پرفروش‌ترین رستوران‌های تخفیفان در هفته چهارم خرداد ۹۸

وقتی پیشنهادی مورد استقبال کاربران تخفیفان قرار می‌گیرد، می‌توانید راحت‌تر به آن اعتماد کنید. به همین دلیل است که ما هر هفته رستوران‌های پرفروش در تخفیفان که امتیاز بالایی هم از کارابران تخفیفان دریافت کرده‌اند را به شما معرفی می‌کنیم تا انتخاب شما را راحت‌تر کنیم و تجربه بسیار بهتری را به شما هدیه دهیم. ۳ رستوران پردیس هتل پارسیان اوین، هتل بلوط ولنجک و رستوران گردان برج میلاد در هفته چهارم خرداد ۹۸ فروش بسیار خوبی را تجربه کرده‌اند و با استقبال تخفیفانی‌ها مواجه شده‌اند. در این مطلب با ما همراه باشید تا به معرفی این رستوران های تهران بپردازیم.

رستوران پردیس هتل پارسیان اوین

بوفه صبحانه رستوران پردیس هتل پارسیان اوین

بوفه صبحانه رستوران پردیس هتل پارسیان اوین

هتل پارسیان اوین یکی از لوکس‌ترین و بهترین هتل های تهران است و از امکاناتی برخوردار است که صرف غذا را دلچسب‌تر می‌کند. اگر قصد دارید تا یکی از هیجان‌انگیزترین صبحانه‌های عمر خود را میل کنید، بوفه صبحانه رستوران پردیس هتل پارسیان اوین یکی از آن پیشنهادهایست که باید آن را امتحان کنید. بیش از ۴۰ آیتم صبحانه خود گویای همه چیز است و نیازی به تعریف ندارد. شما می‌توانید صبحانه ایرانی و بین‌المللی را این رستوران صرف کنید. شما در تخفیفان می‌توانید پیشنهاد بوفه صبحانه این رستوران را در سایت تخفیفان با تخفیف ۳۵ درصدی تهیه کنید.

آدرس: بزرگراه شهید چمران، تقاطع یادگار امام

بوفه صبحانه هتل بلوط ولنجک

بوفه صبحانه هتل بلوط ولنجک

بوفه صبحانه هتل بلوط ولنجک

هتل بلوط ولجنک در منطقه‌ای خوش و آب و هوا واقع شده. این هتل به خاطر فضای سبز و بسیار خاصی که دارد محبوب است. هتل بلوط ولنجک همه روز بوفه صبحانه خوشمزه خود را با کلی آیتم جذاب و هیجان‌انگیز برگزار می‌کند. این بوفه صبحانه در فضای باز هتل برگزار می‌شود و شما می‌توانید از خنکای فضای سبز هتل در این روزهای گرم تابستانی لذت ببرید. استفاده از مواد غذایی تازه و تهیه شده روز و بدون فرآوری یکی از جذابیت‌های صرف صبحانه در این هتل سه ستاره است. اگر به فکر صرف صبحانه در منطقه‌ای بسیار خوش و آب و هوا به همراه خانواده یا دوستان هستید، می‌توانید از پیشنهاد هتل بلوط ولنجک استفاده کنید. علاوه‌ بر این‌ها، می‌توانید با تهیه بلیط استخر هتل بلوط ولنجک تنی به آب بزنید، استراحت کنید و از شنا لذت ببرید.

آدرس: ولنجک، خیابان یمن، بالاتر از مقدس اردبیلی، سمت چپ باغ گیاه شناسی

بوفه شام رستوران گردان برج میلاد

آسمان شب‌های تهران وقتی هوا آلوده نباشد، بسیار زیباست. دوست دارید در حالی که مشغول صرف شام در کنار دوستان یا خانواده هستید، نمایی ۳۶۰ درجه از تهران را در اطراف خود داشته باشید؟ رستوران گردان برج میلاد دقیقا همان‌جایی هست که دنبال آن می‌گردید. رستورانی در ارتفاع ۲۷۲ متری برج میلاد که هر یک ساعت یکبار، یک دور کامل می‌زند و نماهای مختلفی از تهران را به شما ارائه می‌دهد. رستوران گردان برج میلاد یکی از خاص‌ترین رستوران‌ های غرب تهران است که شب‌ها با بوفه‌ شام، میزبان شماست.

وجود بیش از ۱۵ غذای اصلی به همراه انواع سالاد، دسر و نوشیدنی نوید بخش یک بوفه کامل و خوشمزه است. شما می‌توانید با پیشنهاد فوق‌العاده این بوفه را با تخفیف ده درصدی و با پرداخت ۲۲۵ هزار تومان تهیه کنید.

آدرس: بزرگراه همت غرب، برج میلاد، رستوران گردان برج میلاد

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *