در کلینیک دکتر یزدیان، پوستی صاف و بدون چروک داشته باشید

کلینیک دکتر یزدیان

اگر قصد دارید تا پوستی صاف و بدون چروک داشته باشید، چه کارهایی انجام می‌دهید؟ از روش‌های خانگی جوانسازی صورت استفاده می‌کنید، یا قصد دارید زیر نظر یک متخصص زبده، جوان‌ترین و شاداب‌ترین پوست ممکن را داشته باشید؟ کلینیک دکتر یزدیان یک انتخاب ایده‌ال برای خانم‌هایی است که همیشه به فکر زیبایی و سلامتی پوست خود هستند. این گزینه‌های متنوعی را جهت شادابی و طراوت پوست شما ارائه می‌کند. شما می‌توانید از خدماتی مانند لیزر موهای زائد، میکرودرم ، میکرونیدلینگ، تزریق بوتاکس و فیلر، حلزون تراپی و… در این کلینیک بهره ببرید. در ادامه به معرفی کلینیک و خدمات آن می‌پردازیم.

[aparat id=”7eLHE”]

 

لیزر موهای زائد در کلینیک دکتر یزدیان

رفع موهای زائد بدن با استفاده از دستگاه پیشرفته سایناشور (Cynosure) بهترین خدماتی است که در کلینیک دکتر یزدیان ارائه می‌شود. این دستگاه با استفاده از ۲ نوع لیزر ان دی یگ و الکساندرایت به راحتی هر نوع موی زائدی را از بین می‌برد. این دستگاه در کنار قابلیت تنظیم عرض پالس، طول موج، سطح انرژی و فرکانس تابش اشعه لیزر، امکانات قابل توجهی از جمله تنظیم عمق نفوذ، تنظیم سرعت و انتخاب شیوه درمان را با توجه به نیاز خاص هر بیمار، به کاربر می ‏دهد. اپراتور باتجربه این کلینیک با توجه به رنگ پوست شما و حجم موهای زائد بهترین تنظیمات را انتخاب می‌کند تا در کمترین جلسات ممکن، بهترین نتیجه را بدست بیاورد.

تخفیف لیزر موهای زائد در کلینیک دکتر یزدیان

میکرودرم

جوانسازی پوست صورت با میکرودرم یکی از روش‌های متداول بسیار خوبی است که طی سال‌های اخیر با استقبال بسیار خوبی مواجه شده. در این روش شما با استفاده از کریستال‌های اکسید آلومینیوم می‌توانید لایه‌ای از پوست صورت خود را برمی‌دارید. با این کار سلول‌های مرده پوست، جوش‌ها و آلاینده‌هایی که به پوست چسبیده‌اند از روی صورت شما پاک شده و پوست شما شروع به کلاژن سازی می‌کند. بدین ترتیب سلول‌های جدید پوستی روی صورت شما شکل می‌گیرد و پوستی شفاف‌تر و جوان‌تر خواهید داشت. از فواید میکرودرم می‌توان به کلاژن سازی، از بین رفتن انواع جوش‌ها، کم‌تر شدن قابل توجه چین و چروک‌های پوست و کوچک‌تر کردن منافذ باز پوست نام برد. میزان لایه‌برداری در این روش به نظر پزشک بستگی دارد و شما می‌توانید با کمک پزشک خود سه نوع سطحی، متوسط و عمیق را انتخاب کنید.

 

جوانسازی پوست با حلزون تراپی

تا حالا به راه رفتن حلزون روی پوست صورت خود فکر کرده‌اید؟ حلزون تراپی یکی دیگر از خدماتی است که برای پاکسازی و جوانسازی پوست صورت در کلینیک دکتر یزدیان انجام می‌شود. در این روش چند حلزون به مدت نیم ساعت روی صورت شما راه می‌روند. اما این کار چه فایده‌ای دارد؟ حلزون‌ها ماده‌ای مخاطی به نام «موکوس» را از خود ترشح می‌کنند که خواص زیادی برای پوست شما دارد.

این ماده حاوی مقدار زیادی آلاستین، کلاژن، آنتی اکسیدان و آنتی بیوتیک است که باعث طراوت پوست شما می‌شوند. این ماده لزج سلول‌های آسیب دیده پوست را در خود حل می‌کند، پوست شما را مرطوب می‌کند و به التهاب پوستی را به راحتی از بین می‌برد. حلزون تراپی فرآیندی کاملا طبیعی است و باعث بهبود تیرگی، کدورت و لکه‌های پوست شده و جای جوش و زخم‌های پوستی را بسیار کم می‌کند. شما با استفاده مداوم از حلزون تراپی در کلینیک دکتر یزدیان پوستی صاف و درخشان خواهید داشت.

 

میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ از دیگر روش‌های جوانسازی پوست است که در مطب دکتر کلینیک دکتر یزدیان انجام می‌شود. این روش با استفاده از سوزن‌های بسیار ریز، حفره‌هایی با عمق مشخص شده (معمولا ۳ میلی‌متر) را روی سطح پوست شما ایجاد می‌کند. این حفره‌های زخم‌های بسیار ریزی هستند که باعث افزایش کلاژن سازی در پوست صورت شما می‌شود. پس از ایجاد این حفره‌ها پوست شما را با سرم‌هایی که حاوی مواد روشن کننده پوست و ویتامین C هستند ماساژ می‌دهند. میکرونیدلینگ باعث می‌شود تا زخم‌ها و ترک‌های پوستی به راحتی از بین برود و شما پوستی صاف و زیبا داشته باشید. یکی از مزایای میکرونیدلینگ استفاده از در نواحی‌ است که ریز و زوایه دار است و می‌تواند بهترین نتیجه را نسبت به سایر روش‌های دیگر در این نواحی داشته باشد.

این روش مناسب انواع پوست‌هاست و هزینه آن نسبت به نتایجی که خواهد داشت، بسیار مناسب است و برای گرفتن بهترین نتیجه این روش را در طی چندین جلسه در کلینیک دکتر یزدیان انجام دهید.

 

تزریق بوتاکس

قصد دارید از دست چین و چروک‌های صورت خود برای مدتی خلاص شوید؟ تزریق بوتاکس بهترین گزینه پیش‌روی شماست. بوتاکس نوعی سم است که کاملا بی‌خطر بوده و باعث شل شدن و فلج شدن بافت‌های زیر پوست شما می‌شود. این عمل باعث می‌شود تا چروک‌های روی صورت شما از بین برود. ماندگاری بوتاکس بستگی به میزان تزریق و شدت چروک‌های پوست شما دارد. اگر شما این عمل را در فواصل زمانی معین انجام دهید، می‌توانید در بلند مدت نتیجه بسیار بهتری بگیرید. بوتاکس عوارضی مانند قرمزی، تورم، حالت تهوع و علائم سرماخوردگی دارند که پس از گذشت ۲ تا ۳ روز از تزریق از بین می‌روند. علاوه بر این بوتاکس می‌تواند در کاهش سردرد و میگرن و همچنین سفت شدن عضلات، نقش موثری ایفا کند. کلینیک دکتر یزدیان با استفاده از بهترین مارک‌های بوتاکس و زیر نظر پزشک مجرب، این خدمات را ارئه می‌کند.

آدرس: تهران نو، خیابان دماوند، بعد ازچهارراه خاقانی ، خیابان هاشمی، خیابان سعدی شرقی،جنب داروخانه ارغوان ،پلاک ۷۳

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *