پرفروش‌ترین رستوران‌های تهران در تخفیفان، ویژه هفته دوم آبان ۹۷

رستوران اجاق باشی

ما هر هفته رستوران‌هایی که فروش خوبی تجربه کرده‌اند را به شما معرفی‌ می‌کنیم تا شما هم با این رستوران‌ های خوب تهران بیشتر آشنا شوید. بنا به رسم چند هفته اخیرمان هم این هفته پرفروش‌ترین رستوران های تهران در هفته اول دوم آبان ۹۷ را به شما معرفی می‌کنیم. فودکورت سه بن، رستوران اجاق باشی و رستوران جابان ۳ رستوران برتر و پرفروش این هفته است. با ما همراه باشید تا نگاهی بهتر و شفاف‌تر به این سه رستوران بیندازیم.

فودکورت سه بن

فودکورت سه بن

فودکورت سه بن را باید یکی از متفاوت‌ترین فودکورت‌ های تهران دانست. این فودکورت با دکوراسیون چوبی، میز و صندلی‌های چوبی و با استفاده از گیاهان آپارتمانی فضای بسیار خاصی را به وجود آورده است. استفاده از مبل‌های راحت در کنار نمای شیشه‌ای و رو به بیرون آن به جذابیت‌های این فودکورت افزوده است. شما می‌توانید هم بوفه صبحانه و هم از بوفه ناهار این فودکورت استفاده کنید. بوفه صبحانه با حدود ۶۰ آیتم صبحانه گرم و سرد و انواع نوشیدنی و نان‌هایی که در خود فودکورت درست می‌شود، با استقبال بسیاری از تخفیفانی‌ها مواجه شده.

رستوران اجاق باشی

رستوران اجاق باشی

رستوران اجاق باشی

چطور است که به رستوران برویم و خودمان هم در آن‌جا غذا را درست کنیم؟ البته نه به این معنی که از اول همه چیز را درست کنیم. فقط کباب کردن بر عهده شما خواهد بود. رستوران اجاق باشی روی میزهایش امکانات گریل و کباب کردن را در اختیار شما قرار داده تا شما هم از این تجربه لذت ببرید. رستوران اجاق باشی  به عنوان اولین رستوران سلف کباب یک تجربه خوب و تک در بین رستوران های تهران است.

رستوران اجاق باشی انواع مختلف کباب با طعم‌های متنوع را در اختیارتان قرار می‌دهد. علاوه بر سرویس های تک نفر و دو نفره، رستوران اجاق باشی منوعی بسیار متنوع از انواع کباب‌ها و غذاهای دریایی دارد. از جوجه عشایری گرفته تا کباب فرانسوی، تنوع کباب‌ها آنقدر هست که رضایت هر کسی را جلب کند. استفاده از گوشت مغان، برنج ایرانی و ارائه سالاد بار  از ویژگی‌های غذایی این رستوران است.

نگران دود و بوی غذاهای کباب شده هم نباشید. روی هر میز هواکش‌های قدرتمندی نصب شده که به سرعت دود و بو را به بیرون منتقل می‌کند. رستوران اجاق باشی بدون شک یکی از تجربه‌های خاص رستوران گردی شما خواهد شد. شما می‌توانید از تخفیف ۵۱ درصدی این رستوران غرب تهران استفاده و لذت ببرید.

آدرس: شهرک غرب، بلوار فرحزادی، بالاتر از پل نیایش، نبش گلستان یکم

آدرس رستوران اجاق باشی: شهرک غرب، بلوار فرحزادی، نبش خیابان سیمای ایران، پردیس سینمایی شهرک

رستوران جابان

رستوران جابان

رستوران جابان

کافه رستوران جابان در سعادت آباد، یک رستوران کوچک ولی لوکس و جذاب است که با ارائه غذاهای با کیفیت شما را شگفت زده خواهد کرد. شما می‌توانید انواع برگر، پیتزا، استیک، ساندویچ و نوشیدنی‌های گرم و سرد را در این رستوران سفارش دهید. استفاده از گوشت خالص به همراه اودیه ویژه باعث شده تا رستوران جابان، همبرگرهایی منحصر به فرد را به شما ارائه دهد. رستوران جابان از دو فضای داخلی و باز بهره می‌برد. فضای داخلی آن، دکوراسیون دنج و زیبایی دارد. سرویس قلیان فقط در فضای داخلی این رستوران سرو می‌شود. اگر هم علاقمند به نشستن در فضای باز و سرمای این روزهای تهران دارید، می‌توانید در فضای باز کافه رستوران جابان از یک نوشیدنی گرم و دلچسب لذت ببرید.

آدرس رستوران جابان: سعادت آباد، میدان شهرداری،خیابان شهرداری(قیصر امین پور)، کوچه مقدس(یازدهم غربی)، پلاک ۱۳


۳ ویژگی اصلی که باید در یک رستوران ایتالیایی به آن توجه کنید

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *