دماسنج؛ با تخفیف‌های داغ خود، فروشتان را چند برابر کنید

تخفیفان در راستای رسالت همیشگی خود و افزایش فروش حداکثری کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ، قصد دارد تا جدیدترین سرویس خود را به‌نام دماسنج معرفی کند. دماسنج یک سرویس رایگان است که فقط در تخفیفان فعال بوده و به همه کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد تا به صورت رایگان آگهی کسب‌وکار خود را درج کنند. اما تفاوت دماسنج با تخفیفان چیست و این سرویس چگونه کار می‌کند؟

دماسنج چگونه کار می‌کند؟

دماسنج به نوعی یک شبکه اجتماعی برای کسب‌وکارهایی است که قصد دارند تا رایگان، پیشنهادهای تخفیف‌دار خود را با کاربران بزرگترین سایت خرید تخفیف گروهی ایران به اشتراک بگذارند. جذابیت دماسنج در این است که کاربران و بازدید کنندگان، نقشی کلیدی را ایفا می‌کنند. آن‌ها با به اشتراک گذاشتن تجربه‌ و نظرات خود درباره آگهی شما، نقش اصلی را در بالا رفتن دمای آگهی شما ایفا می‌کنند. هر چه دمای آگهی شما بالاتر باشد، جایگاه بهتری در صفحه دماسنج خواهید داشت. در نتیجه بیشتر دیده می‌شوید و فروش بیشتری را هم تجربه می‌کنید.

شما پس از ثبت نام در دماسنج، می‌توانید آگهی کسب‌وکار خود را در سایت قرار دهید. بازدید کننده پس از دیدن آگهی با شما تماس گرفته و اقدام به خرید حضوری، تلفنی یا غیره می‌کند. در دماسنج شما برای فروش خود هیچ مبلغی به تخفیفان پرداخت نمی‌کنید و همه چیز رایگان است.  شما می‌توانید در آگهی خود، محتوای متنی، عکس، آدرس، اطلاعات تماس و آدرس اینترنتی فروشگاه خود را قرار دهید.

دمای بالاتر، دیده شدن بیشتر، فروش بیشتر

اما با توجه به تعداد بالای آگهی‌ها ممکن است آگهی شما کمتر دیده شود. اما همان‌طور که اشاره کردیم، جذابیت دماسنج در این است که نظر کاربران و بازدید کنندگان، نقش بسزایی در جایگاه آگهی شما در صفحه دماسنج دارد. کاربران هرچه بیشتر درباره آگاهی شما نظر بدهند، دمای آن بالاتر می‌رود و هر چه دمای آگهی شما بیشتر باشد، جایگاه آن در صفحه بالاتر می‌رود؛ در نتیجه آگهی بیشتر دیده می‌شود و شما فروش بیشتری را تجربه خواهید کرد.

در دماسنج رقابت برای گرفتن مشتریان بیشتر و تبلیغ حداکثری، فقط از طریق بالا بردن دمای آگهی امکان‌پذیر است. دمای آگهی شما در زمان ثبت، ۳۷ درجه است. هر چه نظرات کاربران و بازدیدکنندگان درباره آگهی شما بیشتر باشد، دمای آن هم بیشتر می‌شود. اما راه دیگری هم برای افزایش دمای آگاهی وجود دارد!

شما می‌توانید با خرید بسته پلاتینیوم، علاوه بر افزایش دمای آگهی خود، از از امکانات بیشتری هم برخوردار شوید. در شکل زیر می‌توانید تفاوت دمای بسته معمولی (رایگان) و بسته پلاتینیوم را مشاهده کنید.

تعرفه ها و جزییات ثبت آگهی در دماسنج
 بسته پلاتینیوم بسته رایگان
شروع دمای آگهی از ۱۰۰ درجه شروع دمای آگهی از ۳۷ درجه
امکان بارگذاری ۱۰ عدد عکس امکان بارگذاری ۱ عدد عکس
امکان درج محتوای ۱۰۰۰ کاراکتری امکان درج محتوای ۳۰۰ کاراکتری
امکان درج آدرس و شماره تلفن امکان درج آدرس و شماره تلفن
امکان درج لینک وب سایت، اینستاگرام و کانال تلگرام امکان درج لینک وب سایت

هزینه تهیه بسته پلاتینیوم ۲۵۰ هزار تومان است که می‌توانید آن را در جشنواره نوروزی تخفیفان، به مبلغ ۹۹ هزار تومان تهیه کنید. مدت زمان اعتبار بسته پلاتینیوم از لحظه خرید، به مدت یک ماه است.

هدیه رایگان تخفیفان برای شرکای قدیمی

نظر به اینکه شریک تجاری قدیمی تخفیفان، در گذشته به این مجموعه به عنوان محلی برای نمایش اگهی خود اعتماد کرده اند و با تیم فروش این مجموعه به توافق رسیده و مبلغی را پرداخت کرده‌اند، از دید تخفیفان آگهی شما شایان قرار گرفتن در دماسنج با بالاترین کیفیت سرویس‌دهی است تا مبلغ هزینه‌کرد شما به بهترین شکل به فروش تبدیل شود. بنابراین موارد زیر بصورت کاملا رایگان برای اگهی شرکای تجاری قدیمی تخفیفان اعمال خواهد شد:

  • آگهی شما توسط تیم محتوای تخفیفان به دماسنج منتقل می‌شود.
  • آگهی شما برخلاف سایر شرکای تجاری ثبت نام کرده در دماسنج، بر روی سایت نت‌برگ هم نشان داده خواهد شد. (دماسنج یک سرویس انحصاری تخفیفان است و ثبت نام کنندگان در دماسنج، آگهی‌شان بر روی نت برگ نشان داده نخواهد شد.)
  • بسته پلاتینیوم برای آگهی شما فعال و تا پایان اردیبهشت اعتبار خواهد داشت.
  • علاوه بر سرویس‌های قابل ارائه در بسته پلاتینیوم، به عنوان هدیه نوروزی، شما در بازه مذکور، مشمول یک تبلیغ در یکی از کانال‌ها شبکه‌های اجتماعی تخفیفان خواهید بود.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *