فان تایم: بزرگ‌ترین شهربازی سرپوشده در تهران

فان تایم

هیجان انواع مختلف دارد. از پارک آبی تا پینت بال و لیزر تگ. اما شهربازی‌ها همیشه حس و حال دیگری داشته‌اند. حس و حالی که آمیخته به نوستالوژی‌های کودکانه هستند. فان تایم یکی از شهربازی‌های سرپوشیده تهران است که چند سالی می‌شود کودکان و بزرگسالان را به وجد می‌آورد. با ما همراه باشید تا نگاهی کامل به این مجموعه پرطرفدار بیندازیم.

شهربازی فان تایم: هر آن‌چه که از یک شهربازی نیاز دارید

چه کسی گفته شهربازی‌های سرپوشیده مختص کودکان است؟ در شهر بازی فان تایم به جرات می‌توان گفت کسانی که ۱۰ تا ۲۰ سال پیش کودک بوده‌اند، در کنار بچه‌ها مشغول بازی هستند. فان تایم یک شرکت بین المللی است که بعد از راه‌اندازی شعبه‌های خود در ترکیه، به سراغ ایران آماده و اولین شعبه خود را در مرکز تجاری ارگ تجریش بنا کرد. فان تایم در مساحتی به وسعت ۲۰۰۰ متر مربع بیش از ۱۱۵ بازی مناسب برای کودکان  و بزرگسالان را در خود جای داده. دسترسی به فودکورت و پارکینگ و داشتن اتاق گریم و اتاق تولد از جمله امکانات این شهربازی سرپوشیده است.

سالن تولد شهربازی فان‌تایم با فضای بسیار شیک و مدرن دارای قسمت‌های تفکیک شده برای مادران، بازی کودکان، میز کندی‌بار و کیک، آشپزخانه و محل سرو غذا آماده برگزاری انواع جشن‌ها بخصوص جشن تولد برای شما عزیزان است. این مجموعه توانایی برگزاری تمام جشنهای کودکان شما با تمام امکانات ( انواع تمها، گروههای موسیقی معتبر، کیکهای فوندانت و منوی غذای دلخواه و….) را دارا است. اتاق گریم و عکاسی فان‌تایم ارگ با همکاری هنرمندان در این شهربازی شمال تهران اوقات شادی را برای فرزندان شما ماندگار می‌کند.

بازی‌های شهربازی

در فان تایم هرآن‌چه که برای گذراندن ساعاتی خوش در کنار خانواده‌تان نیاز دارد، فراهم شده. انواع بازی‌های مخصوص کودکان و بزرگسالان را در این شهربازی می‌توانید انجام دهید. از بازی‌های مخصوص کودکان می‎توان به فریزبی، ایرهاکی، بتمن، فایر بال، سیمیلاتور فراری، قطار کودکان، ماشین کوبنده، ساب وی سورفر، موتور کورسا، تمپل ران، ترانسفورمرز،ریسینگ استورم، رینی دیز و … اشاره کرد. در حالی که بزرگسالان می‌توانند بازی‌هایی مانند فریزبی، ماشین های کوبنده، شبیه ساز مسابقات فرمول یک فراری، مسابقات ایرهاکی یک نفر و دو نفره، مسابقات اتومبیل رانی، شبیه ساز هواپیمای جنگی، فوتبال دستی و… را بازی کنند.

۲.۵/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *