رستوران های بام لند

مرتب‌سازی بر اساس:

  • پیش فرض
  • جدیدترین
  • محبوب‌ترین
  • بیشترین تخفیف

بهترین رستوران های بام لند

رستوران های بام لند همیشه یکی از انتخاب‌های ایده‌آل ما برای میل کردن یک غذای خوب و دلچسب در کنار دوستان و خانواده‌مان است. دلیل آن هم واضح است. بام لند منطقه‌ای تفریحی و فوق‌العاده است که امکان خرید و تفریح را بهبهترین شکل فراهم کرده و این روزها تبدیل به یکی از اصلی‌ترین قطب‌های گردش‌گری در تهران شده است. علاوه بر این‌ها، وجود دریاچه چیتگر به جذابیت‌های آن به طرز قابل توجهی افزوده و قدم زدن در کنار این دریاچه در همه حال لذت‌بخش است. این منطقه تفریحی میزبان رستوران‌ها و کافه‌های بسیاری است. این‌بار قصد داریم تا شما را با همه رستوران های تهران موجود در بام لند آشنا کنیم!


رستوران باب البحر

به راحتی می‌توان گفت که یکی از بهترین رستوران های بام لند این رستوران لبنانی باب البحر است. رستوران باب البحر بام لند با بهره بردن از سرآشپزی ماهر و ستاره دار با اصلیت لبنانی و همینطور فضایی مجلل و کاملا عربی با چشم اندازی جذاب از دریاچه چیتگر، یکی از بهترین تجربه‌های رستوران گردی شما را رقم خواهد زد. اگر اهل غذاهای لبنانی هستید یا می‌خواهد برای اولین بار آن‌ را امتحان کنید، این رستوران در باملند با طبخ انواع غذاها و دسرهای محبوب لبنانی و استفاده از انواع ادویه‌های ویژه لبنانی، شما را شگفت‌زده خواهد کرد.

 

رستوران بی کباب

گوشت واقعا غذای لذیذی است و مردم ترکیه متخصص درست کردن غذاهای خوشمزه با گوشت هستند. اگر شما هم همینطور فکر می‌کنید و دوست دارید از کبابتان لذت ببرید، حتما باید سری به رستوران ترکی بی کباب بزنید. این رستوران یکی از بهترین رستوران های بام لند است، محلی عالی برای تجربه غذاهای ترکی است. انوع کباب‌های ویژه ترکی، دونر کباب‌، انواع پیده و بیتی‌های رستوران بی کباب بام لند طرفداران پروپاقرص خود را دارند. علاوه بر این شما می‌توانید از چای و باقلوا، پیتزا، صبحانه و انواع پیش غذای این رستوران لذت ببرید. رستوران بی کباب در بلوک A بام لند واقع شده و دریاچه بام لند را می‌توانید از محوطه فضای باز رستوران مشاهده کنید.

 

رستوران هندی روتی

دوست دارید تا طعم غذاهای خیابانی شهرهایی مانند دهلی، کلکته و بمبئی را در تهران بچشید؟ ساختمان VIP بام لند، میزبان یکی از متفاوت‌ترین رستوران های بام لند با تم هندی است. هندی‌ها عاشق استفاده از انواع ادویه‌های خاص در هنگام طبخ غذا هستند. این رستوران بین المللی بام لند هم هیجان‌انگیزترین غذاهای خیابانی هند را به سبک خاص خود برای شما فراهم کرده. شما می‌توانید در فضای زیبای رستوران بشینید، از چشم‌انداز دریاچه چیتگر لذت ببرید و یک غذای خوشمزه هندی را میل کنید. البته نگران تندی غذا نباشید. رستوران هندی روتی، تندی غذاهای هندی را متناسب با ذائقه ایرانی در نظر گرفته. شما می‌توانید از غذاهایی مانند مرغ تیکا، کباب بره، مرغ و میگو تندروی، رایتا، سمبوسه هندی و البته بریانی هندی که گل سرسبد غذاهای هندی است را در این رستوران باملند میل کنید.

 

رستوران رویال لانژ

چند وقتی هست که تهرانی‌ها هم صاحب یک کشتی تفریحی شده‌اند. رستوران رویال لانژ بدون شک منحصربه‌فردترین رستورانی است که در تهران پیدا می‌کنید و در کنار رستوران گردان برج میلاد یکی از خاص‌ترین رستوران‌های تهران است. با رستوران رویال لانژ می‌توانید به وسط دریاچه بام‌لند بروید و از غذای خود لذت ببرید. این کشتی ۲ طبقه از بدن شیشه‌ای برخوردار است تا بتوانید از زیبایی‌های اطرافتان لذت ببرید. منو این رستوران در باملند شامل انواع صبحانه و نوشیدنی‌های گرم و سرد می‌شود. اما شب‌های این رستوران خارق‌العاده است. شب‌ها از ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۲ به وسط دریاچه می‌رود و بوفه جذاب خود را سر می‌کند. اگر به فکر یک تجربه منحصر به فرد در میاد رستوران های بام لند هستید، رستوران کشتی رویال لانژ گزینه ایده‌آل شماست.

 

رستوران کوبابا

یکی از جذاب‌ترین رستوران های بام لند، رستوران کوبابا است که با انواع غذاهای خاص و طبخ خاص آن‌ها سال‌هاست که در بین تهرانی‌ها به رستوران شیک با کیفیتی متفاوت مشهور است. شعبه بام لند این رستوران دو طبقه دارد و طبقه دوم آن چشم انداز بسیار خوبی را به دریاچه چیتگر دارد. رستوران کوبابا انواع غذاهای عربی، لبنانی و خاورمیانه‌ای و البته ایتالیای را سرو می‌کند. بوفه صبحانه این رستوران در آخر هفته نیز دایر است.

 

رستوران زاهد العراقی

اگر به طعم و بوی غذاهای عربی علاقه دارید، رستوران زاهد العرافی می‌تواند پیشنهادی در خور توجه برای شما باشد. این رستوران در طبقه اول بلوک B1 بام لند واقع شده و یکی از مجلل‌ترین رستوران های بام لند است. استفاده از طاق نماهای هلالی و مشبک چوبی جذابیت خاصی به سبک سنتی عربی این رستوران بخشیده و هر شخصی را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد. غذاهای رستوران زاهد العراقی شامل انواع غذاهای عراقی و لبنانی می‌شوند. انواع کباب‌های عربی و غذاهایی مانند مقلوبه و تبسی بادمجان، مندی دجاج، بریانی دجاج و قوزی زاهد العراقی از جمله غذاهای خوشمزه این رستوران هستند. اگر قصد دارید تا تجربه‌ای متفاوت از غذاهای خاورمیانه‌ای داشته باشید، این رستوران گزینه‌ای مناسب برای شما خواهد بود.

 

رستوران چینا باکس

یکی دیگر از رستوران های بام لند، رستوران چینا باکس است که انواع غذای آسیایی و چینی را با طعمی که با مزاج ایرانیان سازگار است را ارائه می‌کند. این رستوران در بلوک B بام لند قرار گرفته و فضای باز آن، دید مطلوبی به دریاچه چیتگر دارد. انواع پلو، اسپرینگ رول و نودل از جمله غذاهایی است که در این رستوران سر می‌شود. رستوران چینا باکس غذاها را طوری تفت می‌دهد که ارزش غذایی خود را از دست ندهند و غذایی که میل می‌کنیم کاملا سالم و با حفظ ارزش غذایی آن باشد. علاوه بر این‌ها اگر قصد تهیه غذا به صورت بیرون‌بر را دارید، غذاهای این رستوران داخل باکس‌های ارائه می‌شوند.

 

رستوران ممد استیک هاوس باملند

نمی‌شود که استیک باز باشید و ممد استیک سر نزده باشید. یکی از شعبه‌های خوب این رستوران در بام لند قرار گرفته و یکی از بهترین رستورانهای بام لند است. میزهای چوبی و چشم‌اندازی بی‌نظیر از دریاچه چیتگر در کنار سرو تماشایی استیک توسط پرسنل رستوران تجربه متفاوتی را خلق می‌کند. ویترین گوشت‌های تازه این رستوران در کنار ورودی رستوران ممد استیک بام لند قرار گرفته و می‌توانید استیک مورد علاقه خود را منو جذاب این رستوران انتخاب کنید. هدف این رستوران لذت بردن از طعم واقعی گوشت لذیذ بدون هیچگونه طعم دهنده و فقط با چاشنی نمک دریایی است. شما می‌توانید انواع استیک‌های خوشمزه را در این رستوران سفارش دهید.

 

رستوران ته دیگ

رستوران ته دیگ یکی از بهترین رستوران‌ های سنتی تهران است که ۳ شعبه در بهترین نقاط تهران دارد. کسانی که طرفدار پروپاقرص ولیعصر گردی هستند، حتما با این رستوران آشنا هستند. یکی از شعبه‌های محبوب این رستوران در بام لند است. کسانی که به غذاهای اصیل ایرانی با ته دیگ‌های خوشمزه علاقه دارند، نباید از رستوران ته دیگ صرف نظر کنند. در این رستوران علاوه بر انواع کباب و غذهای سنتی ایرانی می‌توانید انواع غذاهای محلی تهرانی و شمالی هم میل کنید.  این رستوران در بلاک B بام لند قرار گرفته و چشم اندازی مناسبی به دریاچه چیتگر دارد.

 

رستوران دروازه طهرون

طعم‌های آشنا همیشه پر از خاطره‌های دوست‌داشتنی هستند که هیچ موقع تکراری نمی‌شوند. رستوران دورازه طهرون همیشه سعی خود را می‌کند تا این طعم را به بهترین شکل برایتان تداعی کند و خود را به عنوان رستورانی برای چشیدنی طعم‌های ایران قدیم معرفی می‌کند. در رستوران دروازه طهرون می‌توانید انواع غذاهای سنتی و خاص را مانند دیزی سنگی، کوفته تبریزی، چلوکباب تابه‌ای و… سفارش دهید و با پیش‌غذاهای جذاب میل کنید. علاوه بر این منو صبحانه و نوشیدنی‌های این رستوران هم متنوع است انتخاب‌های خوبی را در اختیار شما قرار می‌دهد. رستوران دروازه طهرون چشم اندازی به دریاچه چیتگر ندارد ولی با این حال از فضای داخلی مناسبی برخوردار است.

 

رستوران ایرانی سماک

رستوران ایرانی سماک یکی از خاص‌‍ترین رستوران های غرب تهران است که با رویکردی متفاوت به غذای سنتی تجربه‌ای کاملا متفاوت را برای شما خلق می‌کند. این رستوران در باملند با فضای داخلی بسیار زیبا، سقفی که قابلیت جمع شدن را دارد و چشم‌اندازی که از دریاچه چیتگر به نمایش می‌گذارد، به جرات یکی از زیباترین رستورانهای بام لند است. منو این رستوران ایرانی در بام لند متنوع است. شما می‌توانید انوع غذاهای محلی را در رستوران سماک سفارش دهید. این رستوران در ساختمان بلوک C بام لند قرار گرفته.

 

غذای ایرانی چراغان

رستوران چراغان یکی از رستوران های بام لند است که به خاطر دکوراسیون بی‌نظیری که دارد، بسیار معروف است. در این رستوران لوسترهای متعدد و بسیار شیکی را می‌بینید که هر کدام از آن‌ها جذابیت خاص خود را دارند. بودن در فضای زیبای این رستوران و تماشای  لوسترها در هنگام صرف غذا تجربه‌ای متفاوت است که حتما باید آن را امتحان کنید. غذاهای رستوران ایرانی چراغان ترکیبی از سنت و مدرینیته است. این رستوران انواع غذاهای ایرانی و محلی را با ذائقه خاص خود در اختیار شما قرار می‌دهد. این رستوران در بلوک B بام لند تهران قرار گرفته.

 

چلوکباب رفتاری

وقتی شادروان علی اکبر رفتاری بیش از ۱۰۰ سال پیش چلوکبابی خود را افتتاح کرد، کمتر کسی فکر می‌کرد که این رستوران سال‌ها و با صلابت به کار خود ادامه دهد. مرحوم رفتاری از ابتدا مردم‌داری را سرلوحه کار خود قرار داده و حالا رستوران رفتاری شعبه‌های متعددی دارد و یکی از رستوران های بام لند است. منو رستوران رفتاری بام لند با انواع کباب‌های ایرانی پر شده و همانند دیگر شعبه‌هایش از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. رستوران رفتاری در بلوک C بام لند قرار گرفته و چشم اندازی مناسب به دریاچه چیتگر دارد.