پرفروش‌ترین رستوران‌های تهران در تخفیفان، ویژه هفته چهارم آذر ۹۷

رستوران تهران بیروت

ما هر هفته رستوران‌هایی که فروش خوبی تجربه کرده‌اند را به شما معرفی‌ می‌کنیم تا شما هم با این رستوران‌ های خوب تهران بیشتر آشنا شوید. بنا به رسم چند هفته اخیرمان هم این هفته پرفروش‌ترین رستوران های تهران در هفته سوم آذر ۹۷ را به شما معرفی می‌کنیم. رستوران استخر ونک، کافه رستوران سن بی و رستوران تهران بیروت ۳ رستوران برتر و پرفروش این هفته است. با ما همراه باشید تا نگاهی بهتر و شفاف‌تر به این سه رستوران بیندازیم.

رستوران استخر ونک

رستوران استخر ونک

رستوران استخر ونک

رستوران استخر ونک که با نام مجتمع پذیرایی استخر هم شناخته می‌شود، یکی از قدیمی‌ترین رستوران‌ های تهران به شمار می‌رود. این رستوران با داشتن یک تالار بزرگ و فضای بازی که یک استخر بزرگ هم در وسط آن جای گرفته، پیشنهاد خوبی برای یک دورهمی دوستانه یا خانوادگی است. رستوران استخر ونک در گذشته با نام کافه شکری معروف بوده و فضای باز آن بسیار بزرگ‌تر بوده. بخشی از این فضای باز بعدها در طرح قرار می‌گیرد و صاحب آن مجبور به کوچک‌تر کردن باغ می‌شود. در رستوران استخر ونک انواع غذاهای ایرانی و بین المللی سرو می‌شود. شما می‌توانید غذاهایی از هندوستان، ترکیه، ژاپن و اسپانیا را در این رستوران شرق تهران سفارش دهید. یکی دیگر از جذابیت‌های این رستوران موسیقی زنده آن است. یک موسیقی زنده با ادواتی مانند پیانو، ویولن، گیتار، کیبورد و دف بسیار لذت بخش خواهد بود و شب شما را تکمیل خواهد کرد.

آدرس:میدان ونک، خیابان سئول، پلاک ۴۹

کافه رستوران سن بی

کافه رستوران سن بی

کافه رستوران سن بی

کافه رستوران سن بی یکی از رستوران‌های تازه تاسیس تهران است که با انواع غذاهای خوشمزه عربی و ایرانی ذائقه شما را به وجد می‌آورد. یکی از ویژگی‌های خوب رستوران، دکوراسیون آن است. معماری عربی را از همان سردر رستوران می‌توانید مشاهده کنید. علاوه بر معماری رستوران، منو کافه رستوران سن بی هم مملو از سالادها و غذاهای خوشمزه عربی و هندی است. سرویس قلیان کافه رستوران سن بی هم کامل و مطابق میل شماست. شما می‌توانید از پیشنهاد فوق العاده این رستوران که موسیقی زنده هم اجرا می‌کند استفاده کنید و لحظاتی لذت بخش را به همراه دوستانتان در این کافه رستوران غرب تهران زیبا بگذرانید.

آدرس: شهرک غرب، خیابان سپهر، نرسیده به فخارمقدم، پلاک ۲۷

رستوران تهران بیروت

رستوران تهران بیروت

رستوران تهران بیروت

مرکز خرید روشا میزبان برخی از رستوران‌های بسیار خوب تهران است. رستوران تهران بیرون یکی از بهترین عربی در تهران است که تخفیف‌های بسیار خوبی هم ارائه کرده. این رستوران در کنار غذاهای با کیفیت عربی و لبنانی، غذاهای ایرانی هم سرو می‌کند که مورد توجه علاقمندان قرار گرفته. یکی ویژگی‌های  بسیار خوب رستوران تهران بیروت، دکوراسیون داخلی و جذاب آن است. این رستوران علاوه بر سرو غذاهایی با طعمی اصیل و نوستالوژیک، دکوراسیون لوکس و بی‌نظیری دارد. بخش VIP این رستوران با داشتن مبل‌های چرمی و بسیار راحت، پیشنهادی عالی برای جلسات و قرارهای اداری شماست. شما می‌توانید از تخفیف ۴۵ درصدی این رستوران شمال تهران بهترین استفاده را ببرید.

آدرس:نیاوران، دزاشیب، بین عمار و لواسانی، مرکز خرید روشا، طبقه ۹

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *