به راحتی صاحب یک وب سایت حرفه‌ای شوید

طراحی وب سایت ژاکت

این روزها کمتر کسی را پیدا می‌کنید که نیازهای روزمره خود را از طریق اینترنت پیگیری و برطرف نکند. این تغییر سبک زندگی و رغبت عمومی مردم به استفاده از خدمات اینترنتی، باعث کمرنگ شدن کسب و کارهای سنتی و رونق کسب وکارهای آنلاین شده است و این مهم ضرورت طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه‌ای را برای هر کسب و کاری به امری حیاتی تبدیل کرده است. به نحوی که کارشناسان اقتصادی بر این باورند که در آینده کسب و کاری یا وجود نخواهد داشت و یا اینترنتی خواهد بود.

مشکلات طراحی فروشگاه اینترنتی

راه اندازی کسب و کار اینترنتی و یا طراحی یک فروشگاه اینترنتی برای کسب و کار سنتی برای بسیاری دشوار و پرهزینه است. به نحوی که توسعه یک وب سایت به صورت اختصاصی نیازمند پرداخت هزینه های چند میلیونی و گاها چند ده میلیون تومانی است.

 

طراحی فروشگاه اینترنتی بدون نیاز به دانش کدنویسی

توسعه زبان‌های برنامه نویسی و بهبود سیستم‌های مدیریت محتوای وب،‌ طراحی فروشگاه اینترنتی را بسیار کم هزینه و ساده تر کرده است; به نحوی که به راحتی می‌توانید بدون نیاز به دانش کدنویسی و به کمک وردپرس، شخصا فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کنید.

“وردپرس محبوب‌ترین سیستم مدیریت محتوای رایگان است که بیش از ۷۰٪ وب سایت‌هایی که از سیستم‌ مدیریت محتوا استفاده می‌کنند، راه اندازی وب سایت و یا طراحی فروشگاه اینترنتی خود را با آن انجام داده‌اند”

شما با امکانات این سیستم مدیریت محتوا و به کمک آموزش‌های رایگان سایت‌هایی همچون همیار وردپرس، می‌توانید یک وب سایت را ظرف چند ساعت راه اندازی کنید.

اگر به داشتن طراحی فروشگاه‌ اینترنتی حرفه‌ای همچون دیجی کالا فکر می‌کنید،‌ نیاز به قالب و افزونه حرفه‌ای وردپرس دارید که می‌توانید از وب سایت‌هایی همچون ژاکت آن را تهیه کنید.

طراحی وب سایت ژاکت

طراحی وب سایت ژاکت

 

ژاکِت، بزرگ‌ترین مارکت قالب و افزونه حرفه‌ای وردپرس

ژاکت، بزرگ‌ترین مارکت‌ فروش قالب وردپرس و افزونه وردپرس، با بیش از ۱۲۵۰ محصول و ۲۵۰ فروشنده فعال، با ارائه محصولات اورجینال و با کیفیت و تضمین پشتیبانی برای کاربران، به شما امکان راه‌اندازی یک وب سایت حرفه‌ای یا کسب و کار اینترنتی با صرف کمترین زمان و هزینه را می‌دهد.

به کمک محصولات سایت ژاکت شما می‌توانید هر نوع وب سایت از قبیل راه اندازی وب سایت شرکتی، راه اندازی وب سایت فروشگاهی، طراحی فروشگاه اینترنتی مشابه دیجی کالا، راه اندازی وب سایت خبری، راه اندازی وب سایت مشابه شیپور، راه اندازی وب سایت مشابه دیوار، راه اندازی وب سایت تخفیف گروهی و… را با کمتر از ۱۰٪ هزینه طراحی اختصاصی یک وب سایت، راه اندازی کنید.

 

پشتیبانی تضمین شده ژاکت

شما به ازای خرید قالب وردپرس و افزونه وردپرس از ژاکت، ۶ ماه پشتیبانی تضمین شده خواهید داشت تا در صورتی که در استفاده از محصول دچار مشکلی شدید از فروشنده محصول مشکل خود را پیگیری و رفع نمایید. پس می‌توانید با خیالی آسوده خرید قالب و افزونه وردپرس خود را از ژاکت انجام دهید.

اگر شما نیز به بهبود و توسعه کسب و کار خود می‌اندیشید، همین امروز وب سایت خود را راه اندازی کرده و صاحب یک کسب و کار اینترنتی شوید.


کد تخفیف ژاکت برای برای سفارش اول در سایت تخفیفان 

کد تخفیف چیست و چرا باید از کد تخفیف استفاده کنیم؟

بام لند کجاست؟ تمام تفریحاتی که می‌توانید در بام لند انجام دهید

طبیعت گردی چیست؟ و چرا به طبیعت علاقه داریم؟

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *