صفر تا صد خرید لوازم آرایشگی در ایران

ایران یکی از بازارهای پیشرو لوازم آرایشی در منطقه خاورمیانه و آفریقا است که انتظار می‌رود در هشت سال آینده سریع‌ترین منطقه در حال رشد را داشته باشد. بسیاری از زنان ایرانی مرتباً آرایش می‌کنند که ایران را به بازاری داغ برای تولیدکنندگان بین المللی لوازم آرایش تبدیل می‌کند. از سوی دیگر تعداد مشتریان بالقوه ایران نیز  (دختران بالای ۱۵) سال به سال در حال افزایش است!

 

لوازم آرایشی ایرانی یا خارجی بخریم؟

مهمترین نکته در مورد استفاده از لوازم آرایشی ایرانی تضمین اصل بودن آنهاست. متاسفانه اکثر برندهای آرایشی و بهداشتی موجود در بازار ایران از منابع غیررسمی و غیرقانونی تهیه می‌شوند و نمی‌توان در مورد کیفیت و اصالت آنها اظهار نظر قطعی کرد.

تنها برخی از برندهایی که در ایران نمایندگی دارند قابل اعتماد و قابل اعتماد هستند. اما زمانی که انتخاب برند شما کاملاً ایرانی باشد دیگر نگران اصالت محصول نباشید. زیرا می‌توانید محصول مورد نظر خود را مستقیماً از فروشگاه سازنده و نمایندگی های معتبر آنها خریداری کنید.

از سوی دیگر لوازم آرایشی ایرانی برای آب و هوای و ژنتیک مردم ایران ساخته شده است. این محصولات به خوبی با اقلیم و آب و هوای ایران سازگاری دارند و اگر با کیفیت باشند نتایج بهتری روی پوست ما خواهند داشت.

 

لوازم آرایشی ایرانی خوب؟ رویا یا واقعیت؟

پاسخ بله است. خوشبختانه در سال های اخیر تولیدکنندگان و آزمایشگاه های ایرانی شروع به تولید لوازم آرایشی با کیفیت بالا کرده اند. محصولاتی که کیفیت آنها شما را شگفت زده خواهد کرد.

 

بهترین برند‌های لوازم آرایشی در ایران

 

۱. my

یکی از شناخته شده ترین و پرفروش ترین برندهای لوازم آرایشی ایرانی که بازار خوبی در ایران دارد برند مای است. خیلی از مصرف کنندگان نم‌دانند که مای یک برند ایرانی است. کیفیت محصولات مای مطابق با استانداردهای بین المللی بوده و موفق به کسب ISO 6 شده است که یکی از شناخته شده ترین استانداردهای بین المللی لوازم آرایشی و بهداشتی است.

مهمترین ویژگی محصولات مای گستره فعالیت و تنوع محصولات آن است. مای محصولات مختلفی را هم در مراقبت از پوست و هم در لوازم آرایشی تولید کرده است که به راحتی در دسترس هستند. مای مجهز به یکی از پیشرفته ترین آزمایشگاه های آرایشی و بهداشتی در خاورمیانه است و محصولات این برند به خوبی با پوست، مو و آرایش ژنتیک ایرانی سازگاری دارد.

محصولات مای شامل سه دسته مراقبت های بهداشتی، آرایشی کلاسیک و خط جدید محصولات مای به نام الماس سیاه است و طیف گسترده ای از لوازم آرایشی مانند شامپو، مرطوب کننده، کرم، رژ لب، لاک و غیره را تولید می‌کند.

 

۲. Cinere(inlay)

سینره یکی از موفق ترین آزمایشگاه های آرایشی و بهداشتی در ایران است. این آزمایشگاه دو برند مهم و معتبر در زمینه لوازم آرایشی و بهداشتی را به بازار ایران معرفی کرده است سینره و اینلی.

کرم های مرطوب کننده، ضد آفتاب ها، شامپوها، انواع لوسیون های مراقبت از پوست و محصولات درمانی از جمله محصولات این برند هستند. یکی دیگر از محصولات این آزمایشگاه، برند تولید کننده لوازم آرایشی با کیفیت خوب در مقیاس جهانی است. خبر خوب این است که لوازم آرایشی  این برند فاقد سرب و پارابن است و می‎توانید با خیال راحت از این محصولات استفاده کنید.

 

۳. Callista

اولین چیزی که در برخورد با برند Calista توجه شما را جلب می‌کند، بازی رنگ است. کالیستا یکی از خوش رنگ ترین برندهای لوازم آرایشی ایرانی است که خلاقیت خوبی در بسته بندی از خود نشان داده است.

تنوع محصولات Callista به اندازه سایر برندهای زیبایی نیست. البته این را می توان به تازه کار بودن آن نسبت داد. صاحبان این برند مدعی هستند که مواد اولیه محصولات آنها از با کیفیت ترین لوازم آرایشی اروپایی و آمریکایی وارد می شود.

البته تمامی فرمولاسیون های لوازم آرایشی و بهداشتی کالیستا در آزمایشگاه های ایرانی تولید و تست شده و تولید آنها صفر تا صد می‌باشد. محصولات کالیستا در چهار دسته لوازم آرایشی صورت، لب، چشم و ناخن تولید می شوند. مانند محصولات اینلی، محصولات این شرکت فاقد هرگونه مواد مضر سرب و پارابن هستند.

 

۴. Hydroderm

هیدرودرم یکی از شناخته شده‌ترین برندهای مراقبت از پوست ایرانی است. این برند که محصول شرکت پارس لب است در زمینه مراقبت از پوست، مو و ناخن فعالیت می‌کند. لابراتوار پارس حیان یکی از بزرگترین لابراتوارهای آرایشی و بهداشتی در خاورمیانه است که برندهای معتبری چون هیدرودرم، سان سی فود، آردن، فولیکا و هرباسنس را به بازارهای ایران معرفی کرده است.

 

۵. Anika

تخصص اصلی برند آنیکا تولید عطر و اسپل بدن است. اما این برند به آرامی در حال گسترش دامنه محصولات خود است و کیت رنگ مو، لوازم آرایشی صورت و محصولات مراقبت از پوست خود را معرفی کرده است. قیمت پایین عطر و عطرهای آنیکا یکی از مهمترین دلایل موفقیت آنهاست.

 

۶. Amutia

چند سال پیش این برند توسط مالکان ایرانی در سمت ترکیه خریداری شد. و هم اکنون این برند تحت لیسانس یک شرکت ایتالیایی در ایران فعالیت می کند. درصد بالای محبوبیت و محبوبیت برند آموتیا به دلیل کیفیت بالای ماسک های تولید شده توسط این برند بوده است. با گسترش تجارت خود، این شرکت به تدریج در حال توسعه سایر لوازم آرایشی است که شامل محصولات صورت، لب و ناخن می‌شود.

از روغن آرگان در محصولات آموتیا استفاده شده است که کیفیت آنها را به میزان قابل توجهی بهبود بخشیده است. همچنین شایان ذکر است که محصولات این برند نسبت به سایر برندهای آرایشی و بهداشتی ایرانی قیمت بالاتری دارند. محصولات آموتیا نیز فاقد سرب و پارابن هستند و تولیدکنندگان این لوازم آرایشی کیفیت و سلامت آن را تضمین کرده اند.

 

بهترین مراکز خرید معتبر آنلاین لوازم آرایشی ارزان و مناسب در ایران

 

دیجی کالا

غول پیشرو تجارت الکترونیک ایران، دیجی کالا، مدت زیادی است که بخش زیبایی و آرایشی خود را راه اندازی کرده است. این شرکت تعداد فروش بالایی را از این بخش پیش بینی کرده بود و اعداد ناامید کننده نبود. دیجی کالا یکی از وسیع ترین محصولات این رده را در سراسر کشور دارد. کاهش قیمت، فروش محدود و ارسال رایگان نیز به دیجی کالا کمک کرده است تا با فروشگاه های آفلاین در محصولات زیبایی و سلامت رقابت کند. برای تجربه خرید هوشمندانه و بهتر از سایت اینترنتی، می‌توانید از کد تخفیف دیجی کالا استفاده کنید.

 

خانومی

وب‌سایت خانونی با شعار «زیبا و سرزنده باش، به خاطر خودت!» در سال ۱۳۹۲ شروع به فعالیت کرد. خانومی منحصرا در زمینه  محصولات زیبایی و آرایشی فعالیت دارد. ارسال رایگان به سراسر کشور، ۷ روز ضمانت بازگشت وجه و همچنین خدمات تحویل نقدی همان چیزی است که خریداران می‌خواهند و دقیقاً همان کاری است که خانومی انجام می دهد. در این فروشگاه می‌توانید انواع لوازم آرایشی، عطر و ادکلن اصل را با قیمت مناسب تهیه کنید! همینطور با استفاده از کد تخفیف خانومی می‌توانید خریدی ارزان‌تر را تجربه کنید.

 

مو تن رو

فروشگاه اینترنتی مو تن رو همراه زیبایی شماست! در این فروشگاه آنلاین می‌توانید بهترین و کامل‌ترین مجوعه از برندهای لوازم آرایشی، بهداشتی، عطر و ادکلن را مشاهده و خرید کنید. فروشگاه مو تن رو با ارائه مشاوره تخصصی آرایشی به شما کمک می‌کند تا بهترین انتخاب را داشته باشید و تجربه خرید خود را بهتر و جذاب‌تر کنید! شما با استفاده از ‌کد تخفیف مو تن رو خرید ارزان‌تر را از این فروشگاه آنلاین داشته باشید.

 

روبان

روبان یک فروشگاه اینترنتی ویژه مد و زیبایی است. این فروشگاه در سال ۱۳۹۴ آغاز به کار کرد. فروشگاه روبان همیشه سعی می‌کند تا تجربه، آگاهی و تخصص خود در زمینه لوازم آرایشی و بهداشتی را به مشتریان خود هم منتقل کند تا آن‌ها هم بهترین انتخاب را داشته باشند و تجربه‌ای خوب از خرید را تجربه کنند. علاوه بر این شما می‌توانید با استفاده از کد تخفیف روبان، خریدی ارزان‌تر داشته باشید!

 

سفیر

 سفیر یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های خرید عطر و ادکلن است که انواع لوازم آرایشی و بهداشتی را هم به فروش می‌رساند. علاوه بر این سفیر شعب بسیاری هم در سراسر کشور دارد که انواع عطر و ادکلن اصل و برند را با قیمت مناسب به فروش می‌رساند. اما برای خرید ارزان‌تر می‌توانید از کد تخفیف سفیر در فروشگاه اینترنتی این فروشگاه استفاده کنید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *