پرفروش‌ترین رستوران‌های تهران در تخفیفان، ویژه هفته چهارم شهریور ۹۷

بوفه صبحانه هتل آرامیس

اینکه بدانید هر هفته چه رستوران‌های بیشترین فروش را داشته‌اند در انتخابتان چه تاثیری دارد؟ به شما در انتخابتان کمک می‌کند و غذاهای خوشمزه‌تری را به شما پیشنهاد می‌کند. ما هر هفته پرفروش‌ترین رستوران های تهران در تخفیفان را به شما معرفی می‌کنیم. این هفته هم با رسم همیشه با سه رستوران پرفروش هفته با شما هستیم.

باغ رستوران کندو

باغ رستوران کندو در طبیعت جذاب فشم

باغ رستوران کندو

کیلومتر ۵ جاده فشم را به خاطر بسپارید. فشم همیشه پر است از رستوران‌های خوب. ولی انتخاب یک رستوران فشم هنر می‌خواهد. نشستن در یک باغ زیبا و لذت بردن از آب و هوای عالی فشم و یک پرس کباب اعلا خاطره‌های خوشی را می‌سازد. رستوران باغ کندو یکی از آن رستوران‌های خوب فشم است که پیشنهادهای هیجان انگیزی برای شما دارد. باغ رستوران کندو، باغی سنگ فرش شده و پر از درختان سرزنده دارد.  این باغ رستوران مملو از آلاچیق‌های زیبا و بزرگ با جداراهای شیشه‌ای است. درون آلاچیق‌های بسیار تمیز است و اصلا قابل مقایسه با باغ رستوران‌های معمولی نیست. مهم نیست که چند نفر هستید. باغ رستوران کندو آلاچیقی مناسب با تعداد ظرفیت شما دارد.

این باغ رستوران قابلیت گنجایش ۵۰۰ نفر را دارد. استفاده از گوشت تازه گوسفندی از ویژگی‌هایی است که باغ رستوران کندو روی آن تاکید دارد. شما می‌توانید انواع کباب‌های خوشمزه را در این رستوران زیبا میل کنید. باغ رستوران کندو در ظرف مدتی کوتاهی فروش بسیار خوبی را تجربه کرده و تبدیل به یکی از رستوران‌های پرفروش هفته چهارم شهریور شده. شما هم تا دیر نشده و هنوز هوای فشم خنک است می‌توانید از تخفیف عالی این رستوران شمال تهران استفاده کنید.

آدرس باغ رستوران کندو: کیلومتر ۵ جاده فشم

فست فود VIP

فست فود VIP، یک فست فود لوکس در شهرک غرب تهران

فست فود VIP

در تهران شاید کمتر فست فود را مثل فست فود VIP مشاهده کنید. فست فودی بسیار بزرگ با ظرفیت ۷۰ نفر، محیط VIP با مبل‌های راحت، دکوارسیون سفید و شیک و البته زیبا و همینطور غذاهای خوشمزه. در این فست فود می‌توانید انواع پیتزا، برگر، سوخاری و ساندویچ را سفارش دهید. فست فود VIP شش پیشنهاد سرآشپز دارد. دو نوع پاستا، سه نوع بیتی و استیک شامل پیشنهادهای سرآشپز در این رستوران غرب تهران است.

بیتی یک نوع غذاترکی است که با استفاده از گوشت یا مرغ به صورت رولت و توسط یک نوع خمیر مخصوص تهیه و به همراه سس و ماست سرو می‌شود. بیتی در فست فود VIP طعمی خاص دارد که امتحان کردن آن‌ها را به شما حتما پیشنهاد می‌کنیم. فست فود VIP با تخفیف ۴۰ درصدی آماده پذیرایی از شماست. ولی در صورت تمایل به سفارش آنلاین می‌توانید از کد تخفیف اسنپ فود استفاده هم کنید و از این فست فود خوب سفارش دهید.

آدرس فست فود VIP: شهرک غرب، خیابان ایران زمین، خیابان مهستان، نبش کوچه دوم، پلاک ۹

بوفه صبحانه هتل آرامیس

بوفه صبحانه هتل آرامیس با بیش از 40 آیتم

بوفه صبحانه هتل آرامیس با بیش از ۴۰ آیتم

۴۵ سال تجربه در هتل داری باعث شده تا یکی از بهترین بوفه‌های صبحانه در تهران در هتل آرامیس تجربه کنیم. رستوران هتل که در طبقه دوم هتل آرامیس واقع شده همه روزه صبح‌ها میزبان بسیاری از مهمانان و تخفیفانی‌هایی است که آمده‌اند از این بوفه صبحانه خوشمزه لذت ببرند. رستوران هتل آرامیس با ظرفیت ۱۵۰ نفر و با دارا بودن کادری مجرب و با تجربه و دقت بسیار بالا در ارائه سرویس مطلوب یکی از پیشنهادهای خوب در سایت تخفیفان برای صرف صبحانه است.

بیش از ۴۰ نوع صبحانه گرم و سرد به همراه نان و انواع نوشیدنی نیازی به تعریف ندارد. بوفه صبحانه ی رستوران هتل آرامیس از تنوع بالایی برخوردار است و از مواد اولیه تازه و درجه یک آماده سازی شده است. نزدیک به ۴ هزار نفر تا کنون از بوفه صبحانه این رستوران استفاده کرده‌اند. شما هم می‌توانید به این جمع بپیوندید و از یک صبحانه و دلچسب لذت ببرید.

آدرس هتل آرامیس: بالاتر از میدان ولیعصر، ما بین سینما استقلال و آفریقا، نبش کوچه دانش کیان

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *