پرفروش‌ترین رستوران‌های تخفیفان در هفته چهارم فروردین ۹۸

رستوران استخر ونک

دانستن این موضوع که چه رستوران‌هایی در تخفیفان فروش بالایی دارند به انتخاب بهتر شما کمک می‌کنند. به همین دلیل ما هر هفته ۳ رستوران برتر هفته را که فروش بسیار خوبی را هم تجربه کرده‌اند را به شما معرفی می‌کنیم. این رستوران‌ها همگی فروش بسیار خوبی را تجربه کرده‌اند، سرویس‌دهی بسیار خوبی داشته‌اند و از همه مهم‌تر، غذای بسیار خوشمزه‌ای را هم ارائه کرده‌اند. امروز قصد داریم تا رستوران پردیس هتل اوین، رستوران سنتی حوض خونه و باغ رستوران استخر ونک را به شما معرفی کنیم که در هفته چهارم فروردین ۹۸، بهترین فروش را در میان سایرهای رستوران های تهران موجود در تخفیفان داشته‌اند.

رستوران پردیس هتل اوین

رستوران پردیس هتل پارسیان اوین

رستوران پردیس هتل پارسیان اوین یکی از بی‌نظیرترین و لوکس‌ترین رستوران‌های تهران از نظر طراحی و ساخت به حساب می‌آید. استفاده از چوب به همراه رنگ‌های کرم و صندلی‌های بسیار راحت، محیطی گرم و صمیمی را در این رستوران به وجود آورده. شما در این رستوران دید بسیار خوبی به محوطه سرسبز هتل اوین خواهید داشت و حس در طبیعت بودن با شما خواهد بود. رستوران پردیس هتل اوین، پنجشنبه شب‌ها و ظهرهای جمعه بوفه مجللی را برای شما تدارک دیده. بیش از ۳۰ آیتم پیش غذا، غذای اصلی، دسر و نوشیدنی که زیر نظر مستقیم سرآشپز مجرب این رستوران طبخ می‌شود ظهر جمعه هر کسی را بسیار هیجان انگیز می‌کند. شما می‌توانید از تخفیف ۳۰ درصدی این رستوران نهایت بهره را ببرید و اوقاتی خوش را در کنار دوستان و خانواده سپری کنید.

آدرس: بزرگراه شهید چمران، تقاطع یادگار امام

رستوران سنتی حوض خونه

رستوران سنتی حوض خونه

رستوران سنتی حوض خونه

۴۰ سال سابقه در یک رستوران سنتی ایرانی متمرکز شده و در نزدیکی پارک ساعی رستورانی را به وجود آورده که لحاظ غذایی و کیفیت سرویس دهی معرکه است. سرو غذاهای محلی ایرانی، استفاده از ظروف مسی که یادآور ایران قدیم است و البته موسیقی زنده سنتی، تجربه‌ای خاص از رستوران گردی در تهران را به وجود آورده. منو رنگارنگ رستوران سنتی حوض خونه در کنار دمنوش‌ها و بستنی‌های خوشمزه باعث شده تا این رستوران سنتی خوب در تهران با استقبال بسیار خوبی مواجه شود.

موسیقی زنده سنتی رستوران حوض خونه یکی از بهترین‌ها در بین رستوران‌های تهران است. رستوران سنتی حوض خونه به رسم رستوران‌های سنتی تهران پس از غذا از شما با یک سرویس چای دبش به همراه دورچین پذیرایی خواهد کرد که حتما مورد توجه‌تان قرار خواهد گرفت. ما در بازدیدمان از این رستوران جوجه کباب فسنجونی را امتحان کریم و باید بگوییم که مزه‌اش هنوز زیر زبانمان است. اگر می‌خواهید یک مهمانی خوب در یک رستوران برگزار کنید یا کسی را تحت تاثیر قرار دهید حتما روی این رستوران می‌توانید حساب ویژه‌ای باز کنید. رستوران سنتی حوض خونه در حدود ده ماه همکاری خود در سایت تخفیفان توانسته روی هم رفته رقم قابل توجه ۱۴۰۰۰ فروش را تجربه کند، که در نوع خود بی‌نظیر است. شما هم می‌توانید به جمع این ۱۴۰۰۰ نفر بپیوندید و یک تجربه خب از غذاهای سنتی ایرانی را داشته باشید.

آدرس: خیابان ولیعصر، انتهای ضلع شمالی پارک ساعی، روبروی خیابان ساعی یکم

باغ رستوران استخر ونک

رستوران استخر ونک

رستوران استخر ونک

رستوران استخر ونک که با نام مجتمع پذیرایی استخر هم شناخته می‌شود، یکی از قدیمی‌ترین رستوران‌ های تهران به شمار می‌رود. این رستوران با داشتن یک تالار بزرگ و فضای بازی که یک استخر بزرگ هم در وسط آن جای گرفته، پیشنهاد خوبی برای یک دورهمی دوستانه یا خانوادگی است. رستوران استخر ونک در گذشته با نام کافه شکری معروف بوده و فضای باز آن بسیار بزرگ‌تر بوده. بخشی از این فضای باز بعدها در طرح قرار می‌گیرد و صاحب آن مجبور به کوچک‌تر کردن باغ می‌شود. در رستوران استخر ونک انواع غذاهای ایرانی و بین المللی سرو می‌شود. شما می‌توانید غذاهایی از هندوستان، ترکیه، ژاپن و اسپانیا را در این رستوران سفارش دهید. یکی دیگر از جذابیت‌های این رستوران موسیقی زنده آن است. یک موسیقی زنده با ادواتی مانند پیانو، ویولن، گیتار، کیبورد و دف بسیار لذت بخش خواهد بود و شب شما را تکمیل خواهد کرد.

آدرس:میدان ونک، خیابان سئول، پلاک ۴۹

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *