پرفروش‌ترین رستوران‌های تخفیفان در هفته اول مرداد ۹۸

رستوران سنتی خوض خونه

دانستن این موضوع که چه رستوران‌هایی در تخفیفان فروش بالایی دارند به انتخاب بهتر شما کمک می‌کنند. به همین دلیل ما هر هفته ۳ تا از بهترین رستوران های تهران را که فروش بسیار خوبی را هم در تخفیفان تجربه کرده‌اند را به شما معرفی می‌کنیم. این رستوران‌ها همگی فروش بسیار خوبی را تجربه کرده‌اند، سرویس‌دهی بسیار خوبی داشته‌اند و از همه مهم‌تر، غذای بسیار خوشمزه‌ای را هم ارائه کرده‌اند. امروز قصد داریم تا صبحانه هتل پارسیان انقلاب، رستوران قرص قمر و رستوران سنتی حوض خونه را به شما معرفی کنیم که در هفته اول مرداد ۹۸، بهترین فروش را در میان سایرهای رستوران‌های موجود داشته‌اند.

هتل پارسیان انقلاب

رستوران VIP هتل پارسیان انقلاب

رستوران VIP هتل پارسیان انقلاب

سال‌هاست که هتل‌های تهران صبحانه‌های مفصلی را ارائه می‌کنند. ولی تنها چند سالی می‌شود که این صبحانه‌ها را استفاده عموم قرار داده‌اند. یکی از هتل‌هایی که بوفه صبحانه مفصل و هیجان انگیزی دارد، هتل پارسیان انقلاب تهران است. رستوران VIP این هتل برای شما صبحانه بسیار خوشمزه‌ای را تدارک دیده که بیش از ۶۰ آیتم متنوع و خوشمزه دارد. ستوران vip هتل پارسیان انقلاب دارای فضای دلنشین و مجللی است و در این رستوران احساس راحتی خواهید کرد. طعم و عطر اصیل غذاهای خوشمزه و ناب ایرانی در رستوران vip هتل پارسیان انقلاب چیزی نیست که بخواهید از امتحان کردن آن سر باز زنید.

رستوران قرص قمر

کباب های خوشمزه در رستوران قرص قمر

از یک رستوران خوب چه انتظاراتی دارید؟ غذای خوب؟ مکان دنج؟ فضای باز؟ نوشیدنی‌های خوشمزه؟ پارکینگ؟ رستوران قرص قمر در حوالی میدان پونک همه این‌ها را دارد و اوقاتی خوش را برایتان خلق می‌کند. اگر دلتان برای یک غذاهای خوشمزه ایرانی تنگ شده، تخصص سرآشپز رستوران قرص قمر در درست کردن انواع کباب است و حتما نظرتان را نسبت به کباب عوض خواهد کرد. طبقه دوم این رستوران، یک کافی شاپ است که با انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد از شما پذیرایی می‌کند. اگر بعد از صرف غذا به این کافی شاپ می‌رید یک فنجان چای میزبان کافی شاپ خواهید بود. تخفیف ۵۰ درصدی رستوران قرص قمر ویژه منو باز غذایی و سرویس سفره‌خانه‌ای را از دست ندهید.

آدرس: میدان پونک، روبروی مجتمع تجاری بوستان، رستوران قرص قمر

رستوران سنتی حوض خونه

رستوران سنتی حوض خونه

رستوران سنتی حوض خونه

۴۰ سال سابقه درخشان رستوران سنتی حوض خونه خود گویای همه چیز است. این رستوران خوب در کنار پارک ساعی تهران هر آنچه که شما از یک رستوران سنتی توقع دارید را به خوبی برآورده می‌کند. سرو غذاهای محلی ایرانی که در ظروف مسی سرو می‌شود به همراه کیفیت عالی و محیط بسیار متفاوت و خاص و البته موسیقی زنده سنتی هر کسی را به وجد می‌آورد. اگر به دنبال تجربه‌ای خاص از رستوران گردی در تهران هستید، منو رنگارنگ رستوران سنتی حوض خونه در کنار دمنوش‌ها و بستنی‌های هیجان انگیزش این رستوران را به یکی بهترین رستوران‌های تهران تبدیل کرده که با استقبال بی‌نظیر تخفیفانی‌ها هم مواجه شده. شما می‌توانید از تخفیف عالی این رستوران استفاده کنید و یک شب بسیار خوب را در کنار دوستان و خانواده را داشته باشید.

۱/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *