پرفروش‌ترین رستوران‌های تهران در تخفیفان، ویژه هفته سوم دی ۹۷

رستوران ایتالیایی بنو

ما هر هفته رستوران‌هایی که فروش خوبی تجربه کرده‌اند را به شما معرفی‌ می‌کنیم تا شما هم با این رستوران‌ های خوب تهران بیشتر آشنا شوید. بنا به رسم چند هفته اخیرمان هم این هفته پرفروش‌ترین رستوران‌های هفته سوم دی ۹۷ را به شما معرفی می‌کنیم. رستوران قصر آریا، رستوران ایتالیایی بنو و کافه رستوران عربی هرمز ۳ رستوران برتر و پرفروش این هفته است. با ما همراه باشید تا نگاهی بهتر و شفاف‌تر به این سه رستوران بیندازیم.

 

رستوران قصر آریا

رستوران قصر آریا

رستوران قصر آریا

رستوران قصر آریا در پنت هاوس برجی ۴ طبقه در تجریش قرار گرفته که چشم اندازی زیبا از تهران را به شما ارائه می‌دهد. اگر کمی دقت کنید شاید بتوانید حول و حوش خانه‌تان را از این رستوران پیدا کنید. ورودی رستوران تنها از طریق آسانسوری مهیا است که در طبقه همکف قرار گرفته. رستوران قصر آریا بوفه ناهار و شام خود را با تخفیفی بی‌نظیر ارائه کرده است. یکی از جذابیت‌های این رستوران به غیر چشم اندازش، موسیقی زنده آن است.  مویسقی زنده‌ای که با پیانو و گهگاه با ویلون همراه می‌شود و فقط در شب‌ها اجرا دارد.

از نمای تمام شیشه‌ای رستوران که دل بکنیم باید به سراغ بوفه‌ آن برویم. بوفه‌ای که مملو از غذاها و خورشت‌های خوشمزه ایرانیست. بیش از ۲۰ آیتم غذای اصلی به همراه بوفه سالاد و انواع دسر بوفه‌ای را ترتیب داده که طرفداران زیادی پیدا کرده. یکی از کارهای زیبایی که رستوران قصر آریا جهت جلوگیری از اسراف کرده، ارائه ظرف‌های غذا برای جمع آوری غذاهای باقی مانده در بشقاب مهمانان است.

آدرس:میدان تجریش، خیابان جعفری، بین موسسه زبان کیش ومرکز خرید تندیس، پلاک ۸

کافه رستوران عربی هرمز

کافه رستوران عربی هرمز

کافه رستوران عربی هرمز

کافه رستوران عربی هرمز در یک فضای بی‌نظیر با معماری اصیل ایرانی با غذاهای خوشمزه عربی و نوشیدنی‌های جذاب و موسیقی شاده و زنده دقیقا همان چیزی است که از یک کافه رستوران خوب انتظار دارید. منو عربی این رستوران با سرو بهترین غذاهای عربی مانند کباب مصری و جوجه لبنانی، پیشنهادی خوب برای صرف یک غذای متفاوت و جذاب است. فضای رستوران هرمز، محیطی خوب با نورپردازی و رنگ‌های جذاب است که از بودن در آن‌جا و شنیدن به نوای موسیقی زنده خسته نخواهید شد. اگر می‌خواهید در یک فضای دلچسب همراه با دوستان از یک شام خوشمزه لذت ببرید، پیشنهاد جذاب کافه رستوران عربی هرمز را از دست ندهید.

آدرس:خیابان خردمند جنوبی، نرسیده به کریم خان، پلاک ۶۳ رستوران هرمز

مشاهده پیشنهاد کافه رستوران عربی هرمز

 

رستوران ایتالیایی بنو تهران

رستوران ایتالیایی بنو

رستوران ایتالیایی بنو

رستوران بنو یک رستوران ایتالیایی در ستارخان است که با منویی جذاب، طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. این رستوران با دیوارهای آجری و دکوراسیون چوبی محیطی کاملا ایتالیایی و نوستالوژیک را به وجود آورده تا طرفداران غذاهای ایتالیایی از بودن در این رستوران لذت ببرند. منو رستوران ایتالیایی بنو با انواع پیتزا، پاستا و برگر غذاهای خوشمزه‌ای را پیشنهاد می‌کند. اگر هوس یک تجربه ایتالیایی خوب کرده‌اید حتما سری به این رستوران بزنید.

آدرس:خیابان ستارخان، ما بین میدان توحید و خیابان باقرخان، نبش کوچه آفرند، پلاک ۱۵۳


۳ ویژگی اصلی که باید در یک رستوران ایتالیایی به آن توجه کنید

۴ پارک آبی هیجان انگیز در ایران که حتما باید تجربه کنید

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *