پرفروش‌ترین رستوران‌های تخفیفان در هفته دوم فروردین ۹۸

هتل هما

دانستن این موضوع که چه رستوران‌هایی در تخفیفان فروش بالایی دارند به انتخاب بهتر شما کمک می‌کنند. به همین دلیل ما هر هفته ۳ رستوران برتر هفته را که فروش بسیار خوبی را هم تجربه کرده‌اند را به شما معرفی می‌کنیم. این رستوران‌ها جز بهترین رستوران های تهران هستند که همگی فروش بسیار خوبی را تجربه کرده‌اند، سرویس‌دهی بسیار خوبی داشته‌اند و از همه مهم‌تر، غذای بسیار خوشمزه‌ای را هم ارائه کرده‌اند. امروز قصد داریم تا رستوران ایوان برج میلاد، بوفه صبحانه هتل بلوط ولنجک و بوفه ناها هتل هما را به شما معرفی کنیم که در هفته دوم فروردین ۹۸، بهترین فروش را در میان سایرهای رستوران‌های موجود داشته‌اند.

رستوران ایوان برج میلاد

رستوران ایوان برج میلاد

رستوران ایوان برج میلاد

صرف غذا در کنار برج میلاد تهران، یکی از خاص‌تری و لذت‌بخش‌ترین نوع رستوران گردی است. رستوران ایوان برج میلاد دو بخش دلنشین برای نشستن دارد. یکی فضای باز و دیگر سالن رستوران که حس خاص بودن را به راحتی به شما منتقل می‌کند. شما هر جایی در این رستوران که نشسته باشید، نمای بسیار خوبی به برج میلاد و اطراف تهران خواهید داشت. تجهیز رستوران به میزهای غذاخوری تزیین شده، گارسون هایی با لباس های یک شکل، فضایی لوکس و پذیرایی مجلل، رستوران سنتی برج میلاد را جایی مناسب برای قرارهای خاص و رسمی می کند. رستوران ایوان برج میلاد تهران با بهترین روش طبخ غذا و پذیرایی بصورت کاملا سنتی در فضای دلنشین و در ارتفاعی زیاد از شهر تهران با چشم اندازی زیبا در کنار ششمین برج مخابراتی جهان به همراه آوای موسیقی سنتی زنده میزبان شما میهمانان ارجمند است.

آدرس: برج میلاد تهران، جنب مهمان سرا، رستوران سنتی

بوفه صبحانه هتل بلوط ولنجک

بوفه صبحانه هتل بلوط ولنجک

بوفه صبحانه هتل بلوط ولنجک

وقتی به سراغ بوفه‌ می‌رویم، هتل‌های تهران دست پر ظاهر می‌شود. هتل بلوط ولنجک مانند بسیاری از هتل‌های تهران بوفه صبحانه‌ خود را با خوشمزگی تمام و کلی آیتم ارائه می‌دهد.

هتل بلوط در منطقه خوش آب و هوای ولنجک قرار گرفته و در محیطی آرام و فضایی باز میزبان شماست . هتل بلوط برخلاف بسیاری از هتل‌های تهران ساختمانی چند طبقه نیست و محیطی باغ مانند دارد. این باغ درختانی بلند، گیاهانی زیبای و چمن‌هایی دلپذیر دارد. صرف صبحانه در فضای سرسبز و دلربای هتل بلوط ولنجک  و در میان درختان بلند و چمن‌های  زیبای هتل بلوط و در حالتی که بوی گیاهان و سرسبزی مشام شما را فرا گرفته، یکی از خاطره انگیزترین صبحانه‌های شما خواهد بود.

بیش از ۶۰ آیتم برای صبحانه، بیانگر همه چیز هست و نیازی به توضیح ما ندارد. انواع صبحانه‌ها و نوشیدنی‌های سرد و گرم در بوفه صبحانه هتل بلوط ولنجک آنقدر متعدد و متفاوت است که شما را سردرگم خواهد کرد. اگر به دنبال یک صبحانه خوب در فضایی باز و در آب و هوای خنک شهریور ماه هستید، مثل بسیاری از تخفیفانی‌های دیگر سری به هتل بلوط ولنجک بزنید و از یک صبحانه کامل لذت ببرید.

آدرس هتل بلوط ولنجک: ولنجک، خیابان یمن، بالاتر از مقدس اردبیلی، سمت چپ باغ گیاه شناسی

بوفه ناهار هتل هما

هتل هما

هتل هما

هتل هما تهران یکی از هتل‌های پنج ستاره بسیار خوب تهران با توجه به موقعیتش و امکان دسترسی به نواحی مختلف تهران، سرویس دهی عالی و داشتن مهمانان زیاد خارجی تبدیل به یکی از بهترین هتل‌های تهران شده است. هتل هما اما این‌بار پیشنهاد بوفه ناهار مخصوص روزهای جمعه‌اش را با تخفیفی بسیار عالی برای همه تخفیفانی‌های قرار داده است. این بوفه با داشتن بیش از ۵۰ آیتم متنوع و خوشمزه، ضیافتی بی‌نظیری را برای شما تدارک دیده است. به تمام این‌ها موسیقی زنده را هم اضافه کنید تا متوجه شوید که با پیشنهادی بی‌نظیر، طرف هستید. بوفه هتل هما در روزهای جمعه از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۵ دایر است و می‌توانید با رزرو قبلی از این بوفه استفاده کنید.

آدرس: ولیعصر ، خیابان خدامی ، هتل هما

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *