پرفروش‌ترین رستوران‌های تخفیفان در هفته دوم اردیبهشت ۹۸

رستوران فلورانس

دانستن این موضوع که چه رستوران‌هایی در تخفیفان فروش بالایی دارند به انتخاب بهتر شما کمک می‌کنند. به همین دلیل ما هر هفته ۳ تا از بهترین رستوران های تهران را که در هفته فروش بسیار خوبی را هم تجربه کرده‌اند را به شما معرفی می‌کنیم. این رستوران‌ها همگی فروش بسیار خوبی را تجربه کرده‌اند، سرویس‌دهی بسیار خوبی داشته‌اند و از همه مهم‌تر، غذای بسیار خوشمزه‌ای را هم ارائه کرده‌اند. امروز قصد داریم تارستوران پردیس ملل ، رستوران طهران کلاس و رستوران فلورانس شریعتی را به شما معرفی کنیم که در هفته دوم اردیبهشت فروردین ۹۸، بهترین فروش را در میان سایرهای رستوران‌های موجود داشته‌اند.

رستوران پردیس ملل

رستوران پردیس ملل

رستوران پردیس ملل

گاهی یک رستوران می‌تواند با داشتن دکوراسیون خاص و خلاقانه، مشتری‌های زیادی را جلب کند. رستوران پردیس ملل میرداماد با دکوراسیونی شکیل و مدرن، لذت خوردن غذاهای خوشمزه را دوچندان کند. رستوران پردیس ملل، یکی از معروف‌ترین رستوران‌های تهران با تنوع غذایی زیاد محسوب می‌شود که برای هر ذائقه‌ای مناسب است. این رستوران با پرسنل مجرب و کارآزموده، برنامه‌ی ویژه‌ای را برای صرف غذا در کنار دوستان و خانواده، تدارک دیده است؛ سینی مخصوص رستوران پردیس ملل بی‌نظیر است و تجربه‌ای تکرار نشدنی را برای شما رقم می‌زند.

آدرس: میرداماد،‌ جنب پاساژ پایتخت

رستوران طهران کلاس

رستوران طهران کلاس در هتل بزرگ ارم با فضایی باز و سرپوشیده.

رستوران طهران کلاس در شمال تهران و در هتل ارم یکی از رستوران های خوب تهران است که تخفیف این رستوران با استقبال خوب تخفیفانی‌ها روبرو شده. رستوران طهران کلاس از فضای سبز و دلنشین هتل ارم تهران بهره می‌برد. این رستوران با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در مساحتی به وسعت ۴۰۰ متر مربع میزبان شماست. داشتن فضای روباز، سرپوشیده و همینطور آلاچیق‌های مجهز  و کادری مجرب که همیشه آماده ارائه خدمات به میهمانان عزیز است، از ویژگی‌های خوب این رستوران به حساب می‌آید. شما می‌توانید پس از صرف شام از تخت‌هایی که در اطراف این رستوران قرار دارند، برای صرف چای و تنقلات استفاده کنید. محیط زیبا و تمیز این رستوران چه در داخل و چه در بیرون این مکان خودنمایی می‌کند و مورد توجه مشتریان بوده است. به علاوه فضای سبز طراحی شده در بخش بیرونی هوایی مطبوع و لذت بخش را ایجاد کرده است.

آدرس رستوران طهران کلاس: اتوبان حقانی، بعد از کتابخانه ملی، هتل بزرگ ارم

بوفه صبحانه رستوران فلورانس

رستوران فلورانس

رستوران فلورانس

متفاوت مزه کردن، به یکی از دغدغه‌های رستوران فلوارنس تبدیل شده. دغدغه‌ای که برای همه‌مان دوست داشتنیست. کافه رستوران فلورانس زیبایی به خاطر دکوارسیون‌های مختلف داخلی‌اش در تهران بسیار معروف است. این رستوران از محیط کافه برخوردار است و از محیط رستوران‌ های لوکس در تهران و البته جایگاه VIP هم برای کسانی که می‌خواهند یک میهمانی درجه یک در این رستوران برپا کنند، دارد.

بوفه صبحانه رستوران فلوارنس بسیار محبوب و معروف است. بیش از ۳۰ آیتم صبحانه به همراه میز بار میوه و میز بار رژیمی پیشنهادی نیست که به همین راحتی بشود از آن گذشت. برای صرف ناهار هم می‌توانید از بوفه ناهار این رستوران با دو نوع پیتزا و پاستا، بوفه سالاد، سوپ و نوشیدنی استفاده کنید. علاوه بر این‌ها رستوران فلورانس یکی از معدود رستوران‌هایی است که بوفه عصرانه هم ارائه می‌دهد. در بوفه عصرانه رستوران فلوارنس هم غذاهای گرم مثل پاستا هست و هم انواع دسر، کیک و سالاد.

رستوران فلوارنس شریعتی تخفیف‌های متنوعی برای بوفه‌های صبحانه، ناهار و عصرانه دارد که شما این پیشنهادها را  از سایت تخفیفان می‌توانید تهیه کنید. علاوه بر این، با کد تخفیف اسنپ فود می‌توانید از منو متنوع غذاهای خوشمزه رستوران فلوارنس سفارش دهید.

آدرس: شریعتی، پایین تر از پل رومی

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *