پرفروش‌ترین رستوران‌های تخفیفان در هفته سوم فروردین ۹۸

رستوران اجاق باشی

دانستن این موضوع که چه رستوران‌هایی در تخفیفان فروش بالایی دارند به انتخاب بهتر شما کمک می‌کنند. به همین دلیل ما هر هفته ۳ رستوران برتر هفته را که فروش بسیار خوبی را هم تجربه کرده‌اند را به شما معرفی می‌کنیم. این رستوران‌ها همگی فروش بسیار خوبی را تجربه کرده‌اند، سرویس‌دهی بسیار خوبی داشته‌اند و از همه مهم‌تر، غذای بسیار خوشمزه‌ای را هم ارائه کرده‌اند. امروز قصد داریم تا رستوران قصر آریا، رستوران شاین و رستوران اجاق باشی را به شما معرفی کنیم که در هفته سوم فروردین ۹۸، بهترین فروش را در میان سایرهای رستوران های تهران موجود در تخفیفان داشته‌اند.

رستوران قصر آریا

رستوران قصر آریا

رستوران قصر آریا

رستوران قصر آریا در پنت هاوس برجی ۴ طبقه در تجریش قرار گرفته که چشم اندازی زیبا از تهران را به شما ارائه می‌دهد. اگر کمی دقت کنید شاید بتوانید حول و حوش خانه‌تان را از این رستوران پیدا کنید. ورودی رستوران تنها از طریق آسانسوری مهیا است که در طبقه همکف قرار گرفته. رستوران قصر آریا بوفه ناهار و شام خود را با تخفیفی بی‌نظیر ارائه کرده است. یکی از جذابیت‌های این رستوران به غیر چشم اندازش، موسیقی زنده آن است.  مویسقی زنده‌ای که با پیانو و گهگاه با ویلون همراه می‌شود و فقط در شب‌ها اجرا دارد.

از نمای تمام شیشه‌ای رستوران که دل بکنیم باید به سراغ بوفه‌ آن برویم. بوفه‌ای که مملو از غذاها و خورشت‌های خوشمزه ایرانیست. بیش از ۲۰ آیتم غذای اصلی به همراه بوفه سالاد و انواع دسر بوفه‌ای را ترتیب داده که طرفداران زیادی پیدا کرده. یکی از کارهای زیبایی که رستوران قصر آریا جهت جلوگیری از اسراف کرده، ارائه ظرف‌های غذا برای جمع آوری غذاهای باقی مانده در بشقاب مهمانان است.

آدرس:میدان تجریش، خیابان جعفری، بین موسسه زبان کیش ومرکز خرید تندیس، پلاک ۸

رستوران شاین

بوفه صبحانه رستوران شاین

بوفه صبحانه رستوران شاین

کیست که دیگر رستوران بین المللی شاین در سعادت آباد را نشناسد. رستوران شاین که به عنوان اولین رستوران بین المللی در سعادت آباد شناخته می‌شود، بوفه صبحانه خود را همراه با موسیقی زنده  و نوای جذاب پیانو ارائه می‌دهد. این بوفه صبحانه با انواع صبحانه‌های گرم و سرد با استقبال زیادی همراه شده است.

رستوران شاین با شعار “لذت غذای سالم” و مدیریتی که سابقه دو دهه فعالیت در این صنعت را دارد در سال ۱۳۹۴ افتتاح شد. رستوران شاین با فضا و آشپزخانه‌ای کاملا مدرن و زیبا، میزبان شما برای ثبت بهترین لحظه ها خواهد بود. یکی از ویژگی‌های خاص رستوران شاین امکان بازدید از آشپزخانه و نظارت بر روند طبخ غذا است که تقریبا در هیچ رستورانی در تهران پیدا نخواهید کرد.

آدرس: سعادت آباد، چهار راه سرو، بلوار پیام، نرسیده به پارک پرواز، مجتمع تجاری پرواز

رستوران اجاق باشی

رستوران اجاق باشی

رستوران اجاق باشی

چطور است که به رستوران برویم و خودمان هم در آن‌جا غذا را درست کنیم؟ البته نه به این معنی که از اول همه چیز را درست کنیم. فقط کباب کردن بر عهده شما خواهد بود. رستوران اجاق باشی روی میزهایش امکانات گریل و کباب کردن را در اختیار شما قرار داده تا شما هم از این تجربه لذت ببرید. رستوران اجاق باشی  به عنوان اولین رستوران سلف کباب یک تجربه خوب و تک در بین رستوران های تهران است.

رستوران اجاق باشی انواع مختلف کباب با طعم‌های متنوع را در اختیارتان قرار می‌دهد. علاوه بر سرویس های تک نفر و دو نفره، رستوران اجاق باشی منوعی بسیار متنوع از انواع کباب‌ها و غذاهای دریایی دارد. از جوجه عشایری گرفته تا کباب فرانسوی، تنوع کباب‌ها آنقدر هست که رضایت هر کسی را جلب کند. استفاده از گوشت مغان، برنج ایرانی و ارائه سالاد بار  از ویژگی‌های غذایی این رستوران است.

نگران دود و بوی غذاهای کباب شده هم نباشید. روی هر میز هواکش‌های قدرتمندی نصب شده که به سرعت دود و بو را به بیرون منتقل می‌کند. رستوران اجاق باشی بدون شک یکی از تجربه‌های خاص رستوران گردی شما خواهد شد. شما می‌توانید از تخفیف ۵۱ درصدی رستوران اجاق باشی استفاده و لذت ببرید.

آدرس: شهرک غرب، بلوار فرحزادی، بالاتر از پل نیایش، نبش گلستان یکم

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *