پرفروش‌ترین رستوران‌های تهران در تخفیفان، ویژه هفته اول بهمن ۹۷

ما هر هفته رستوران‌هایی که فروش خوبی تجربه کرده‌اند را به شما معرفی‌ می‌کنیم تا شما هم با این رستوران‌ های خوب تهران بیشتر آشنا شوید. بنا به رسم چند هفته اخیرمان هم این هفته پرفروش‌ترین رستوران های تهران در هفته سوم دی ۹۷ را به شما معرفی می‌کنیم. رستوران قصر آریا، رستوران سنتی حوض خونه و رستوران بیف ۳ رستوران برتر و پرفروش این هفته است. با ما همراه باشید تا نگاهی بهتر و شفاف‌تر به این سه رستوران بیندازیم.

رستوران قصر آریا

رستوران قصر آریا

رستوران قصر آریا

رستوران قصر آریا در پنت هاوس برجی ۴ طبقه در تجریش قرار گرفته که چشم اندازی زیبا از تهران را به شما ارائه می‌دهد. اگر کمی دقت کنید شاید بتوانید حول و حوش خانه‌تان را از این رستوران پیدا کنید. ورودی رستوران تنها از طریق آسانسوری مهیا است که در طبقه همکف قرار گرفته. رستوران قصر آریا بوفه ناهار و شام خود را با تخفیفی بی‌نظیر ارائه کرده است. یکی از جذابیت‌های این رستوران به غیر چشم اندازش، موسیقی زنده آن است.  مویسقی زنده‌ای که با پیانو و گهگاه با ویلون همراه می‌شود و فقط در شب‌ها اجرا دارد.

از نمای تمام شیشه‌ای رستوران که دل بکنیم باید به سراغ بوفه‌ این رستوران شمال تهران برویم. بوفه‌ای که مملو از غذاها و خورشت‌های خوشمزه ایرانیست. بیش از ۲۰ آیتم غذای اصلی به همراه بوفه سالاد و انواع دسر بوفه‌ای را ترتیب داده که طرفداران زیادی پیدا کرده. یکی از کارهای زیبایی که رستوران قصر آریا جهت جلوگیری از اسراف کرده، ارائه ظرف‌های غذا برای جمع آوری غذاهای باقی مانده در بشقاب مهمانان است.

آدرس:میدان تجریش، خیابان جعفری، بین موسسه زبان کیش ومرکز خرید تندیس، پلاک ۸

رستوران سنتی حوض خونه

رستوران سنتی حوض خونه

رستوران سنتی حوض خونه

۴۰ سال سابقه در یک رستوران سنتی ایرانی متمرکز شده و در نزدیکی پارک ساعی رستورانی را به وجود آورده که لحاظ غذایی و کیفیت سرویس دهی معرکه است. سرو غذاهای محلی ایرانی، استفاده از ظروف مسی که یادآور ایران قدیم است و البته موسیقی زنده سنتی، تجربه‌ای خاص از رستوران گردی در تهران را به وجود آورده. منو رنگارنگ رستوران سنتی حوض خونه در کنار دمنوش‌ها و بستنی‌های خوشمزه باعث شده تا این رستوران سنتی خوب در تهران با استقبال بسیار خوبی مواجه شود.

موسیقی زنده سنتی رستوران حوض خونه یکی از بهترین‌ها در بین رستوران‌های تهران است. رستوران سنتی حوض خونه به رسم رستوران‌های سنتی تهران پس از غذا از شما با یک سرویس چای دبش به همراه دورچین پذیرایی خواهد کرد که حتما مورد توجه‌تان قرار خواهد گرفت. ما در بازدیدمان از این رستوران جوجه کباب فسنجونی را امتحان کریم و باید بگوییم که مزه‌اش هنوز زیر زبانمان است. اگر می‌خواهید یک مهمانی خوب در یک رستوران برگزار کنید یا کسی را تحت تاثیر قرار دهید حتما روی این رستوران می‌توانید حساب ویژه‌ای باز کنید. رستوران سنتی حوض خونه در حدود ده ماه همکاری خود در سایت تخفیفان توانسته روی هم رفته رقم قابل توجه ۱۴۰۰۰ فروش را تجربه کند، که در نوع خود بی‌نظیر است. شما هم می‌توانید به جمع این ۱۴۰۰۰ نفر بپیوندید و یک تجربه خب از غذاهای سنتی ایرانی را داشته باشید.

آدرس: خیابان ولیعصر، انتهای ضلع شمالی پارک ساعی، روبروی خیابان ساعی یکم

رستوران بیف

رستوران بیف، یک رستوران تازه تاسیس در پونک است که با غذاهای فست فودی و پخت فوق العاده آن‌ها، مشتریان زیادی را برای خود دست و پا کرده. رستوران بیف بر کیفیت و سالم بودن غذاهای خود تاکید بسیاری دارد. این رستوران با تنور سنتی ایتالیایی، پیتزاهای با کیفیتی را در اختیار شما قرار می‌دهد. عدم استفاده از تخم مرغ و سویا در تهیه برگر، استفاده از گوشت خالص و تهیه مواد اولیه به صورت روزانه حس یک لحظه خوشمزه را برای شما به ارمغان می‌آورد. شما می‌توانید انواع برگر، ساندویچ، پیتزا آمریکایی و ایتالیایی، استیک، پاستا و غذای ترکی را در این رستوران شرق تهران سفارش دهید.

آدرس: ونک، خیابان مخبری ( ۳۵ متری گلستان ) نرسیده به سردار جنگل، پلاک ۷۹

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *