بهترین شهرها برای اجاره ویلا در شمال کدامند؟

اجاره ویلا در شمال

طبیعت سرسبز، دریای خزر، رودخانه‌ها، جنگل‌ها، جاده کوهستانی و ساحل بسیار زیبایش. هر کدام از این ویژگی‌ها به خودی خود دلیلی عالی برای سفر به شمال است. شمال ایران از جاذبه‌های بی‌شماری برخوردار است که باعث شده همه ساله و در هر فصلی از سال میزبان گردشگران داخلی  با تور شمال باشد که می‌خواهند از هوای پاک و طبیعت زیبای شمال ایران لذت ببرند. برای بسیاری دغدغه اقامت و اجاره ویلا در شمال از اصلی‌ترین مشکلات سفر به شمال است.

همیشه سوال اصلی این است که به کجای شمال برویم و کجا اقامت کنیم؟ ما در این مطلب قصد داریم مناسب‌ترین شهرهای شمال ایران برای اجاره ویلا شمال را به شما معرفی کنیم.

اجاره ویلا در شمال: استان مازندارن

مازندران، نگین سرسبز شمال، مقصد پرطرفدار گردشگران است.

مازندران، نگین سرسبز شمال، مقصد پرطرفدار گردشگران است.

استان چشم‌نواز و سرسبز مازندران در شمال ایران با طبیعتی کم‌نظیر و آب و هوایی متعدل در بخش ساحلی جنوب دریای خرز قرار گرفته. جاذبه‌های طبیعی خاص، تاریخ و فرهنگ غنی مازندران باعث شده تا مازندران جایگاه ویژه‌ای در بین گرداشگران داشته باشد. هر ساله نزدیک به ۱۲ میلیون نفر و چندین هزار توریست خارجی از مازندران و جنگل‌ها و سواحل زیبایش دیدن می‌کند. برای کسانی که به فکر اجاره ویلا در شمال و به خصوص مازندران هستند، ۳ شهر مهم که با اجاره ویلا در آن‌جا راحتی و رفاه را برای خود در سفرتان فراهم خواهید کرد را معرفی می‌کنیم.

محمود آباد

شهر محمودآباد به نسبت سایر شهرهای شمالی قدمت چندانی ندارد. ولی از جمله شهرهای محبوب ساحلی برای اجاره ویلا در شمال محسوب می‌شود.  محمودآباد یکی از مدرن ترین و مجهز ترین شهربازی های شمال است. سرزمین رویاها مناسب ترین ساحل محمودآباد برای شنا و تفریح است. چون تمام امکانات را یک جا دارد و در یک مکان می‌توانید از شهربازی، آلاچیق، قایق سواری، سفره‌خانه سنتی و رستوران های اطراف استفاده کنید و لحظات خوشی را برای خود و همسفرانتان رقم بزنید.

در این ساحل طرح سالم سازی دریا انجام شده و پلاژ مخصوص آقایان و بانوان هم وجود دارد. شهربازی سرزمین رویاها یک شهربازی مجهز است که بازی‌هایی مثل پاندول، سفینه فضایی، سرسره چرخان و سینما ۶ بعدی را در خود جای می‌دهد.

رامسر

رامسر با لقب “عروس شهر‌های ایران” از جذابیت‌های گردشگری بسیار زیادی برخوردار است. این شهر با مناطقی جنگلی زیبا و البته دریا همه ساله میزبان خیلی عظیمی از طبیعت گردی است که به استان مازندران سفر کرده‌اند. رامسر در غربی‌ترین نقطه استان مازندران قرار گرفته، این شهر از شرق با تنکابن، از غرب با چابکسر، از جنوب با رشته‌کوه‌های البرز و از سمت شمال با دریای خرز همجوار است.

اگر به فکر اجاره ویلا در شمال هستید، رامسر با جاذبه‌هایی بسیار زیبا نظیر تله کابین رامسر، جواهرده، قلعه مارکوه، چشمه‌های آب گرم، جنگل دالخانی و… تعطیلاتی بی‌نظیر همراه با خاطره‌های فراوان را برای شما خواهد ساخت. اجاره ویلا رامسر یکی بهترین پیشنهادهای سایت تخفیفان برای کسانی است که می‌خواهند اقامتی دلچسب را در طبیعت کم نظیر رامسر بگذرانند.

سلمان شهر (متل قو)

همه شهرت سلمان شهر (متل قو) را شنیده‌ایم. اگر قصد دارید ساعتی را در ساحل و ساعتی دیگر را در جنگل‌های شمال سپری کنید، احتمال متل قو یا همان سلمان شهر بهترین مقصد برای شماست. این شهر از امکانات رفاهی بسیار خوبی مانند هتل، پلاژ، تفریحات آبی و… برخوردار است. وجود پروژ قو الماس خاورمیانه، مراکز خرید، غار آبی دانیال و البته ساحل و جنگل‌های بسیار زیبایش، این منطقه را به یکی از نقاط اصلی گردشگری در شمال ایران تبدیل کرده است.

تنها کافی‌ است تا نسبت به اجاره ویلا در متل قو اقدام کنید و از امکانات گردشگری و رفاهی این شهر بسیار زیبا لذت ببرید. برای کسانی که می‌خواهند از زیباترین سواحل شمال لذت ببرند، ویلا متل قو مناسب‌ترین پیشنهاد برای آن‌ها است.

اجاره ویلا در شمال: استان گیلان

اجاره ویلا در شمال: گیلان یکی از زیباترین استان‌های ایران است.

اجاره ویلا در شمال: گیلان یکی از زیباترین استان‌های ایران است.

سفر به گیلان هیجان انگیز است و بدلیل داشتن منطقه ای بکر و طبیعتی مثال زدنی همیشه مورد استقبال ایرانگردان داخلی و خارجی قرار داشته است . استان گیلان یکی از زیباترین مناطق ایران است که هر سال پذیرای تعداد بیشماری از ایرانگردان داخلی و خارجی است.

جنگل های زیبا و ییلاق های مصفا،کوهستانهای غرب و شرق گیلان، سواحل زیبای خزر و تالاب بین المللی انزلی از ویژگی های منحصر به فرد این استان است و دهها مرکز تاریخی ، مذهبی و تفریحی ، شاهد انبوهی از جمعیت بازدید کننده در تمام فصول سالند. اگر به دنبال ویلا ارزان شمال هستید، اجاره ویلا در گیلان از بهترین پیشنهادها برای شماست.

ماسال

ماسال در همه فصول سال یکی از مقاصد گردشگری است. ماسال با پدیده اقیانوس ابر معروف شده. تصور کنید در یک مکان ایستاده‌اید و از زیر پایتان تا جایی که چشم‌ها قادر به دیدن هستند، مملو از ابر است. حس آرامش و لذتی که در دیدن این پدیده وجود دارد واقعاً کم‌نظیر خواهد بود.

ماسال شهری در گیلان است و خاطر طبیعت دست نخورده آن در ایران معروف است. ماسال همجوار کوه‌های تالش است و جالب است که بدانید ماسال به معنی کوه وار یا کنار کوه است. اجاره ویلا در ماسال می‌تواند یکی از زیباترین تجربه‌های سفر به شمال و طبیعت گردی را برایتان رقم بزند.

فومن

فومن با طبیعت سرسبز، باغ‌ها، شالیزارها، درختان چنار و مسجمه‌هایش از شهرهای بسیار زیبای گیلان محسوب می‌‎شود. این شهر تا تاریخی ۲۵۰۰ ساله، آب و هوایی معتدل سرزمینی رویایی و سرسبز است که همه ساله تعداد زیادی از گردشگران را به سوی خود می‌کشاند.

صنایع دستی، خوراکی‌های خوشمزه بومی، کلوچه‌های فوق العاده و امکان تاریخی باعث شده تا اجاره ویلا در فومن از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار باشد. شما در فومن می‌توانید از اماکنی مانند قلعه رودخان، پارک فومن، روستای فوشه، غار خون فوشه، ییلق زودل سر و… بازدید کنید.

زیباکنار

زیبا کنار یک شهر ساحلی در فاصله ۴۰ کیلومتری بندر انزلی است که به خاطر داشتن جاذبه‌های توریستی بسیار زیبل و بازارهای پر رونق بسیار پرطرفدار است. این شهر به خاطر قرار گرفتن در کنار بندر انزلی منطقه آزاد محسوب می‌شود. هر طرف این شهر را که نگاه کنید پر از ویلا است.

از جاذبه‌های بندر انزلی می‌توان به پارک ملی بوجاق اشاره کرد. در اطراف این شهر هم جاذبه‌های بسیار پرطرفداری وجود دارند. ساحل چمخاله، پارک جنگلی کیاشهر و… از جمله مکان‌هایی است که با اقامت در زیباکنار می‌توانید از آن‌ها دیدن کنید.

امتیاز دهید
یک نظر برای "بهترین شهرها برای اجاره ویلا در شمال کدامند؟" ارسال شده
  1. ساحل گفت:

    سفر به شمال فقط رامسر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *