پرفروش‌ترین رستوران‌های تهران در تخفیفان، ویژه هفته چهارم دی ۹۷

رستوران پردیس هتل پارسیان اوین

ما هر هفته رستوران‌هایی که فروش خوبی تجربه کرده‌اند را به شما معرفی‌ می‌کنیم تا شما هم با این رستوران‌ های خوب تهران بیشتر آشنا شوید. بنا به رسم چند هفته اخیرمان هم این هفته پرفروش‌ترین رستوران های تهران در هفته چهارم دی ۹۷ را به شما معرفی می‌کنیم. بوفه صبحانه هتل لاله تهران، بوفه صبحانه هتل پارسیان استقلال و رستوران پردیس هتل اوین ۳ رستوران برتر و پرفروش این هفته است. با ما همراه باشید تا نگاهی بهتر و شفاف‌تر به این سه رستوران بیندازیم.

بوفه صبحانه هتل لاله

بوفه صبحانه هتل لاله

هتل بین المللی لاله تهران از بهترین اقامتگاه‌های ۵ ستاره کشور محسوب می‌شود. بوفه صبحانه بصورت Live cooking است به این صورت که شما هر غذایی که از منو انتخاب می کنید سرآشپز حرفه ای جلوی چشم شما طبخ و سرو میکند. به شما پیشنهاد می کنیم این تخفیفان فوق العاده را خریداری کنید و در محیطی شیک و آرام به همراه خانواده یا دوستان خود به صرف صبحانه ای شاهانه و لذیذ مشغول شوید. این رستوران شرق تهران با موقعیت مکانی مناسبش دسترسی مطلوبی به همه نقاط شهر دارد. هتل لاله در خیابان فاطمی نبش خیابان حجاب قرار گرفته و درست به پارک بزرگ لاله چسبیده است. هتل لاله طی یک پیشنهاد تخفیفی عالی شما عزیزان را به بوفه صبحانه شاهانه ۷۰ آیتمی خود دعوت می‌کند.

آدرس: تهران، خیابان فاطمی، جنب خیابان حجاب

بوفه صبحانه هتل پارسیان استقلال

بوفه صبحانه هتل پارسیان استقلال

هتل‌ها معمولا بوفه صبحانه بسیار خوب و دلچسبی را ارائه می‌دهند. هتل پارسیان استقلال هم مستثنی نیست و با ارائه یک بوفه صبحانه مفصل باعث استقبال بسیاری از تخفیفانی‌ها شده. هتل پارسیان استقلال به خاطر داشتن مهمانان ویژه و خارجی کیفیت سرویس دهی خود را در بالاترین سطح ممکن در نظر گرفته. بوفه صبحانه هتل پارسیان استقلال با داشتن انواع صبحانه‌های ایرانی و فرنگی همه روز از ساعت ۷ تا ۱۰ صبح میزبان میهمانان خود است.

این بوفه با بیش از ۵۰ آیتم یکی از بهترین بوفه‌های صبحانه در تهران به شمار می‌رود. انواع پنیر، ماست‌های میوه‌ای، نان، کره، عسل، بادام زمینی، ژامبون، مربا و… از جمله آیتم‌های سرد این بوفه به شمار می‌رود. از صبحانه‌های گرم هم می‌توان به سبزیجات پخته، برنج سرخ شده، نیمرو، سوسیس، عدسی، فرنی، لوبیا و… اشاره کرد. علاوه بر این‌ها انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم را می‌توانید در این بوفه مشاهده کنید.

آدرس: خیابان ولیعصر، تقاطع بزرگراه شهید چمران

رستوران پردیس هتل اوین

رستوران پردیس هتل پارسیان اوین

رستوران پردیس هتل پارسیان اوین یکی از بی‌نظیرترین و لوکس‌ترین رستوران‌های تهران از نظر طراحی و ساخت به حساب می‌آید. استفاده از چوب به همراه رنگ‌های کرم و صندلی‌های بسیار راحت، محیطی گرم و صمیمی را در این رستوران به وجود آورده. شما در این رستوران دید بسیار خوبی به محوطه سرسبز هتل اوین خواهید داشت و حس در طبیعت بودن با شما خواهد بود. رستوران پردیس هتل اوین، پنجشنبه شب‌ها و ظهرهای جمعه این رستوران شمال تهران بوفه مجللی را برای شما تدارک دیده. بیش از ۳۰ آیتم پیش غذا، غذای اصلی، دسر و نوشیدنی که زیر نظر مستقیم سرآشپز مجرب این رستوران طبخ می‌شود ظهر جمعه هر کسی را بسیار هیجان انگیز می‌کند. شما می‌توانید از تخفیف ۳۰ درصدی این رستوران نهایت بهره را ببرید و اوقاتی خوش را در کنار دوستان و خانواده سپری کنید.

آدرس: بزرگراه شهید چمران، تقاطع یادگار امام

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *