پرفروش‌ترین رستوران‌های تخفیفان در هفته چهارم تیر ۹۸

بوفه صبحانه هتل بلوط ولنجک

دانستن این موضوع که چه رستوران‌هایی در تخفیفان فروش بالایی دارند به انتخاب بهتر شما کمک می‌کنند. به همین دلیل ما هر هفته ۳ رستوران برتر هفته را که فروش بسیار خوبی را هم تجربه کرده‌اند را به شما معرفی می‌کنیم. این رستوران‌ها همگی فروش بسیار خوبی را تجربه کرده‌اند، سرویس‌دهی بسیار خوبی داشته‌اند و از همه مهم‌تر، غذای بسیار خوشمزه‌ای را هم ارائه کرده‌اند. امروز قصد داریم تا بوفه شام هتل هما ، رستوران نایب سعادت آباد و بوفه صبحانه هتل بلوط ولنجک را به شما معرفی کنیم که در هفته چهار تیر ۹۸، بهترین فروش را در میان سایرهای رستوران های تهران موجود در تخفیفان داشته‌اند.

بوفه شام هتل هما

هتل هما در بهترین قسمت خیابان ولیعصر تهران واقع شده. این هتل ۵ ستاره همیشه در ارائه کیفیت پیشرو است و شما می‌توانید از خدمات خوب آن لذت ببرید. یکی از پیشنهادهای جذاب هتل هما که در تخفیفان هم با استقبال قابل ملاحظه‌ای روبرو بوده، استفاده از بوفه شام آن به همراه موسیقی زنده است. شما می‌توانید در فضای باز و در کنار استخر این هتل، شام خود را با دوستان و خانواده صرف کنید و اوقاتی آرامش‌بخش را در کنار یکدیگر داشته باشید. پکیج این رستوران شامل  استفاده از بوفه سوپ، سالاد، دسر و میوه و انتخاب یکی از غذاهای چلوکباب وزیری، چلوکباب بختیاری، چلوکباب کوبیده و چلوجوجه‌کباب با استخوان می‌شود. شما می‌توانید این پیشنهاد را در سایت تخفیفان و تخفیف ۳۲ درصدی تهیه کنید.

آدرس: ولیعصر ، خیابان خدامی ، هتل هما

رستوران نایب سعادت آباد

رستوران نایب سعادت آباد

رستوران نایب سعادت آباد

تهرانی‌ها سال‌هاست از کباب‌های حاج نایب لذت می‌برند. در حقیقت بیش از ۱۲۰ سال است که رستوران‌ های نایب در سراسر تهران فعال هستند. رستوران نایب سعادت آباد هم یکی از بهترین شعبه‌های این رستوران زنجیره‌ای است که در بهترین منطقه سعادت آباد و در نزدیکی میدان کاج واقع شده. نگران جای پارک هم نباشید. شما می‌توانید از پارکینگ رایگان این رستوران استفاده کنید. فضای خاص و مجلل به همراه پذیرایی دلچسب و البته موسیقی بی‌کلام پیانو که به صورت زنده اجرا می‌شود، محیطی آرامش بخش را به وجود آورده که هر کسی از بودن در آن لذت خواهد برد. کباب‌های نایب هم نیاز به تعریف ندارند. اگر هوس یک غذای ایرانی درجه یک و دلچسب در محیطی مجلل کردید، می‌توانید از این پیشنهاد تخفیفان استفاده کنید و ساعتی خوش را همراه با دوستان و خانوداه در این رستوران بگذرانید.

آدرس: سعادت آباد، میدان کاج، پاساژ ابریشم، آسانسور اختصاصی رستوران نایب

بوفه صبحانه هتل بلوط ولنجک

بوفه صبحانه هتل بلوط ولنجک

بوفه صبحانه هتل بلوط ولنجک

یکی از متفاوت‌ترین بوفه های صبحانه در تهران را می‌توانید در هتل بلوط ولنجک مشاهده کنید. هتل بلوط ولنجک هر روز صبح و در باغ هتل یکی از متفاوت‌ترین بوفه‌های صبحانه در تهران را برگزار می‌کند. صندلی‌های راحت در کنار این باغ زیبا و سرسبز که خنکای خوبی را هم به همراه خود می‌آورد و از همه مهم‌تر بوفه صبحانه کامل با کلی آیتم خوب و هیجان انگیز می‌تواند به راحتی صبح شما را به بهترین شکل ممکن بسازد. اگر به فکر لذت از یک صبحانه دلچسب در یکی از خوش آب و هوا ترین مناطق تهران هستید، پیشنهاد جذاب بوفه صبحانه در هتل بلوط ولنجک را از دست ندهید.

آدرس: ولنجک، خیابان یمن، بالاتر از مقدس اردبیلی، سمت چپ باغ گیاه شناسی

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *