پرفروش‌ترین رستوران‌های تخفیفان در هفته اول اردیبهشت ۹۸

رستوران ناریجه

دانستن این موضوع که چه رستوران‌هایی در تخفیفان فروش بالایی دارند به انتخاب بهتر شما کمک می‌کنند. به همین دلیل ما هر هفته بهترین رستوران های تهران را در هفته که فروش بسیار خوبی را هم تجربه کرده‌اند را به شما معرفی می‌کنیم. این رستوران‌ها همگی فروش بسیار خوبی را تجربه کرده‌اند، سرویس‌دهی بسیار خوبی داشته‌اند و از همه مهم‌تر، غذای بسیار خوشمزه‌ای را هم ارائه کرده‌اند. امروز قصد داریم تا رستوران قرص قمر، رستوران سنتی دف و رستوران ناریجه را به شما معرفی کنیم که در هفته اول اردیبهشت ۹۸، بهترین فروش را در میان سایرهای رستوران‌های موجود داشته‌اند.

رستوران قرص قمر

رستوران قرص قمر، رستورانی زیبا با غذاهای شیک و محیطی شیک با هدف ایجاد مکانی دلنشین برای خانواده‌ها و قرارهای دوستانه و صمیمی است. رستوران قرص قمر تخصصی بسیار خوبی در طبخ انواع کباب دارد. اگر اهل کباب هستید و می‌خواهید با دوستان یا خانواده از یک از کباب خوشمزه لذت ببرید. رستوران قرص قمر، انتخابی ایده‌آل برای شماست. علاوه بر این در ایام ماه مبارک رمضان، این رستوران پکیج افطاری هم ترتیب داده تا روزه داران در این رستوران خوب افطار کنند. پکیج افطاری رستوران قرص قمر را آش رشته، عدسی،سوپ، نان، پنیر، سبزی تازه، چای، زولبیا، بامیه و کره تشکیل می‌دهد.

آدرس: میدان پونک ، روبروی مجتمع تجاری بوستان ، رستوران قرص قمر

رستوران سنتی دف

رستوران سنتی دف گیلان خوراک

رستوران سنتی دف گیلان خوراک

چند رستوران در تهران وجود دارد که با مراجعه به آن ها به یاد بناهای تاریخی خواهید افتاد؟ رستوران مجلل و سنتی دف گیلان خوراک یکی از این رستوران ها است. دکوراسیون تمام سنتی و سقف بلند و زیبای این رستوران که هنر دست و آبرنگ است، شما را شگفت زده خواهد کرد و البته این فقط اول ماجراست. رستوران دف یکی از متخصصین ارائه خوشمزه‌ترین غذاهای ایرانی است. رستوران سنتی دف که یکی از بهترین رستوران‌های ملی سنتی از نظر سازمان ایران گردی، میراث فرهنگی و صنایع دستی است، شما را دعوت می کند تا در کنار خانواده و دوستان خود ساعات فراموش نشدنی و خاطره انگیزی را برای خود رقم بزنید. تنها کافیست یک بار به این رستوران بروید و از غذاهای خوشمزه و موسیقی زنده و دلنشین این رستوران لذت ببرید تا رستوران مجلل و سنتی دف گیلان خوراک در برنامه همیشگی رستوران گردی خود قرار دهید.

آدرس: خیابان مطهری، نبش سلیمان خاطر (امیر اتابک)، پلاک ۱۳۸، رستوران سنتی دف

رستوران ناریجه

رستوران ناریجه

رستوران ناریجه

“غذای اصیل ایرانی را با طعم ناریجه تجربه کنید.” این شعار رستوران ناریجه است که در محیطی لوکس و بسیار زیبا و با انواع غذاهای ایرانی و کباب میزبان شما خواهد بود. طبخ انواع غذاهای ایرانی با کیفت و طعمی فوق العاده از جمله بهترین ویژگی‌های رستوران ناریجه است. جایی که شما از طعم‌های خاص این رستوران سیر نخواهید شد. اگر هوس یک غذای خوشمزه ایرانی کرده‌اید و می‌خواهید کباب را با بهترین کیفیت میل کنید، حتما سری به رستوران لوکس ناریجه بزنید و از غذاهای خوشمزه این رستوران بیشتر استفاده را ببرید.

آدرس: هفت تیر، خیابان مفتح جنوبی،کوچه جار، طبقه سوم

امتیاز دهید
یک نظر برای "پرفروش‌ترین رستوران‌های تخفیفان در هفته اول اردیبهشت ۹۸" ارسال شده
  1. بهنام گفت:

    رستوران‌هایی با قیمت مناسب‌تر رو هم معرفی کنین لطفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *