پرفروش‌ترین رستوران‌های تخفیفان در هفته سوم اردیبهشت ۹۸

کافه ویونا برج میلاد

وقتی پیشنهادی مورد استقبال کاربران تخفیفان قرار می‌گیرد، می‌توانید راحت‌تر به آن اعتماد کنید. به همین دلیل است که ما هر هفته رستوران‌ های تهران که در تخفیفان که امتیاز بالایی هم از کارابران تخفیفان دریافت کرده‌اند را به شما معرفی می‌کنیم تا انتخاب شما را راحت‌تر کنیم و تجربه بسیار بهتری را به شما هدیه دهیم. ۳ رستوران قصر آریا ، هتل پارسیان انقلاب تهران و کافه ویونا برج میلاد تهران در هفته سوم اردیبهشت ۹۸ فروش بسیار خوبی را تجربه کرده‌اند و با استقبال تخفیفانی‌ها مواجه شده‌اند. در این مطلب با ما همراه باشید تا به معرفی این ۳ رستوران بپردازیم.

 

بوفه شام رستوران قصر آریا

رستوران قصر‌ آریا

رستوران قصر‌ آریا

رستوران قصر آریا یکی از رستوران‌های خوب تجریش است که در روزها کافی شاپ است و شب‌ها تبدیل به رستوران می‌شود.. این رستوران که در طبقه چهارم ساختمانی قرار دارد که نمای کاملی از تهران را به نمایش می‌گزارد. انگار که تهران زیر پای شماست. ورودی به رستوران تنها از طریق یک آسانسور امکان پذیر است و دیوارهای شیشه‌ای ساختمان، نمای جذابی از شب‌های تهران برای شما به نمایش می‌گذارد. رستوران قصر آریا در روزهای پنجشنبه و جمعه موسیقی زنده برگزار می‌کند و جهت جلوگیری از اسراف، غذاهای باقیمانده در بشقاب مهمانان بسته بندی شده و تحویل داده می شود.

بوفه شام رستوران با داشتن بیش از ۲۰ غذای اصلی به همراه بوفه سالاد و دسر، گزینه‌های متنوعی را در اختیار شما قرار می‌دهد. باقالی پلو با گوشت بره، کباب لقمه، ته چین مرغ، چیکن استراگانوف، قرمه سبز، پیتزا و لازانیا تنها بخشی از غذاهای این بوفه هستند. اگر اهل شکم گردی هستید و دوست دارید همراه با دوستانتان در یک رستوران بسیار خوب دورهم جمع شوید، تخفیف بوفه شام رستوران قصر آریا را به هیچ عنوان از دست ندهید.

آدرس: میدان تجریش، خیابان جعفری، بین موسسه زبان کیش ومرکز خرید تندیس، پلاک ۸

 

هتل پارسیان انقلاب

رستوران VIP هتل پارسیان انقلاب

یک افطار به یاد ماندنی را در کنار خانواده و در هتل پارسیان انقلاب صرف کنید. رستوران vip هتل پارسیان انقلاب دارای فضای دلنشین و مجللی است و در این رستوران احساس راحتی خواهید کرد. طعم و عطر اصیل غذاهای خوشمزه و ناب ایرانی در رستوران vip هتل پارسیان انقلاب چیزی نیست که بخواهید از امتحان کردن آن سر باز زنید.

همجواری با بوستان هنرمندان تهران از جمله مواردگردشگری پایتخت به شمار می آید، فاصله کمتر از ۵ دقیقه بامترو تهران ،موزه ها، دسترسی آسان به مراکز متعدد تاریخی، دیدنی، درمانی و آموزش عالی، فاصله ۳۰ دقیقه‌ای با مرتفع ترین و طولانی‌ترین تله كابين از دیگر امتیازات ویژه هتل پارسیان انقلاب است و شما هم می‌توانید در کنار لذت بردن از بوفه افطار هتل پارسیان انقلاب، از آن‌ها دیدن کنید. این بوفه با داشتن ۱۰ غذای اصلی به همراه انواع نوشیدنی و بوفه سالاد بار و دسر یکی از بهترین پیشنهادهای تخفیفان در ماه مبارک رمضان است.

آدرس: خیابان طالقانی، بین ولیعصر و حافظ، پلاک ۳۴۱

 

کافه ویونا برج میلاد

کافه ویونا برج میلاد

کافه ویونا برج میلاد

دوست دارید در ارتفاع ۲۶۶ متری برج میلاد، یعنی جایی که تهران زیر پای شماست، افطار کنید؟ پس بهتر سراغ کافه ویونا برج میلاد بروید و در چشم انداز متفاوت این کافه، روزه خود را افطار کنید. کافه ویونا برج میلاد یکی از خاص‌ترین کافه‌های تهران است که سال‌هاست خدمات خود را به بهترین شکل ارائه می‌کند. پکیج افطار شامل حلیم یا آش، شله زرد، کتلت گوشت یا کوکو سبزی، خیارشور، پنیر، خیار، گوجه، خرما، بامیه یا گوش فیل، حلوا، میوه (هندوانه یا آب طالبی)، انواع آبمیوه، چای و آب جوش با سرویس نبات و نان سنگک می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم حتما یک بار به کافه ویونا بروید و در حالی که تهران را زیر پای خود حس می‌کنید، روزه خود را افطار کنید.

آدرس: برج میلاد، ارتفاع ۲۶۶ متری، کافه ویونا

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *