کلینیک لیزر دمس، با بیش از هشت سال سابقه

کلینیک تخصصی لیزر دمس با بیش از 8 سال سابقه

اصولا کسانی که قصد دارند موهای زائد خود را لیزر کنند، در انتخاب کلینیک مناسب بسیار وسواس دارند. وسواس آن‌ها معمولا در دو عامل اصلی خلاصه می‌شود. یکی نوع دستگاه و دیگری اپراتوری که لیزر را انجام می‌دهد. کلینیک لیزر دمس از جمله کلینیک‌های تخصصی لیزر است که می‌توانید با خیال راحت به آن‌ها اعتماد کرده و از نتیجه به دست آمده لذت ببرید. در این مقاله قصد داریم شما را با این کلینیک تخصصی لیزر، بیشتر آشنا کنیم.

چرا کلینیک لیزر دمس؟

همانطور که گفتیم، دو عامل اصلی در انتخاب یک کلینیک پزشکی خوب برای لیزر موهای زائد وجود دارد. نوع دستگاه و اپراتوری که لیزر را انجام می‌دهد. کلینیک لیزر دمس از دستگاه الکساندرایت مدل Gentle Max Pro استفاده می‌کند که توسط کمپانی معرف کندلا در آمریکا ساخته شده. این دستگاه از بسیاری جهات نسبت‌ به سایر دستگاه‌های موجود در بازار برتری محسوسی دارد.

بهترین ویژگی این‌ دستگاه استفاده از دو لیزر تلفیقی ND:YAG و الکساندرایت است. توجه داشته باشید که تنها لیزر نوع ND:YAG است که مناسب هر نوع تیپ پوستی است و شما هیچگونه نگرانی بابت سوختگی، تغییر رنگ پوست و سایر عوارض لیزر نخواهید داشت و با خیال راحت می‌توانید به این دستگاه اعتماد کنید. این دستگاه طوری طراحی شده تا رضایت حداکثری شما را بدست بیاورد. همچنین این دستگاه یکی از بهترین خنک‌ کننده‌ها را در میان در میان سایر دستگاه‌ها را دارد و به نحوی که شما کمترین میزان درد را حس خواهید کرد.

دومین عامل، اپراتوری است که لیزر را انجام می‌دهد. اما چرا کار اپراتور لیزر بسیار مهم است؟ دلیل آن این است که پالس‌های لیزر باید به صورت یکسان روی پوست شما بتابد و همه قسمت‌ها را پوشش دهد. اگر این کار به درستی انچام نگیرد باعث آسیب رساندن به پوست شما می‌شود و نتیجه مورد انتظار هم به دست نمی‌آید. اپراتور لیزر باید با تکنیک‌های انجام لیزر به خوبی آشنا باشد و طول موج لیزر را طوری تنظیم کند، که آسیبی به پوست شما وارد نشود.

بنابراین میزان مهارت اپراتور لیزر بسیار مهم و تاثیرگذار است. کلینیک تخصصی لیزر دمس با بیش از ۸ سال سابقه و با به کارگیری مجرب‌ترین اپراتور، یکی از بهترین مراکز لیزر در تهران است که رضایت و اعتماد شما را به خوبی جلب خواهد کرد.

خدمات کلینک لیزر دمس

دستگاه الکساندرایت جنتل مکس پرو، پیشرفته‌ترین دستگاه حال حاضر برای لیزر موهای زائد است.

دستگاه الکساندرایت جنتل مکس پرو، پیشرفته‌ترین دستگاه حال حاضر برای لیزر موهای زائد است.

کلنیک لیزر دمس موارد بهداشتی را در بالاترین سطح ممکن رعایت می‌کند. این کلینیک حتی سری‌های لیزر که در واقع تنها قسمتی از دستگاه لیزر است که با پوست شما ارتباط برقرار می‌کند را تا پایان روال درمان، در اختیار شما قرار می‌دهد. این موضوع باعث می‌شود تا هیچ نگرانی بابت بیماری‌های پوستی نداشته باشید.

سخن پایانی

کلینیک لیزر دمس

کلینیک لیزر دمس

انجام لیزر ممکن در نگاه اول بسیار ساده به نظر بیاید، اما در واقعیت این‌طور نیست. انتخاب اشتباه دستگاه لیزر یا انجام لیزر به وسیله اپراتورهایی که تجربه کافی را ندارند، می‌تواند عوارض زیادی برای پوست شما به همراه بیاورد یا اصلا آن نتیجه‌ای که دلخواه شماست به دست نیاید. بسیار مهم است که در انتخاب مرکز لیزر و نوع دستگاه دقت لازم را به خرج دهید. کلینیک تخصصی لیزر دمس با بیش از ۸ سال سابقه در غرب تهران، انتخاب بسیار مناسبی برای شماست تا هم خیالتان از عوارض لیزر راحت باشد و هم از نتیجه بدست آمده مطمئن باشید.


بیشتر بخوانید:

نکاتی که قبل از انجام لیزر باید بدانیم

اپیلاسیون چیست و چه نکاتی را باید در هنگام انجام آن رعایت کنید

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *