پرفروش‌ترین رستوران‌های تخفیفان در هفته چهارم اردیبهشت ۹۸

وقتی پیشنهادی مورد استقبال کاربران تخفیفان قرار می‌گیرد، می‌توانید راحت‌تر به آن اعتماد کنید. به همین دلیل است که ما هر هفته رستوران‌های پرفروش در تخفیفان که امتیاز بالایی هم از کارابران تخفیفان دریافت کرده‌اند را به شما معرفی می‌کنیم تا انتخاب شما را راحت‌تر کنیم و تجربه بسیار بهتری را به شما هدیه دهیم. ۳ رستوران هتل آرامیس ، رستوران ورسای و هتل هما تهران در هفته چهارم اردیبهشت ۹۸ فروش بسیار خوبی را تجربه کرده‌اند و با استقبال تخفیفانی‌ها مواجه شده‌اند. در این مطلب با ما همراه باشید تا به معرفی این رستوران های تهران بپردازیم.

بوفه افطاری هتل آرامیس

هتل آرامیس با ۴۵ سال سابقه، بوفه‌ افطاری خوشمزه و جذابی را در اختیار شما قرار می‌دهد. رستوران این هتل که در طبقه دوم واقع شده با داشتن گنجایش ۱۵۰ نفر و قرار گرفتن در مرکز تهران، هر شب و در ایام ماه مبارک رمضان پیشنهاد ویژه‌ای برای شما دارد. شما می‌توانید از بوفه افطار رستوران هتل آرامیس لذت ببرید. بیش از ۴۰ آیتم متنوع، خود گویای همه چیز است. اگر دلتان می‌خواهد افطار خود را در مکانی زیبا با پذیرایی بسیار خوب سپری کنید، بوفه افطاری هتل آرامیس را از دست ندهید. در هتل آرامیس، طبخ پنکیک و کتلت گوشت در حضور شما و به صورت تازه و داغ سرو می‌شود. اگر هم دوست دارید که شام هم میل کنید، بوفه شام یا دیس شام با پرداخت هزینه جداگانه سرو می‌شود.

آدرس: بالاتر از میدان ولیعصر، ما بین سینما استقلال و آفریقا، نبش کوچه دانش کیان

رستوران ورسای

رستوران ورسای، یکی از متفاوت‌ترین رستوران‌های تهران است. این رستوران نام خود را از کاخ ورسای گرفته. کاخی که یکی از جذاب‌ترین مراکز گردشگری در فرانسه است. رستوران ورسای یکی از لوکس‌ترین رستوران‌های تهران است. سقف‌های نقاشی شده، دیوارهای گچ‌بری شده، لوسترهای زیبا، مبلمان خاص و دلنشین و از همه مهم‌تر غذاهای متنوع، باعث شده تا این پیشنهاد با استقبال بسیاری مواجه شود. رستوران ورسای انواع غذای ایرانی، فرانسوی، ایتالیایی و دریایی را ارائه می‌دهد. نورپردازی خاص و زیبای رستوران و موسیقی زنده که در روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار می‌شود به همراه انواع غذاهای ایرانی و بین المللی که زیر نظر آشپز مجرب رستوران تهیه شده، رستوران ورسای را به یکی از بهترین رستوران‌های تهران تبدیل کرده. اگر قصد سپری کردن یک شب خاص و لوکس به همراه خانواده یا دوستان را دارید، به هیچ عنوان پیشنهاد رستوران ورسای را از دست ندهید.

بوفه افطار هتل هما

هتل هما تهران یکی از هتل‌های پنج ستاره و بسیار قدیمی تهران است که به خاطر کیفیت مثال‌زندنی خدماتی که ارائه می‌کند در ایران بسیار معروف است. رستوران هتل هما با ارائه غذاهای با کیفیت، گزینه‌ای بسیار خوب برای صرف غذاست. این بار هتل هما تهران با ارائه بوفه افطاری که تا ساعت ۲۳ دایر است، پیشنهادی وسوسه‌انگیز را برای شما آماده کرده است. هتل هما برای شما ۳۰ درصد تخفیف ویژه هم در نظر گرفته و می‌توانید. شما می‌توانید بشقاب ویژه ماه رمضان را به همراه ۱۰ مدل غذای اصلی و بوفه سالادبار و دسر را به همراه موسیقی بسیار زیبا و دوست داشتنی میل کنید.

آدرس: ولیعصر، خیابان خدامی، هتل هما

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *