پرفروش‌ترین رستوران‌های تخفیفان در هفته سوم خرداد ۹۸

رستوران نایب

وقتی پیشنهادی مورد استقبال کاربران تخفیفان قرار می‌گیرد، می‌توانید راحت‌تر به آن اعتماد کنید. به همین دلیل است که ما هر هفته رستوران‌های پرفروش در تخفیفان که امتیاز بالایی هم از کارابران تخفیفان دریافت کرده‌اند را به شما معرفی می‌کنیم تا انتخاب شما را راحت‌تر کنیم و تجربه بسیار بهتری را به شما هدیه دهیم. ۳ رستوران گردان برج میلاد، هتل پارسیان آزادی و رستوران نایب شعبه نیاوران در هفته سوم خرداد ۹۸ فروش بسیار خوبی را تجربه کرده‌اند و با استقبال تخفیفانی‌ها مواجه شده‌اند. در این مطلب با ما همراه باشید تا به معرفی این رستوران های تهران بپردازیم.

بوفه صبحانه رستوران گردان برج میلاد

رستوران گردان برج میلاد

رستوران گردان برج میلاد

صبحانه خوردن در ارتفاع ۲۷۶ متری برج میلاد یکی از هیجان‌انگیزترین تفریحات در برج میلاد است. رستوران گردان برج میلاد به عنوان بزرگ‌ترین رستوران گردان دنیا، صبحانه‌ای بی‌نظیر با بیش از ۵۰ آیتم متنوع صبحانه سرد و گرم، پیشنهادی بی‌نظیر برای شکم گردی و علاقمندان به صرف صبحانه است. رستوران گردان برج میلاد، چشم اندازی ۳۶۰ درجه‌ای از تهران را برای شما مهیا کرده است و هر یک ساعت، یک دور کامل می‌زند. این رستوران به مبلمان زیبا و راحت مجهز بوده و طراحی زیبای کف و سقف به همراه نقش برجسته دیواری که تصاویری از شاهنامه را نشان می‌دهد، از جاذبه‌های بصری آن است. اگر دوست دارید تا با خانواده و دوستان، صبحانه‌ای خاطره‌انگیز را صرف کنید، پیشنهاد بوفه صبحانه رستوران گردان برج میلاد را از دست ندهید.

هتل پارسیان آزادی

بوفه صبحانه هتل پارسیان آزادی

بوفه صبحانه هتل پارسیان آزادی

این روزها بوفه صبحانه بسیار محبوب شده. همه دوست‌ دارند قبل از شروع پاییز صبح‌شان را پر انرژی و با یک صبحانه مفصل آغاز کنند. بوفه صبحانه هتل پارسیان آزادی یکی دیگر از این پیشنهادهاست. بوفه ای رنگارنگ با قابی فراموش نشدنی از تهران که میهمانان هتل را به اشتها می آورد.این بوفه به غیر از صبحانه‌های معمول صبحانه‌هایی مرسوم از کشورهای که بیشتر در هتل اقامت دارند را در خود جای داده و صبحانه ای فاخر را به میهمانان هتل پیشکش می‌کند.

بوفه صبحانه در رستوران پارسه و در طبقه ۲۶ هتل پارسیان آزادی برگزار می‌شود. اقلام این بوفه آن قدر زیاد است که با ذکر کردنشان سرتان را درد نمی‌آوریم. ولی اگر هوس تجربه یک صبحانه عالی به سرتان زد بوفه صبحانه هتل پارسیان را به عنوان فراموش نکنید. این بوفه صبحانه یکی از بهترین صبحانه‌هایی است که در تهران میل خواهید کرد.

آدرس هتل پارسیان آزادی: بزرگراه شهید چمران، تقاطع بزرگراه یادگار امام

رستوران نایب شعبه نیاوران

بی شک اولین چلوکبابی که به صورت رسمی در این ایران شروع به کار کرده است، چلوکبابی نایب بود. این چلو کبابی حدودا ۱۴۰ سال سابقه دارد و توسط مرحوم حاج علی نایب در قلب بازار تهران و راسته طلا فروشان شروع به کار کرد. مرحوم نایب اعتقاد داشت که برکت در رضایت مردم است و نه در پول مردم! این اصول و اعتقاد هنوز هم در رستوران نایب سرلوحه قرار داده شده است. رستوران نایب یکی از اولین رستورانهای با کیفیت تهران است که با کباب‌های ناب و معروف خود و همچنین انواع غذاهای اصیل ایرانی و البته فرنگی آماده پذیرایی بهتر از شماست.

یکی از شعبه‌های این رستوران در محدوده نیاوران قرار دارد و با غذاهای با کیفیت و سرویس دهی عالی توانسته است جزو بهترین‌های این منطقه باشد. شما می‌توانید از تخفیف رستوران نایب نیاوران به صورت بیرون‌بر استفاده کنید. ارسال پیک این رستوران از ابتدای خیابان مژده، از شمال تا خیابان بوکان، از شرق تا خیابان آجودانیه، ازجنوب تا اندرزگو و از غرب تا سلیمی و مژده رایگان است.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *