ماساژ ریکلسی در مركز تخصصی اسپای Black Orchid

ماساژ ریکلسی - مركز تخصصی اسپای Black Orchid

بسیاری از افراد برای رفع خستگی و ایجاد حس آرامش به ذهن و جسم خود، ماساژ را انتخاب می‌کنند. انجام ماساژ ریلکسی می‌تواند خستگی را از ذهن و جسم شما گرفته و انرژی تازه‌ای به شما بدهد. حتما شما هم هفته‌های شلوغ کاری را تجربه کرده‌اید و به دنبال راهی بوده‌اید که آخر هفته خود را در نهایت آرامش و ریلکسی بگذرانید. بهترین پیشنهاد مراکز ماساژ تهران به شما در این زمینه انجام ماساژ ریلکسی است.

ماساژ ریلکسی چیست و چه فوایدی دارد؟

ماساژ ریلکسی نوعی از ماساژ است که هدف غالب آن ایجاد حس آرامش و رهایی از تنش‌های فکری است. این نوع ماساژ یکی از کامل‌ترین و پرطرفدارترین ماساژهایی است که بین مردم شناخته شده است. ماساژ ریکلسی معمولا بر روی پوست تمرکز دارد و درگیری زیادی با مفاصل و عضلات ندارد؛ بنابراین در انجام ماساژ ریلکسی فشار زیادی لازم نیست و تنها حس آرامش و راحتی را به شما القا می‌کند.

در ماساژ ریلکسی به طور معمول از موسیقی و شمع و روغن‌ها معطر استفاده شده و باعث رهایی ماهیچه‌ها و ایجاد حس آرامش در سیستم عصبی شما می‌شود. انواع تکنیک‌های ماساژ مثل ضربه‌های کوتاه، تکان‌های ریتمیک و شستشوی آرام پوست در ماساژ ریلکسی استفاده می‌شود.

اگر شما هم شغلی دارید که استرس زیادی دارد و دارای تنش است، می‌توانید با انجام این ماساژ تنش را از ذهن و جسم خود دور کرده و آرامش را به درون خود بازگردانید. همچنین ماساژ ریلکسی باعث بهبود عملکرد سیستم لنفاوی شده و سموم بدن را نیز دفع می‌کند.

ماساژ ریکلسی - مركز تخصصی اسپای Black Orchid

مهم ترین فواید ماساژ ریلکسی چیست؟

از مهم ترین فواید ماساژ ریلکسی علاوه بر ایجاد آرامش ذهنی و جسمی، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

– باعث بهبود کیفیت خواب می‌شود.

– موجب مهار کردن و تسکین درد ماهیچه‌ها می‌شود.

– باعث بهبود رگ به رگ شدن و التیام زخم‌های خفیف می‌شود.

– موجب کاهش استرس و تنش عضلات می‌شود.

– باعث بهبود گردش خون و دریافت بیشتر اکسیژن توسط اندام‌ها می‌شود.

– موجب ایجاد احساس جوانی و شادابی در فرد می‌شود.

– سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند.ماساژ ریکلسی - مركز تخصصی اسپای Black Orchid

انواع ماساژهای ریکلسی

ماساژ ریلکسی در سراسر دنیا دارای انواع مختلفی است که انتخاب نوع آن توسط افراد طبق سلیقه و علاقه هر فرد است.

در ادامه به معرفی برخی از سبک‌های محبوب ماساژ ریلکسی می‌پردازیم:

– ماساژ سوئدی: این نوع ماساژ شامل مالش طولانی به همراه فشار، ضربه و تکان با دست و مالیدن آرام می‌شود که موجب افزایش زیادی سطح اکسیژن خون شده و انعطاف پذیری عضلات را نیز افزایش می‌دهد.

– ماساژ تایلندی: در ماساژ تایلندی عضلات بدن کشیده شده و باعث باز و بسته شدن مفاصل می‌شود. این نوع ماساژ بدن را از حالت خشکی درآورده و سطح انرژی را به حالت نرمال برمی‌گرداند.

– ماساژ آیورودا: این نوع ماساژ در ارتباط با یک نوع سبک زندگی هندی است که ماساژ هم شامل آن می‌شود. هدف ماساژ آیورودا ایجاد حس شادمانی و لذت در جسم و روح و ذهن است.

– ماساژ سنگ داغ: در این نوع ماساژ از سنگ‌های داغ و غنی از آهن استفاده شده و گرما وحرارت سنگ‌ها باعث ایجاد حس آرامش در ذهن و جسم می‌شود. این ماساژ بیشتر برای کسانی مناسب است که در بدن خود احساس سرما می‌کنند.

ماساژ ریکلسی - مركز تخصصی اسپای Black Orchid

برای انجام ماساژ ریلکسی به کجا مراجعه کنم؟

برای تجربه ماساژ ریلکسی باید به جایی مراجعه کنید که مرکز تخصصی خدمات ماساژ باشد و افراد و پرسنل آن مرکز همگی دارای تخصص بوده و در کار خود دارای تجربه باشند. اگر ماساژ ریلکسی را نزد فرد نابلد انجام دهید ممکن است به عضلات شما آسیب وارد کرده و باعث درد در ماهیچه‌هایتان شود.

همچنین برای انجام ماساژ‌ باید به مرکزی بروید که نکات بهداشتی به خوبی در آن رعایت شده و در محیط کاملا بهداشتی خدمات ماساژ را ارائه دهند.

مركز تخصصی اسپای Black Orchid

اگر به دنبال حس آرامش همراه با لذت هستید، مركز تخصصی اسپای Black Orchid بهترین گزینه برای شما است. این مرکز با کادری مجرب و حرفه‌ای، خدمات ماساژ را با بهترین کیفیت به شما ارائه می‌کنند.

تمامی پرسنل این مرکز ماساژ غرب تهران از ماسک و دستکش استفاده کرده و محیط  و وسایل، به طور مرتب ضدعفونی و استریل می‌شود. در یک جلسه نیم ساعته ماساژ ریلکسی در مرکز تخصصی اسپای Black Orchid احساس آرامش و لذت را تجربه می‌کنید.

ماساژ ریکلسی - مركز تخصصی اسپای Black Orchid

آدرس مركز تخصصی اسپای Black Orchid: شهرک غرب، گل افشان جنوبی، کوچه قائم، پلاک۴، واحد۵.۱

اثرات ماساژ ریلکسی در بدن چیست؟

از جمله اثرات ماساژ ریلکسی برای بدن که می‌توانید در این مرکز ماساژ شهرک غرب دریافت کنید به شرح زیر است:

– درمانی برای افسردگی

– کاهش دردهای عضلانی

– کاهش دردهای ناشی از بی تحرکی

– افزایش قدرت سیستم دفاعی بدن

– کاهش دردهای ناشی از زایمان

– ایجاد پوستی صاف و شفاف

– باز شدن اسپاسم‌ها و گرفتگی‌های عضلانی

هزینه ماساژ ریلکسی چقدر است؟

هزینه ماساژ ریلکسی به عوامل مختلفی مثل مدت زمان انجام ماساژ، نوع ماساژ، منطقه جغرافیایی مرکز ماساژ و نوع روغن‌های مصرفی برای ماساژ بستگی دارد. همچنین ناحیه‌ای مورد نظر برای انجام ماساژ در قیمت گذاری آن تاثیرگذار است.

از طریق سایت تخفیفان می‌توانید از خدمات ماساژ مركز تخصصی اسپای Black Orchid با ۴۸ درصد تخفیف استفاده کنید. کافی است به صفحه مربوط به این مرکز در سایت تخفیفان مراجعه کرده و با تهیه کوپن تخفیف، از خدمات ماساژ این مرکز با قیمتی مناسب استفاده کنید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *