معرفی هتل های گران قیمت ایران

هتل هایی در ایران وجود دارد که حتی از مشابه‌های خارجیشان هم بهتر است. در این پست شما را با بهترین و گران قیمت‌ترین هتل‌های ایران آشنا می کنیم. شما می توانید روزهایی بسیار عالی را در این هتل‌ها بگزرانید

هتل ترنج کیش: اقامت در دل دریا

هتل ترنج کیش

اقامت بر روی آب ها و تماشای زندگی ماهیان هیجانات خاص خود را دارد. هتل ترنج کیش برای اولین بار در ایران بر روی آبهای خلیج فارس در قسمت شمال غربی جزیره کیش احداث شد. همین ویژگی باعث شده که از گران قیمت ترین هتل های ایران نام برده شود. امکانات رفاهی کامل و متعدد این مجموعه باعث شده که به یکی از بهترین گزینه های اقامت در جزیره کیش تبدیل شود. از امکانات می توان رستوران ، کافی شاپ، فست فود ساحلی ، سالن اسپا ، ماساژ با اتاق های کف شیشه ای ، سالن ورزش و بدنسازی بر روی آب ، سالن بیلیارد ، خانه بازی کودک به اشاره کرد. هر ۱۰۰ سوئیت این هتل همگی بر روی دریا قرار دارد و دارای کف شیشه ای است که میهمان می تواند از داخل اتاق کف دریا و ماهی های زیبا را تماشا کنند. بالکن اختصاصی برای هر واحد در نظر گرفته شده است.

این سوئیت ها توسط راه چوبی به هم متصل شده اند و چیدمان نهایی از بالا تصویر به شکل یک بته جقه که یکی از نماد های سنتی ایران زمین است را بر روی دریای خلیج فارس حک کرد است. متراژ واحد ها ۴۰ ، ۶۰ و ۱۲۰ متری با نام های سوئیت فلت، یک خوابه رویال و ۲ خوابه وی آی پی است. همچنین برای جابجایی وسایل شما از ماشین های گلف استفاده می شود.

آدرس: جزیره کیش ، ابتدای جاده جهان

هتل عباسی اصفهان: اینجا بوی تاریخ گرفته

هتل عباس اصفهان

غرق در هنر معماری ایران و نقش های تاریخی . به هر سمت نگاه بیندازید معماری شکوهمند این بنا را شاهد می شوید.

در دوره صفـویان، شهر اصفهان از چنان عظمت و شکوهی بهره مند شد که نصف جهان نام گرفت . این مجموعه به دستور شاه سلطان حسین صفوی ساخته شد و او این مجموعه را به مادر خویش پیشکش کرد.

آدرس: اصفهان ،چهارباغ عباسی، خیابان آمادگاه ، مهمانسرای عباسی

هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل اسپیناس

اسپیناس پالاس با قرار گرفتن در منطقه ی شمال تهران مانند جواهری نهان در یک بهشت آرام نگاه ها را به خود خیره می کند. این هتل با در نظر گرفتن انتظارات متفاوت، خدمات لوکس متفاوتی را ارائه می دهد. همچنین، طراحی این هتل با استفاده از معماری معاصر و متاثر از معماری حیرت انگیز گذشته، سلیقه های همه ی سنین را در نظر گرفته است. شاید به همین خاطر باشد که اسم آن را “کاخ” انتخاب کرده اند. علاوه بر این، به عنوان یکی از بهترین ساحتمان های موجود در تهران، این کاخ چشم نواز شامل یک لابی باشکوه، فضاهای عمومی شگرف و مخصوصا اتاق های مجهز و استاندارد می باشد.

در این هتل همه ی انتظاراتی که از یک هتل پنج ستاره می رود به بهترین نحو پاسخ داده می شود. این ویژگی سبب شده است تا همه ی مهمانان اقامت راحت و دلچسبی را تجربه کنند. ما از اینکه پذیرای حضور گرم شما در اسپیناس پالاس باشیم عمیقا خوشحال خواهیم بود.

آدرس: سعادت آباد ، میدان بهرود ، خیابان عابدی ، خیابان ۳۳ ، شماره ۲۱

هتل مجلل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد

هتل پنج ستاره مجلل درویشی در حاشیه خیابان امام رضا (ع) که اصلی ترین خیابان منتهی به حرم مطهر است قرار دارد. این هتل تنها به فاصله ۱/۴ کیلومتر از آن مکان مقدس واقع است به طوری که می توان این فاصله را در مدت زمان ده دقیقه به طور پیاده طی نمود . ساختمان هتل مجلل درویشی از بدو شروع با طرح و پلان هتلی ساخته شده و با بیست و پنج طبقه ، مرتفع ترین مرکز اقامتی و تنها هتل آتریوم شرق کشور می باشد . ترانسفر رایگان صرفا از فرودگاه به هتل با مینی بوس های عمومی هتل انجام خواهد شد . جهت انجام آن اعلام ساعت و شماره پرواز و مراجعه به دفتر اختصاصی هتل در فرودگاه الزامی می باشد

مجموعه آبی هتل درویشی اولین مجموعه آبی با ارائه خدمات تخصصی اسپا و ماساژدر مشهد مقدس می باشد که با بکار گیری برترین تکنولوژی ها و اساتید فن به ارائه خدماتی ایده آل به میهمانان این مجموعه خواهد پرداخت. ارائه خدماتی همچون سونای خشک ،سونای بخار ،جکوزی ،حمام ترکی ،سالن بدنسازی ،دوش های اختصاصی ماساژ،ارائه خدمات انواع اسپا و ماساژ در فضایی شیک و مدرن سلامتی و شادابی شما و پوستتان را به ارمغان خواهد آورد.

آدرس: مشهد.خیابان امام رضا ( ع) بین امام رضا(ع)۲۴و۲۶

هتل کایا لاله پارک تبریز

هتل کایا لاله پارک

مجموعه هتل و اقامتگاه های کایا از بزرگترین هتل های زنجیره ای کشور ترکیه با سه دهه سابقه ی بی نظیر خود در زمینه میهمان نوازی دهمین هتل خود را در شهر تبریز افتتاح می کند. هتل کایا لاله پارک تبریز دارای ۲۲۰ اتاق، ۷ سالن کنفرانس، تالار مجلل به مساحت ۱۰۵۳ متر مربع بدون ستون، مرکز ورزشی-رفاهی و استخر سرپوشیده، بی شک اولین انتخاب میهمانان عزیز و همچنین در خدمت جامعه ی تجارت تبریز خواهد بود. رستوران آلاکارت هتل با لذیذترین غذاهای ایرانی و بین المللی و مرکز خرید لاله پارک شامل ۱۲۶ فروشگاه با برترین برند های بین المللی صمیمانه در انتظار ارائه ی تجربه ای خاطره انگیز به میهمانان عزیزمان در هتل کایا لاله پارک می باشند.

آدرس: تبریز ، بزرگراه پاسداران – میدان شهید فهمیده

اگر قصد سفر به شهر مشهد را دارید و به دنبال هتل مناسب با قیمت خوب را دارید، لیست هتل مشهد تخفیفان را از دست ندید و همینطور میتوانید بلیط هواپیما خود را از تخفیفان خرید کنید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *