پیشنهادهای تخفیفان برای اجاره هتل در شمال

پیشنهادهای تخفیفان برای اجاره هتل در شمال

تخفیفان بستری مناسب برای فراهم کردن سفری دل انگیز برای مشتریان خود است. با مراجعه سایت تخفیفان، و کلیک بر روی تخفیفان های هتل و سفر و یا با انتخاب شهر مازندران می توانید هتل ، ویلا شمال و سوئیت های متنوع را با هم بسنجید تا با توجه به بودجه و سلیقه خود انتخاب داشته باشید. استان مازندران به وسعت ۲۳ هزار کیلومتر در خطه شمالی کشور واقع شده. وجو آب و هوای مطلوب، ساحل زیبا، غذاهای لذیذ از گزینه های سفر مردم ایران زمین به خصوص تهرانی ها شده است. برای سفر به شمال کشور پیشنهادهای تور یک روزه یا تور چند روزه تخفیفان را دنبال کنید.

مجموعه آپارتمانی آرامیس متل قو

به طور کل ۱۱ پیشنهاد عالی از این مجموعه بر روی سایت تخفیفان قابل خرید است. مجموعه آپارتمانی آرامیس متل قو دارای تعدادی هتل آپارتمان است که هر خانواده با توجه به انتخابش می تواند خریداری کند.

آدرس: مازندران ، متل قو(سلمان شهر) خیابان آرا نبش چهار راه سمت راست جنب میوه فروشی روبروی کارواش آرا

کلبه چوبی الیزه سوادکوه

یک پیشنهاد جذاب برای تنوع طلبان در سفر ! کلبه های چوبی در دل طبیعت کوهستانی.

هوای دلنشین و خنک ، بوی چوب ، طراوت و تازگی در این کلبه ها به خوبی احساس می شود. کلبه ها به مساحت ۲۴ مترمربع است. کلبه های چوبی دارای حمام و سرویس بهداشتی، دو تختخواب دو نفره، ظرفیت ۴ نفره برای هر کلبه ، آشپزخانه و امکانات کامل آشپزی برای ۴ نفر، اسپیلیت گرمایش و سرمایش و بالکنی رو به طبیعت ، پارکینگ اختصاصی برای پارک ماشین ها در پائین دست کلبه ، باربیکیو، تلویزیون و یخچال است. صدای راه رفتن بر روی چوب ، بوی آن ، و چندروز سپری کردن زندگی در آن، خاطره ای متفاوت برای ما می سازد.

آدرس: مازندران ، سوادکوه ، ابتدای شهر شیرگاه به سمت بابلکنار ، شهر مرزیکلا ، ورودی جایگاه گاز

پیشنهادهای تخفیفان برای اجاره هتل در شمال

پیشنهادهای تخفیفان برای اجاره هتل در شمال

وستا هتل تنکابن (پنج ستاره): تحقق یک رویا

مجموعه اقامتی و تفریحی وستا هتل به عنوان اولین ویلا هتل کشور در منطقه خوش آب و هوا و توریستی نعمت آباد تنکابن واقع گردیده است. ویژگی بارز این مجموعه ارائه امکانات ویلای شخصی لوکس با خدمات و سرویس های یک هتل ۵ستاره است.

آدرس: تنکابن، دهکده توریستی نعمت آباد، خیابان ولیعصر، ابتدای جاده مازوبن، وستاهتل

رستوران ها: رستوران روف گاردن مشرف به سلسله کوههای سرسبز منطقه  ، رستوران آبشار در کنار دارای استخر روباز چهار فصل ، استفاده از استخر روباز ۶۰۰متر مربعی در دو سانس مجزا برای خانمها و آقایان

دارای امکانات تفریحی از جمله سالن سینمای اختصاصی، سالن بدنسازی با تجهیزات مدرن و سالن بیلیارد

دارای امکانات تفریحی کودکان مانند وجود کلوپ کودک شامل سینما، کتابخانه، فضای بازی و اتاق خلاقیت کودک و استخر مجزا

وستا هتل تنکابن

وستا هتل تنکابن

هتل پارسيان (هتل بزرگ) رامسر

هتل بزرگ پارسیان رامسر، در حد فاصل ميان جنگل و دريا در دامنه رشته کوههای البرز با چشم اندازی بسيار زيبا و دل انگيز واقع شده است. هتل بزرگ رامسر دارای دو بخش مجزا (هتل جدید و هتل قدیم رامسر) می باشد که هتل قديم رامسر با زیربنای ۵ هزارمتر مربع و در ۳ طبقه در سال ۱۳۱۲ ساخته شده است و هتل جديد نیز در ۳ طبقه با معماری کلاسیک در سال ۱۳۳۷ بهره برداری شده است. از دیگر ویژگی های ممتاز این هتل نزدیکی به آبگرم های معدنی، کاخ موزه تماشاگه خزر و سایر جاذبه های دیدنی و طبیعی شهر است.

امکانات هتل: سالن اجتماعات، سالن کنفرانس، آمفی تئاتر، سینما، رستوران، کافی شاپ، چایخانه سنتی، فروشگاه، نمازخانه، پارکینگ، خودپرداز، صندوق امانات، تلفن، شبکه های ماهواره، اینترنت در لابی ، اینترنت در اتاق، استخر، فضای سبز، پارک بازی کودک، محل عبور معلولین، خشکشویی، تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، مینی بار، روم سرویس

آدرس: استان مازندران ، رامسر ، خیابان شهید رجایی ، هتل بزرگ

هتل پارسیان رامسر

هتل پارسیان رامسر

هتل بزرگ ملکشاه رامسر

هتل ملکشاه رامسر در منطقه ساحلی چالکرود و در فاصله ۶۰۰ متری از دریا قرار گرفته است. در مقابل هتل ملکشاه رودخانه ای بزرگ با طبیعتی زیبا و آرامش بخش قرار دارد. هتل آپارتمان ملکشاه رامسر در زمینی به مساحت ۹۵۰۰ متر قرار گرفته است. از مزایای هتل ملکشاه رامسر فضای بزرگ سبز بسیار زیبا، تمیزی و شیک بودن اتاقها و کیفیت بالای خدمات نسبت به قیمت بسیار مناسب آن است.

آدرس: رامسر ، چالکرود ، خیابان شهید خلعتبری

هتل ملکشاه رامسر

هتل ملکشاه رامسر

هتل المپیک شمال

هتل المپیک شمال آمل در سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل در مجموعه دانشگاهی پردیس شمال واقع شده که شامل برخی امکانات ورزشی از جمله سالن بدنسازی نیز می باشد. همچنین ساختمان هتل المپیک آمل دارای ۳ طبقه و ۲۹ باب اتاق و سوئیت است. مهمانان گرامی می توانند از فضای سبز واقع در محوطه هتل المپیک برای گذراندن اوقات دلپذیر و به یادماندنی استفاده کنند. هتل سه ستاره المپیک شمال آمل در فاصله ۵ کیلومتری از شهر آمل، و با دسترسی آسان به سایر شهرهای شمالی در استان مازندران واقع شده است.

آدرس: مازندران ، آمل، کیلومتر ۵ جاده هراز ، دوراهی امام زاده عبداله ، دانشگاه شمال

هتل المپیک شمال

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *