پرفروش‌ترین رستوران‌های تخفیفان در هفته اول مرداد ۹۷

کاخ رستوران لیدوما

همه ما رستوران‌گردی را دوست داریم. دوست داریم غذاهای جدید و طعم‌های جدید را بچشیم و آن‌ها را با طعم‌های رستوران‌های دیگر مقایسه کنیم. در تهران هم رستوران خوب زیاد است. فقط باید بدانیم کجا هستند. چه غذایی سرو می‌کنند و چطور سرو می‌کنند. محیطشان چگونه است و چه امکاناتی را دارند. ما سه رستوران برتر هفته که در سایت تخفیفان هم فروش خوبی را تجربه کرده‌اند را به شما معرفی می‌کنیم.

کاخ رستوران لیدوما

کاخ رستوران لیدوما

کاخ رستوران لیدوما

کاخ رستوران لیدوما با دکوراسیون زیبایش می‌تواند به راحتی تعریف شما از لوکس بودن را عوض کند. کاخ رستوران لیدوما در شهرک غرب واقع شده و رده عمارت‌های رستورانی قرار می‌گیرد. کاخ رستوران لیدوما چشم‌اندازی بسیار زیبا از تهران را به شما ارئه می‌دهد و با توجه به نزدیکی به برج میلاد، دیدن این برج زیبا از کاخ رستوران لیدوما منظره‌ای زیبا را خواهد ساخت.

فضای داخلی رستوران لیدوما شما را یاد عمارت‌های قرن ۱۷ اروپا می‌اندازد. استفاده از رنگ‌های گرم به خوبی حس عظمت و شکوه را به شما منتقل می‌کند. کاخ رستوران لیدوما  دارای ۳ فضای VIP، فضای باز و فضای کلاسیک است. فضای باز رستوران فقط همراه با قلیان سرو می‌شود. در رستوران لیدوما انواع غذاهای ایرانی، دریایی، فرنگی و فست فود سرو می‌شود.

بوفه ناهار و شام کاخ رستوران لیدوما پیشنهادی است که در سایت تخفیفان با استقبال خوبی مواجه شده. بوفه ناهار و شام شامل جوجه کباب، کوبیده، باقالی پلو باخوراک مخصوص، لازانیا، اسپاگتی، خورشت مسما، بادمجان یا کرفس، خوراک سبزیجات، سالاد و اردو، زرشک پلو بامرغ و آلبالو پلو با مرغ است. این بوفه در روف گاردن رستوران با سرو می‌شود که چشم اندازی بسیار جذاب هم دارد.

کاخ رستوران رستوران لیدوما بسیار بزرگ ۱۰۰۰ نفر گنجایش دارد. این رستوران دارای یک سالن اینونت خاص و زیبا هم هست که می‌تواند به راحتی میزبان مراسم و جشن‌های خصوصی شما مانند تولد، سالگرد ازدواج و… باشد.

آدرس: شهرک غرب، جنب میلاد نور، پاساژ لیدوما، طبقه هشتم

رستوران باغ صفا

رستوران باغ صفا

رستوران باغ صفا

رستوران باغ صفا در درکه حال و هوای با صفایی دارد. درکه یکی از زیباترین ییلاق‌های شمیرانات است. در تابستان‌ها بوی خاک نم خورده و بی برگ درختان در رستوران باغ صفا می‌پیچید و فرصت نفش کشیدن در هوای پاک را به شما می‌دهد. صدای رودخانه را به آن اضافه کنید تا متوجه شوید که در دل طبیعت نشسته‌اید و می‌خواهید از غذایتان لذت ببرید. تخت‌های رستوران باغ صفا برای آن‌هایی که اهل نشستن روی زمین نیستند، چندان راحت نیست ولی در عوض سرسبزی محیط این مشکل را به راحتی از بین می‌برد.

رستوران باغ صفا منویی کاملا ایرانی دارد. از دیزی مخصوص گرفته که روش پخت خاص خود را دارد تا انواع کباب‌ها که هر کدام طعم خاص خود را دارند. نان داغ تافتون که در تنور رستوران باغ صفا تهیه می‌شود لذت کباب خوردن را چندین برابر می‌کند. رستوران باغ صفا یک گزینه خوب برای خارج شدن از محیط شهری تهران و لذت بردن از آب و هوای خنک در دل گرمای تابستان است.

آدرس: درکه‌،سر پل درکه‌، پلاک ۴۷

رستوران آسیایی واسابی

سوشی در رستوران آسیایی واسابی

سوشی در رستوران آسیایی واسابی

غذاهای آسیایی کم کم در تهران جایی برای خود باز کرده‌اند. رستوران‌های آسیایی بسیار موفقی در تهران هستند که یکی از آن‌ها رستوران آسیایی واسابی است. چه اهل ماجراجویی باشید و چه طرفدار دو آتشه سوشی و غذاهای آسیایی، رستوران آسیایی واسابی می‌تواند به هدف شما کمک کند. در این رستوران انواع غذاهای گیاهی، گوشتی و البته سوشی ارائه می‌شود. از سبزیجات تازه با سس سویا و نودل‌های خوشمزه گرفته تا سوشی دراگون که پیشنهاد سرآشپز به شماست. تمامی این غذاهای خوب همان طعمی را دارند با باید داشته باشند.

تفت دادن مواد غذایی به یکی از ویژگی‌های غذاهای آسیایی است.یکی از ویژگی‌های تفت دادن این است پروتئین و مواد معدنی موجود در غذا از بین نمی‌دهد و در عین حال غذا عطر و طعم خوبی پیدا می‌کند. رستوران آسیایی واسابی مهارت بالایی در این نوع طبخ دارد و غذاهای آسیایی را همانطور که در آسیا هستند و با همان طعمی که باید داشته باشند، برای شما سرو می‌کند. البته آسیایی‌ها علاقه خاصی به تند کردن غذایشان دارند که متناسب با ذائقه ما ایرانی‌ها نیست و سعی می‌کنیم که کمتر غذای تند میل کنیم.

رستوران آسیایی واسابی در مجتمع آ. اس. پ واقع شده و تخفیفان به شما امکان استفاده از غذاهای رستوران واسابی را با ۵۰ درصد تخفیف می‌دهد. البته اگر می‌خواهید غذاهای این رستوران را آنلاین سفارش دهید، کد تخفیف ریحون و کد تخفیف اسنپ فود به کار شما می‌آید و می‌توانید باز هم از تخفیف‌های نسبتا خوبی استفاده کنید.

آدرس: اتوبان کردستان، خیابان شصت و چهارم، مجتمع ASP – ، واحد تجاری ۲۶

۱/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *