پرفروش‌ترین رستوران‌های تخفیفان در هفته سوم مرداد ۹۸

دانستن این موضوع که چه رستوران‌هایی در تخفیفان فروش بالایی دارند به انتخاب بهتر شما کمک می‌کنند. به همین دلیل ما هر هفته ۳ تا از بهترین رستوران های تهران را که فروش بسیار خوبی را هم تجربه کرده‌اند را به شما معرفی می‌کنیم. این رستوران‌ها همگی فروش بسیار خوبی را تجربه کرده‌اند، سرویس‌دهی بسیار خوبی داشته‌اند و از همه مهم‌تر، غذای بسیار خوشمزه‌ای را هم ارائه کرده‌اند. امروز قصد داریم تا بوفه صبحانه هتل پارسیان استقلال ، رستوران اجاق باشی و بوفه صبحانه هتل آرامیس را به شما معرفی کنیم که در هفته سوم مرداد ۹۸، بهترین فروش را در میان سایرهای رستوران‌های موجود داشته‌اند.

بوفه صبحانه هتل پارسیان استقلال

بوفه صبحانه هتل پارسیان استقلال

بوفه صبحانه هتل پارسیان استقلال

هتل‌ها معمولا بوفه صبحانه بسیار خوب و دلچسبی را ارائه می‌دهند. هتل پارسیان استقلال هم مستثنی نیست و با ارائه یک بوفه صبحانه مفصل باعث استقبال بسیاری از تخفیفانی‌ها شده. هتل پارسیان استقلال به خاطر داشتن مهمانان ویژه و خارجی کیفیت سرویس دهی خود را در بالاترین سطح ممکن در نظر گرفته. بوفه صبحانه هتل پارسیان استقلال با داشتن انواع صبحانه‌های ایرانی و فرنگی همه روز از ساعت ۷ تا ۱۰ صبح میزبان میهمانان خود است.

این بوفه با بیش از ۵۰ آیتم یکی از بهترین بوفه‌های صبحانه در تهران به شمار می‌رود. انواع پنیر، ماست‌های میوه‌ای، نان، کره، عسل، بادام زمینی، ژامبون، مربا و… از جمله آیتم‌های سرد این بوفه به شمار می‌رود. از صبحانه‌های گرم هم می‌توان به سبزیجات پخته، برنج سرخ شده، نیمرو، سوسیس، عدسی، فرنی، لوبیا و… اشاره کرد. علاوه بر این‌ها انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم را می‌توانید در این بوفه مشاهده کنید.

آدرس: خیابان ولیعصر، تقاطع بزرگراه شهید چمران

رستوران اجاق باشی

رستوران اجاق باشی

رستوران اجاق باشی

کباب درست کردن هم دردسرهای خاص خودش را دارد. امکانات می‌خواهد و کلی حوصله. از گرفتن و مرینت کردن گوشت‌ها گرفته تا راه انداختن منتقل و آتش زدن ذغال‌ها. اما اگر رستورانی این کار را برای شما کرده باشد چه؟ حاضر هستید مسئولیت پخت درجه یک کباب‌ها را برعهده بگیرید؟ رستوران اجاق باشی یکی از رستوران‌های معروف تهران است که به خاطر نحوه کارکردش معروف است. در این رستوران شما باید سر میز خود کباب‌ها را بپیزید. انواع کباب به صورت مرینت شده در اختیار شما قرار می‌گیرد، منقل داغ است و کاملا آماده و تنها کافی است و کباب‌ها را آن‌طور که باب میل شماست، کباب کنید!

استفاده از گوشت مغان و برنج ایرانی و سالاد بار کامل و خوشمزه از ویژگی‌های جذاب رستوران اجاق باشی است. اگر هوس یک رستوران گردی متفاوت را کرده‌اید، می‌توانید از پیشنهاد رستوران اجاق باشی نهایت استفاده را ببرید و رستوران کباب مورد علاقه خود را طبح کنید.

آدرس: شهرک غرب، بلوار فرحزادی، بالاتر از پل نیایش، نبش گلستان یکم

بوفه صبحانه هتل آرامیس

بوفه صبحانه هتل آرامیس

بوفه صبحانه هتل آرامیس

۴۵ سال تجربه در هتل داری باعث شده تا یکی از بهترین بوفه‌های صبحانه در تهران در هتل آرامیس تجربه کنیم. رستوران هتل که در طبقه دوم هتل آرامیس واقع شده همه روزه صبح‌ها میزبان بسیاری از مهمانان و تخفیفانی‌هایی است که آمده‌اند از این بوفه صبحانه خوشمزه لذت ببرند. رستوران هتل آرامیس با ظرفیت ۱۵۰ نفر و با دارا بودن کادری مجرب و با تجربه و دقت بسیار بالا در ارائه سرویس مطلوب یکی از پیشنهادهای خوب در سایت تخفیفان برای صرف صبحانه است.

بیش از ۴۰ نوع صبحانه گرم و سرد به همراه نان و انواع نوشیدنی نیازی به تعریف ندارد. بوفه صبحانه ی رستوران هتل آرامیس از تنوع بالایی برخوردار است و از مواد اولیه تازه و درجه یک آماده سازی شده است. نزدیک به ۴ هزار نفر تا کنون از بوفه صبحانه این رستوران استفاده کرده‌اند. شما هم می‌توانید به این جمع بپیوندید و از یک صبحانه و دلچسب لذت ببرید.

آدرس: بالاتر از میدان ولیعصر، ما بین سینما استقلال و آفریقا، نبش کوچه دانش کیان

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *