پیشنهادهای منتخب کاربران در مهر ۹۷

سالن زیبایی رابو

“میزان، رای ملت است.” این جمله‌ایست که احتمالا بارها شنیده‌اید. البته ما قصد صحبت از سیاست و دسته‌بندی‌های سیاسی نداریم. قصد ما معرفی مجموعه‌هایی است که میزان بالایی از رای مردم را دریافت کرده‌اند. آیا می‌دانید که شما می‌توانید پس از دریافت خدمات، به آن‌ها رای بدهید؟ تخفیفان از سال پیش سیستم رای دهی خود را راه‌اندازی کرد تا تحولی در ارائه نحوه خدمات مجموعه‌های مختلف ایجاد کند. نحوه امتیاز دهی به این صورت است که ایمیلی پس از استفاده از کد تخفیفان برای شما ارسال می‌شود که از شما می‌خواهد به مجموعه مرتبط امتیاز دهید. شما می‌توانید با استفاده از تجربه‌ای که در مجموعه‌ داشتید و نحوه سرویس دهی رای خود را بدهید. ما هم قصد داریم هر ماه مجموعه‌های خوب را شما انتخاب کرده‌اید را معرفی کنیم. با ما همراه باشید تا با مجموعه‌های در ماه مهر بالاترین امتیار را گرفته‌اند، آشنا شوید.

شهربازی فان تایم

شهربازی فان تایم

شهربازی فان تایم ارگ تجاری تجریش یک شهربازی سرپوشیده در شمال تهران است که در آن انواع وسایل برقی تفریحی و شبیه سازی وجود دارد. در ‌ظاهر این شهربازی مخصوص بچه‌هاست ولی سرظهر خبری از آنها نیست، در عوض کسانی که ۱۵ الی ۲۰ سال پیش کودک بودند اینجا حضور دارند! این مرکز تفریحی جدیدترین و به‌روزترین وسایل بازی و سرگرمی شبیه‌ساز (ماشین، موتور، هواپیما) و سایر وسایل مخصوص این مراکز را دارد.

وارد شدن به این شهربازی فان تایم به‌ صورت الکترونیکی است و بلیت کاغذی ندارد و استفاده از وسایل از طریق کارت شارژهای دائمی و موقتی ممکن است. این شهربازی با وسعت ۲۰۰۰ متر مربع یکی از بزرگترین شهربازی های سرپوشیده تهران محسوب می شود. امکانات و فضای فوق العاده این شهربازی هر کسی را به وجد میاورد و با استفاده از امن ترین و به روزترین تجهیزات شهربازی در کنار نوآوری اجرا شده در این شهر بازی به جرأت می توان این شهربازی را هم سطح بهترین شهربازی های اروپا و آمریکا دانست. شما نیز وقت را از دست ندهید و به جمع سرنشینان فان تایم بپیوندید.

فست فود وی ای پی

فست فود VIP، یک فست فود لوکس در شهرک غرب تهران

فست فود VIP

در تهران شاید کمتر فست فودی را مثل فست فود VIP مشاهده کنید. فست فودی بسیار بزرگ با ظرفیت ۷۰ نفر، محیط VIP با مبل‌های راحت، دکوارسیون سفید و شیک و البته زیبا و همینطور غذاهای خوشمزه. در این فست فود می‌توانید انواع پیتزا، برگر، سوخاری و ساندویچ را سفارش دهید. فست فود VIP شش پیشنهاد سرآشپز دارد. دو نوع پاستا، سه نوع بیتی و استیک شامل پیشنهادهای سرآشپز است.

بیتی یک نوع غذاترکی است که با استفاده از گوشت یا مرغ به صورت رولت و توسط یک نوع خمیر مخصوص تهیه و به همراه سس و ماست سرو می‌شود. بیتی در فست فود VIP طعمی خاص دارد که امتحان کردن آن‌ها را به شما حتما پیشنهاد می‌کنیم. فست فود VIP با تخفیف ۴۰ درصدی آماده پذیرایی از شماست. ولی در صورت تمایل به سفارش آنلاین می‌توانید از کد تخفیف اسنپ فود استفاده هم کنید و از این فست فود خوب سفارش دهید.

کافه رستوران راه باران

کافه رستوران راه باران

دنبال یک کنج دوست داشتی با نوشیدنی‌ها و غذاهای عالی هستید؟ حس داشتن آرامش این روزها تبدیل به گمشده‌ای دور از دسترس در بین شلوغی‌های کلافه کننده تهران شده. شاید بشود در کنج کافه‌ای یا پشت شیشه‌ای پناه گرفت و شلوغی بی پایان را از آنجا نظاره کرد. کافه رستوران راه باران از آن دسته از کافه‌هایی است که می‌توان لحظاتی آرام و دلنشین را در آنجا سپری کنید. کافه رستوران راه باران در ابتدای خیابان دربندی واقع شده و با انواع نوشیدنی‌ها و غذاهای دلنشین لحظاتی رویایی را برایتان خلق خواهد کرد.

اولین چیزی که با وارد شدن به این رستوران توجه‌تان جلب خواهد شد، دکوراسیون بسیار زیبا و مجلل این رستوران است. چراغ‌هایی که از سقف آویزان شده، میزها چوبی، صندلی‌های راحت و گیاهان آپارتمانی چنان فضایی شهری و جذاب را برایتان خلق کرده که دوست ساعت‌ها  در این کافه رستوران سپری کنید. به سراغ منو که بروید با منویی کامل و هیجان انگیز روبرو خواهید شد. انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم به همراه غذاها و پاستاهای خوشمزه این کافه رستوران را به یکی بهترین کافه رستوران‌های تجریش تبدیل کرده است. تهیه و پخت نان، شیرینی و کیک به صورت تازه و در این رستوران از جمله ویژگی‌های بسیار خوب کافه رستوران باران است. شما می‌توانید از تخفیف ۵۰ درصدی این کافه رستوران برای منو باز غذهای اصلی استفاده کنید و به جمع مشتری‌های دائم کافه رستوران راه باران بپیوندید.

فودکورت سه بن

فودکورت سه بن

فودکورت سه بن را باید یکی از متفاوت‌ترین فودکورت‌ های تهران دانست. این فودکورت با دکوراسیون چوبی، میز و صندلی‌های چوبی و با استفاده از گیاهان آپارتمانی فضای بسیار خاصی را به وجود آورده است. استفاده از مبل‌های راحت در کنار نمای شیشه‌ای و رو به بیرون آن به جذابیت‌های این فودکورت افزوده است. شما می‌توانید هم بوفه صبحانه و هم از بوفه ناهار این فودکورت استفاده کنید. بوفه صبحانه با حدود ۶۰ آیتم صبحانه گرم و سرد و انواع نوشیدنی و نان‌هایی که در خود فودکورت درست می‌شود، با استقبال بسیاری از تخفیفانی‌ها مواجه شده.

رستوران آسیایی واسابی

رستوران واسابی

هوس یک سوشی خوشمزه کرده‌اید؟ در تهران رستوران‌های آسیایی و ژاپنی کم کم جای محکمی برای خودشان باز می‌کنند. یکی از رستوران‌ های آسیایی که با استقبال بسیار خوب کاربران هم مواجه شده، رستوران آسیایی واسابی است. در این رستوران انواع غذاهای گیاهی، گوشتی و سوشی‌های خوشمزه سرو می‌شود. از سوشی دراگون که پیشنهاد سرآشپز است گرفته تا سس سویا و نودل‌های خوشمزه. در رستوران واسابی همه چیز همان طعمی را دارد که به دنبال آن هستید. غذاهای آسیایی به خاطر تفت مواد غذایی به نحوی که پروتئین و مواد معدنی آن از بین نرود در دنیا مشهور است. تفت دادن باعث می‌شود تا غذا طعم و عطر خوبی پیدا کند و اشتهای شما را دوچندان کند. یکی از ویژگی‌هایی که باعث شده این رستوران طرفداران زیادی داشته باشد، مهارت سرآشپز رستوران واسابی در تفت و طبخ این نوع غذاهاست.

رستوران تکسین

رستوران تکسین

رستوران تکسین، یک رستوران ایتالیایی در نیاوران است که بیش از ۳ دهه قدمت دارد و از جمله قدیمی‌ترین رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها در منطقه نیاوران و شمران محسوب می‌شود. رستوران تکسین منویی کامل از انواع پیتزا، پاستا، استیک، ساندویچ، غذای دریایی، صبحانه، پیش غذا و کافی شاپ دارد که با بالاترین کیفیت ارائه می‌کند. این کافه رستوران با داشتن فضایی کلاسیک و آرامش بخش، فضای VIP و پرسنل کارکشته لحظاتی خوشمزه و دلچسبی را برای به ارمغان می‌آورد.

مرکز زیبایی پارسا

مرکز زیبایی پارسا

استفاده از یک مرکز زیبایی خوب که از پزشکان متخصص و تکنولوژی روز دنیا بهره ببرد یک گزینه بسیار ایده آل برای انواع خدمات زیبایی است. مرکز زیبایی پارسا بی‌رقیب‌ترین لیزر موهای زائد با تخفیف‌هایی هیجان انگیز و هدیه‌های ویژه به شما عرضه کرده است. این مرکز زیبایی از دستگاه لیزر الکساندرایت کمپانی کندلا که بزرگ‌ترین سطح مقطع لیزر در میان سایر دستگاه‌ها دارد استفاده می‌کند.

استفاده از مجرب‌ترین پرسنل و متخصصین با سال‌ها سابقه و دارا بودن گواهینامه دوره‌های حرفه لیزر موهای زائد از کمپانی کندلا، دارا بودن از استاندارد طلایی موردی سازی FDA آمریکا و ضد عفونی کردن تمامی وسایل توسط قوی‌ترین ضدعفونی کننده‌های دنیا از جمله ویژگی‌های بسیار خوب مرکز زیبایی پارسا است. مرکز زیبایی پارسا علاوه بر لیزر موهای زائد خدماتی از جمله تزريق ژل و بوتاکس، پاكسازی پوست، جوانسازی، فرم دهی صورت، لیفت با نخ، ميكرودرم و ميكرونيدلينگ، مزوتراپی ، پی آر پی ، کاشت مو و ابرو و ماساژ ریلکسی و درمانی را ارائه می‌دهد.

آرایشگاه لیمانو

آرایشگاه لیمانو

به دنبال یک مرکز تخصصی و به روز خدما کراتینه و احیای مو هستید؟ آرایشگاه لیمانو دقیقا همان‌جایی است که به دنبال آن می‌گردید. آرایشگاه‌ لیمانو یکی از بهترین سالن‌ های زیبایی غرب تهران به شمار می‌رود. استفاده از معتبرترین محصولات آرایشی و اجرای بسیار ظریف کار و مطابق با سلیقه شما از ویژگی‌های برجسته این آرایشگاه است. شما می‌توانید انواع خدمات تخصصی صافی و احیای مو، اولاپلکس تراپی، پروتئین تراپی، لیفت و لمینت مژه و میکروبلیدینگ را به صورت کاملا حرفه‌ای در این ارایشگاه انجام دهید.

سالن زیبایی رابو

سالن زیبایی رابو

سالن زیبایی رابو با مدیریت سحر مقدم یکی از بهترین سالن‌های زیبایی در پاسداران است. این سالن زیبایی که نماینده مستقیم محصولات لورئال و رنگ موها بدون آمونیاک است، انواع خدمات تخصصی را مانند کوپ‌های حرفه‌ای، رنگ و مش مو، خدما تخصصی ناخن با استفاده از مواد آلمانی، جدیدترین انواع شینیون‌های مدرن و کلاسیک، خدمات تخصصی مژه و… را داشتن یک تیم کاملا حرفه‌ای ارائه می‌دهد.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *