تزریق ژل چیست و چگونه زیبایی را به صورت شما هدیه می‌کند؟

همه آنچه باید از تزریق ژل بدانید

آیا می‌دانستید علائم پیری صورت معمولا خود را با کاهش حجم نشان می‌دهند؟ بافت‌های صورت کشیده می‌شوند، خطوط اطراف بینی و دهان بیشتر می‌شوند و گونه‌های صورت کمی تو خالی به نظر می‌رسند. اما تزریق ژل راهی است که می‌تواند این علائم را به طرز شگفت‌انگیزی کم‌تر کند و ظاهری بسیار جوان‌تر به شما ببخشد. اما چقدر درباره این روش اطلاعات دارید؟ می‌دانید فواید و عوارض آن چیست و چقدر هزینه دارد؟ با وبلاگ تخفیفان همراه باشید تا نگاهی کامل به این روش محبوب جوانسازی پوست صورت بیندازیم.

تزریق ژل چیست؟

قبل از هر چیزی باید بدانید که تزریق ژل چیست و چه کاربردی دارد؟ تزریق ژل یک نوع عمل زیبایی غیرتهاجمی است. شما با انجام این کار به صورت خود را برجسته و زیبا خواهید کرد. دادن فرم دلخواه شما به گونه‌ها، لب و چانه از جمله کاربردهای این روش غیرتهاجمی است. این روش به زیبایی کلی صورت شما کمک زیادی کرده و نتیجه دلخواه شما را رقم می‌زند. از مزایای تزریق ژل می‌توان به ایمنی بالا، نداشتن حساسیت، ماندگاری بالا، ایجاد تغییرات فوری، کمک به برطرف شدن چین و چروک صورت و البته ایجاد فرمی زیبا و برجسته مطابق میل شما نام برد. این عمل در نواحی چانه، گونه و لب صورت می‌گیرد

بیشتر بخوانید: هر آنچه که باید درباره تزریق بوتاکس و تاثیر آن بر جوانسازی پوست بدانید

چگونه تزریق ژل می‌تواند در ظاهر شما تاثیر بگذارد؟

درست است که این روش یکی از بهترین روش‌های جوانسازی پوست است؛ اما موارد استفاده از تزریق ژل فقط به جوانسازی پیشانی و حجم دادن به گونه‌ها خلاصه نمی‌شود. در این قسمت برخی از مواردی که با استفاده از این روش می‌توانید ظاهری جذاب‌تر داشته باشید را توضیح می‌دهیم:

  • شما می‌توانید خطوط اطراف بینی و دهان (خط لبخند) را صاف کنید.
  • تقویت و بازیابی حجم در گونه ها یا قسمت‌های فرو رفته
  • خطوط عمودی اطراف لب را کاهش دهید.
  • لب‌ها را تقویت کنید به آن‌ها حجم دهید.
  • چین و چروک صورت را از ببین ببرید.
  • تقارن را در بین اجزای صورت بهبود دهید.

تزریق ژل لب

لب‌های برجسته‌تر به زیبایی شما می‌افزاید.

لب‌های برجسته‌تر به زیبایی شما می‌افزاید.

با بالا رفتن سن، حجم لب کم می‌شود، ارتفاع آن کاهش پیدا می‌کند و البته از برجستگی‌ لب هم به طرز چشمگیری کم می‌شود. ایجاد چروک را هم باید به آن اضافه کنید. تزریق ژل لب می‌کند به شکل قابل ملاحظه‌ای این موارد را رفع کند. شما می‌توانید حجم لب، ارتفاع و برجستگی آن را بنا به میل خود تنظیم کنید. لب‌های خود را متقارن کنید و به زیبایی ظاهری خود بیفزایید. توجه داشته باشید که در حالت طبیعی، لب پایینی شما حجیم‌تر و بزرگ‌تر است و تقارن داشتن دو قسمت چپ و راست لب‌های شما بسیار مهم است. در این روش، تزریق فقط به قسمت حاشیه‌های  لب انجام می‌شود و باعث زیبایی و برجستگی لب شما می‌شود.

تزریق ژل گونه

تزریق ژل گونه زیبایی را به کل صورت شما می‌آورد.

تزریق ژل گونه زیبایی را به کل صورت شما می‌آورد.

گونه‌ها ممکن است عضو کوچکی از بدن باشند، ولی زیبایی آن‌ها تاثیر بسزایی در زیبایی صورت شما دارند. تزریق ژل گونه نه فقط به زیبایی گونه کمک می‌کند، بلکه به از بین رفتن گودی زیر چشم و بهبود چین و چروک‌های لب و بینی که به خط خنده معروف است، کمک بسیاری می‌کند.

اگر استخوان گونه پایینی صورت شما صاف است یا به خاطر افزایش سن از بین رفته و صاف شده، تزریق ژل گونه می‌تواند همان معجزه‌ای باشد که دنبالش هستید. بسیاری از افراد با پیدایش اولین نشانه‌های پیری، حجم قابل توجهی از چربی را روی گونه‌های خود از دست می‌دهند. این دلیل به علت شل شدن پوست است و باعث می‌شود تا فرد ظاهر قبلی خود را از دست داده، زیر چشم‌هایش گود شده و چین و چروک‌هایی که مربوط به لب و بینی است برجسته‌تر از سابق نشان داده شود. با انجام این روش می‌توان به راحتی این مشکل را برطرف کرد. تنها در حدود ۲ تا ۳ سی سی تزریق نیاز هست تا زیبایی سابق خود با برگردانید.

عوارض تزریق ژل

هر عمل جراحی زیبایی می‌تواند عوارض خاص را داشته باشد. اگر از بهترین مارک برای تزریق ژل صورت استفاده کنید، خیالتان می‌تواند از بابت عوارض تزریق ژل راحت باشد. این روش می‌تواند عوارضی مانند خون مردگی در لب، بروز ناراحتی‌های خفیف، کبودی، قرمز شدن، تورم و طبیعی نبودن حالت مکانی که در آن تزریق صورت گرفته باشد. بسیاری از این موارد طبیعی هستند و با گذشت زمان از بین می‌روند. پس از تزریق به هیچ عنوان از داروهای ضد انعقاد خون استفاده نکنید و اگر این ناراحتی‌ها تداوم داشت حتما به پزشک خود مراجعه کنید.

مراقبت بعد از تزریق ژل

مراقبت‌های پس از تزریق ژل به شما کمک بسیاری می‌کند.

مراقبت‌های پس از تزریق ژل به شما کمک می‌کند تا عملی راحت و بی‌دردسر داشته باشید.

مراقبت بعد از تزریق ژل بسیار مهم است. شما باید مطمئن شوید که این کار علاوه براینکه هیچ‌گونه آسیبی به شما وارد نمی‌کند؛ زیبایی حداکثری را برای شما به ارمغان می‌آورد. مراقبت بعد از تزریق، در چندین نکته خلاصه می‌شود که به آن می‌پردازیم.

  • تا ۶ ساعت از تماس آب با محلی که در آن تزریق صورت گرفته، خودداری کنید.
  • تا ۲۴ ساعت پس از تزریق، از حمام رفتن خودداری کنید.
  • به هیچ عنوان از وسایل آرایشی مانند کرم، کرم پودر و… روی محل تزریق استفاده نکنید.
  • محل مورد تزریق را دستکاری نکنید. آن قسمت را ماساژ ندهید. اگر از تزریق ژل برای ناحیه صورت استفاده می‌کنید، تا ۲ هفته از انجام ماساژ صورت خودداری کنید.
  • یادتان باشد که محل مورد تزریق به مدت ۵ تا ۱۵ روز متورم بوده. حجمی که ایجاد شده، حجم واقعی نیست. و این حجم بین ۳۰ تا ۷۰ درصد بیشتر از حجم واقعی و مورد درخواست شماست. برای کاهی کبودی و قرمز، هر چند ساعت یک بار و به مدت ۱۵ دقیقه از کمپرس سرد استفاده کنید.
  • تا دو روز پس از تزریق، ورزشی انجام ندهید.
  • ممکن است پس از تزریق، محل مورد تزریق مقداری کبود شود. این کبودی نهایتا پس از ۵ تا ۱۰ روز از بین می‎رود.
  • قرمزی پوست محل مورد تزریق، کاملا طبیعی است و پس از ۲ تا ۳ روز از بین می‎رود. اگر پس از ۳ روز، قرمزی از بین نرفت، به پزشک معالج خود مراجعه کنید.
  • تا یک هفته پس از انجام تزریق، از رفتن به استخر، سونا، جکوزی و حمام آفتاب خودداری کنید.
  • پس از ۲ تا ۴ هفته از انجام تزریق، جهت ویزیت به پزشک معالج خود، مراجعه کنید.

هزینه تزریق ژل

هزینه تزریق ژل برای هر فردی متفاوت است. این هزینه ناحیه مورد تزریق، مارک ژل، متخصص زیبایی و تعداد سرنگ‌های زیبایی مورد استفاده شده، بستگی دارد. استفاده از بهترین مارک برای تزریق ژل صورت هم می‌تواند هزینه شما را بیشتر کند. اگر می‌خواهید از بهترین مارک‌ها استفاده کنید، سراغ برندهای آمریکایی (ژوویدرم و رستیل) بروید که بیشترین قیمت را دارند. برندهای اروپایی، قیمت متوسطی دارند. و برندهای کره‌ای و چینی موجود در بازار، کمترین قیمت را دارند.

سخن پایانی

انجام تزریق ژل با کمک مطب‌ها و مراکز پزشکی مجرب و باتجربه می‌تواند زیبایی بیشتری به ظاهر شما بدهد. اگر قصد دارید اطلاعات بیشتری درباره این موضوع بدانید، حتما با پزشک متخصص تماس بگیرید و مشاوره بگیرید.

اما شما درباره این روش چه فکری می‌کنید؟ سوالی هست که هنوز جواب آن را نگرفته باشید؟ آیا تجربه تزریق ژل گونه را داشته‌اید؟ اگر این روش را امتحان کرده‌اید برای ما نظر گذاشته و تجربه خود را به اشتراک بگذارید.


مطالب مرتبط:

کربوکسی تراپی چیست و چه مزایای برای جوانسازی پوست دارد؟

میکرونیدلینگ چیست و چه تاثیری رو جوانسازی پوست دارد؟

هیدرودرم چیست و چگونه پوست شما را زیبا و جوان‌تر می‌کند؟

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *