پرفروش‌ترین رستوران‌های تخفیفان در هفته چهارم مرداد ۹۸

رستوران نایب سعادت آباد

دانستن این موضوع که چه رستوران‌هایی در تخفیفان فروش بالایی دارند به انتخاب بهتر شما کمک می‌کنند. به همین دلیل ما هر هفته ۳ رستوران برتر هفته را که فروش بسیار خوبی را هم تجربه کرده‌اند را به شما معرفی می‌کنیم. این رستوران‌ها همگی فروش بسیار خوبی را تجربه کرده‌اند، سرویس‌دهی بسیار خوبی داشته‌اند و از همه مهم‌تر، غذای بسیار خوشمزه‌ای را هم ارائه کرده‌اند. امروز قصد داریم تا بوفه هتل پرشین پلازا ، رستوران نایب سعادت آباد و بوفه ناهار هتل هما را به شما معرفی کنیم که در هفته چهارم مرداد ۹۸، بهترین فروش را در میان سایرهای رستوران های تهران موجود داشته‌اند.

بوفه هتل پرشین پلازا

بوفه صبحانه پرشین پلازا

بوفه صبحانه پرشین پلازا

یکی از هتل‌هایی که بوفه‌های جذاب ارائه می‌کند، هتل پرشین پلازا است. این هتل لوکس که در سهروردی واقع شده یکی از بهترین صبح‌های شما خلق می‌کند. فضای لوکس و معماری کلاسیک این هتل بسیار جذاب است. شعار رستوران این هتل این است که اصالت طعم را در کنار دلنوازی فضا برای شما به ارمغان بیاورد. بوفه صبحانه رستوران رویال گلکسی در هتل پرشین پلازا از بیش از ۶۰ آیتم مختلف تهیه شده. این بوفه به صورت سرد و گرم است و با انواع نوشیدنی پیشنهاد کاملی برای طرفداران صبحانه است. شما می‌توانید بوفه هتل پرشین پلازا را با تخفیف ۳۸ درصدی از تخفیفان تهیه کنید.

آدرس: سهروردی شمالی، پایین‌تر از بهشتی، خیابان میرزای زینالی، پلاک ۴۲

بوفه ناهار هتل هما

هتل هما

هتل هما

هتل هما تهران یکی از هتل‌های پنج ستاره بسیار خوب تهران با توجه به موقعیتش و امکان دسترسی به نواحی مختلف تهران، سرویس دهی عالی و داشتن مهمانان زیاد خارجی تبدیل به یکی از بهترین هتل‌های تهران شده است. هتل هما اما این‌بار پیشنهاد بوفه ناهار مخصوص روزهای جمعه‌اش را با تخفیفی بسیار عالی برای همه تخفیفانی‌های قرار داده است.

این بوفه با داشتن بیش از ۵۰ آیتم متنوع و خوشمزه، ضیافتی بی‌نظیری را برای شما تدارک دیده است. ضمن این که رستوران هتل هما یک رستوران با موسیقی زنده است و در واقع شما با یک رستوران تمام و کمال روبرو هستید. بوفه هتل هما در روزهای جمعه از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۵ دایر است و می‌توانید با رزرو قبلی از این بوفه استفاده کنید.

آدرس: ولیعصر ، خیابان خدامی ، هتل هما

رستوران نایب سعادت آباد

رستوران نایب سعادت آباد

رستوران نایب سعادت آباد

نایب غلامحسین در سال ۱۲۵۴ همراه خانواده به تهران مهاجرت كرد ،حمام ابتدای بازار صحاف ها را خرید و خزینه هایش را پر كرد ، سالن بزرگ حمام با فرش های زر بفت مفروش شد تا بازاری ها برای اولین بار تركیب برنج ،كره و كباب را تجربه كنند .غذای ابداعی نایب چنان اهمیتی یافت كه امروزه چلو كباب غذای ملی و نام نایب یك برند برتر در صنایع غذایی است.از سال ۱۲۵۴ تا كنون ۵ نسل یكی پس از دیگری مسئولیت اجرای طرحی ارزشمند در زمینه تهیه و عرضه غذای ملی ایران را در برترین سطح ممكن از هر نظر در خاندانی كهنسال به عهده می گیرد تا تحت عنوان چلوكبابی های نایب در حد استاندارد های غذایی زمان خود مطابق سلیقه و ذائقه ایرانیان فعالیت نماید. حالا شما می‌توانید از تخفیف ۲۵ درصدی رستوران نایب سعادت آباد استفاده کرده و از کباب‌های خوشمزه این رستوران لذت ببرید.

آدرس: سعادت آباد، میدان کاج، پاساژ ابریشم، آسانسور اختصاصی رستوران نایب

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *