پرفروش‌ترین رستوران‌های تخفیفان در هفته سوم تیر ۹۸

رستوران مروارید

وقتی پیشنهادی مورد استقبال کاربران تخفیفان قرار می‌گیرد، می‌توانید راحت‌تر به آن اعتماد کنید. به همین دلیل است که ما هر هفته بهترین رستوران های تهران در تخفیفان که امتیاز بالایی هم از کارابران تخفیفان دریافت کرده‌اند را به شما معرفی می‌کنیم تا انتخاب شما را راحت‌تر کنیم و تجربه بسیار بهتری را به شما هدیه دهیم. ۳ رستوران ورسای ، رستوران شاین و رستوران مروارید در هفته سوم تیر ۹۸ فروش بسیار خوبی را تجربه کرده‌اند و با استقبال تخفیفانی‌ها مواجه شده‌اند. در این مطلب با ما همراه باشید تا به معرفی این ۳ رستوران بپردازیم.

رستوران ورسای

رستوران ورسای

رستوران ورسای

لویی سیزدهم در فرانسه دستور ساخت کاخی را داد که امروز تبدیل به یکی از جذاب‌ترین مناطق گردشگری در فرانسه شده. رستوران ورسای هم با الهام گرفتن از نام، معماری و فضای این کاخ بسیار زیبا، تبدیل به یکی از متفاوت‌تری رستوران‌های تهران شده. این رستوران زیبا در منطقه جردن انواع غذاهای ایرانی، ایتالیایی و فرانسوی را ارائه می‌کند. کیفیت و حجم این غذاها مطلوب است و حتما از مزه آن‌ها لذت خواهید برد. فضای داخلی این رستوران یکی از زیباترین فضای‌های داخلی در میان رستوران‌های تهران است. دیوارها و سقف نقاشی شده می‌تواند ساعت‌ها شما را محو تماشای آن کند. اگر به فکر یک رستوران لوکس و زیبا هستید، حتما پیشنهاد رستوران ورسای را از دست ندهید.

آدرس: آفریقا، نرسیده به چهارراه جهان کودک، خیابان شریفی(خشایار)، پلاک ۱۱

رستوران شاین

بوفه صبحانه رستوران شاین

بوفه صبحانه رستوران شاین

اولین رستوران بین المللی در سعادت آباد تهران را چقدر می‌شناسید؟ رستوران شاین یکی از رستوران خوب در تهران است که به خاطر نحوه سرویس دهی و کیفیت غذاها بسیار معروف است. شما در این رستوران هر موقع که خواستید می‌توانید از آشپزخانه آن دیدن کنید. این رستوران به خاطر سرویس دهی بسیار خوب یکی از بهترین رستوران‌های تهران شناخته می‌شود. بوفه صبحانه رستوران با انواع صبحانه‌های خوشمزه گرم و سرد و البته موسیقی زنده، صبحی زیبا را برای شما می‌سازد. پیشنهاد بوفه صبحانه رستوران شاین یکی از خاص‌ترین پیشنهادهای سایت تخفیفان است که شما می‌توانید از با تخفیفی عالی از آن استفاده کنید.

آدرس: سعادت آباد، چهار راه سرو، بلوار پیام، نرسیده به پارک پرواز، مجتمع تجاری پرواز

رستوران مروارید

رستوران مروارید

رستوران مروارید

بام لند تهران به خاطر رستوران‌های خوشمزه و همینطور دیدی که به دریاچه چیتگر دارد، یکی از بهترین مناطق تهران برای شکم گردی است. یکی از رستوران‌های خوب این منطقه رستوران مروارید است. کافه رستورانی که به خاطر روف گاردن، فضای باز و البته دید بسیار زیبایی که از تهران دارد، بسیار دلچبسب است. این کافه رستوران لوکس انواع غذاهای ایرانی، پیتزا، پاستا و برگر را سرو می‌کند. شما می‌توانید در روزهای گرم تابستانی و در فضای خنک باملند یکی از شب‌های بسیار خوب خود را در کنار دوستان و خانواده بگذرانید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *