پرفروش‌ترین رستوران‌های تخفیفان در هفته دوم مرداد ۹۸

دانستن این موضوع که چه رستوران‌هایی در تخفیفان فروش بالایی دارند به انتخاب بهتر شما کمک می‌کنند. به همین دلیل ما هر هفته ۳ رستوران برتر هفته را که فروش بسیار خوبی را هم تجربه کرده‌اند را به شما معرفی می‌کنیم. این رستوران‌ها همگی فروش بسیار خوبی را تجربه کرده‌اند، سرویس‌دهی بسیار خوبی داشته‌اند و از همه مهم‌تر، غذای بسیار خوشمزه‌ای را هم ارائه کرده‌اند. امروز قصد داریم تا رستوران پرشین پلازا ، رستوران دیدنیها و رستوران شاندیز اعیانی را به شما معرفی کنیم که در هفته دوم مرداد ۹۸، بهترین فروش را در میان سایرهای رستوران های تهران موجود در تخفیفان داشته‌اند.

رستوران پرشین پلازا

بوفه صبحانه پرشین پلازا

بوفه صبحانه پرشین پلازا

یکی از هتل‌هایی که بوفه‌های جذاب ارائه می‌کند، رستوران رویال گلکسی در هتل پرشین پلازا است. این هتل لوکس که در سهروردی واقع شده یکی از بهترین صبح‌های شما خلق می‌کند. فضای لوکس و معماری کلاسیک این هتل بسیار جذاب است. شعار رستوران این هتل این است که اصالت طعم را در کنار دلنوازی فضا برای شما به ارمغان بیاورد. بوفه صبحانه رستوران پرشین پلازا از بیش از ۶۰ آیتم مختلف تهیه شده. این بوفه به صورت سرد و گرم است و با انواع نوشیدنی پیشنهاد کاملی برای طرفداران صبحانه است. شما می‌توانید این پیشنهاد را با تخفیف ۳۸ درصدی از تخفیفان تهیه کنید.

آدرس: سهروردی شمالی، پایین‌تر از بهشتی، خیابان میرزای زینالی، پلاک ۴۲

رستوران دیدنیها

رستوران بین المللی دیدنیها

یکی از قدیمی‌ترین رستوران‌های تهران، رستوران دیدنیها است که با ۲۰ سابقه درخشان یکی از خاص‌ترین رستوران‌های تهران است. چشم انداز این رستوران به پارک ساعی و تماشای سروهای همیشه سبز این پارک، یکی از جذابیت‌های این رستوران است. شما هر شب از ساعت ۲۰:۴۵ تا ۲۳:۴۵ می‌توانید از موسیقی زنده شاداب و خاطره انگیز این رستوران با ادواتی مانند کیبورد، ویولن، گیتار، دف، پرکاشن و درام لذت ببرید.

آدرس: خیابان ولیعصر، روبروی پارک ساعی

رستوران شاندیز اعیانی

رستوران اعیانی با انواع کباب های ایرانی

رستوران اعیانی با انواع کباب های ایرانی

از نظر شما یک رستوران خوب چه رستورانی است؟ رستورانی که فضای شیکی داشته باشد؟ یا رستورانی که فضای باز داشته باشد؟ یا اصلا فقط کیفیت غذا و خدمات برای شما مهم است؟ چند رستوران در تهران می‌شناسید که تمامی این موارد را با هم داشته باشد؟ رستوران شاندیز اعیانی یکی از این رستوران‌هاست. فضای داخلی لوکس و زیبای رستوران با شعر‌های خاص محیطی جذاب را پدید آورده است. فضای باز و سبز رستوران شاندیز اعیانی هم در سقف رستوران قرار دارد. هر میز دکوراسیون خاص خود را دارد. بعضی از میزها دارای سایه بان هستند، بعضی به صورت آلاچیق و بعضی از میزها هم با مبل‌های راحتی، حال و هوای خاص خود را دارند تا از هوای خوب دارآباد و آجودانیه لذت ببرید.

رستوران شاندیز اعیانی انواع غذاها و کباب‌های ایرانی را سرو می‌کند. استفاده از بهترین برنج ایرانی و گوشت گوسفندی از جمله ویژگی‌‎های این غذاها هستند.  اگر هوس یک غذاهی درجه یک ایرانی کرده‌اید حتما سری به رستوران شاندیز اعیانی بزنید. این رستوران پیشنهادهای جذابی را برای شما دارد.

آدرس: آجودانیه، ابتدای دارآباد، روبروی ورزشگاه دارآباد، انتهای کوچه نارنج

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *