پرفروش‌ترین رستوران‌های تخفیفان در هفته دوم تیر ۹۸

رستوران کاوانی

وقتی پیشنهادی مورد استقبال کاربران تخفیفان قرار می‌گیرد، می‌توانید راحت‌تر به آن اعتماد کنید. به همین دلیل است که ما هر هفته رستوران‌های پرفروش در تخفیفان که امتیاز بالایی هم از کارابران تخفیفان دریافت کرده‌اند را به شما معرفی می‌کنیم تا انتخاب شما را راحت‌تر کنیم و تجربه بسیار بهتری را به شما هدیه دهیم. ۳ رستوران اجاق باشی ، رستوران قرص قمر و رستوران کاوانی در هفته دوم تیر ۹۸ فروش بسیار خوبی را تجربه کرده‌اند و با استقبال تخفیفانی‌ها مواجه شده‌اند. در این مطلب با ما همراه باشید تا به معرفی این رستوران های تهران بپردازیم.

رستوران اجاق باشی

رستوران اجاق باشی

رستوران اجاق باشی

کباب درست کردن هم دردسرهای خاص خودش را دارد. امکانات می‌خواهد و کلی حوصله. از گرفتن و مرینت کردن گوشت‌ها گرفته تا راه انداختن منتقل و آتش زدن ذغال‌ها. اما اگر رستورانی این کار را برای شما کرده باشد چه؟ حاضر هستید مسئولیت پخت درجه یک کباب‌ها را برعهده بگیرید؟ رستوران اجاق باشی یکی از رستوران‌های معروف تهران است که به خاطر نحوه کارکردش معروف است. در این رستوران شما باید سر میز خود کباب‌ها را بپیزید. انواع کباب به صورت مرینت شده در اختیار شما قرار می‌گیرد، منقل داغ است و کاملا آماده و تنها کافی است و کباب‌ها را آن‌طور که باب میل شماست، کباب کنید!

استفاده از گوشت مغان و برنج ایرانی و سالاد بار کامل و خوشمزه از ویژگی‌های جذاب این رستوران است. اگر هوس یک رستوران گردی متفاوت را کرده‌اید، می‌توانید از پیشنهاد رستوران اجاق باشی نهایت استفاده را ببرید و رستوران کباب مورد علاقه خود را طبح کنید.

آدرس: شهرک غرب، بلوار فرحزادی، بالاتر از پل نیایش، نبش گلستان یکم

رستوران قرص قمر

کباب های خوشمزه در رستوران قرص قمر

کباب های خوشمزه در رستوران قرص قمر

از یک رستوران خوب چه انتظاراتی دارید؟ غذای خوب؟ مکان دنج؟ فضای باز؟ نوشیدنی‌های خوشمزه؟ پارکینگ؟ رستوران قرص قمر در حوالی میدان پونک همه این‌ها را دارد و اوقاتی خوش را برایتان خلق می‌کند. اگر دلتان برای یک غذاهای خوشمزه ایرانی تنگ شده، تخصص سرآشپز رستوران قرص قمر در درست کردن انواع کباب است و حتما نظرتان را نسبت به کباب عوض خواهد کرد. طبقه دوم این رستوران، یک کافی شاپ است که با انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد از شما پذیرایی می‌کند. اگر بعد از صرف غذا به این کافی شاپ می‌رید یک فنجان چای میزبان کافی شاپ خواهید بود. تخفیف ۵۰ درصدی رستوران قرص قمر ویژه منو باز غذایی و سرویس سفره‌خانه‌ای را از دست ندهید.

آدرس: میدان پونک، روبروی مجتمع تجاری بوستان، رستوران قرص قمر

رستوران کاوانی

رستوران کاوانی

رستوران کاوانی

یکی از رستوران‌های خوب سعادت آباد که زیاد از افتتاحیه‌اش نمی‌گذرد رستوران کاوانی است. این رستوران با ارائه غذاهای محبوب ایتالیایی و فرانسوی و حتی مکزیکی، روز به روز محبوب‌تر می‌شود. این رستوران با انواع غذاهای ایتالیایی پیشنهاد خوشمزه و هیجان انگیز برای شما تخفیفانی های عزیز است. رستوران کاوانی با سرآشپزی مجرب و دوره دیده در ایتالیا طعمی ناب و واقعی از ایتالیا را برای شما به ارمغان می آورد و اگر هوادار پرو پاستا و پیتزا هستید، مطمئن باشید که از سفارش در این رستوران پشیمان نخواهید شد. سرو متفاوت غذاهای یکی از ویژگی‌های خاص این رستوران است که در کنار فضای شیکی که دارد، باعث جلب توجه شده. این کافه رستوران ۳ بخش اصلی دارد. این سه بخش شامل سالن اصلی، سالن VIP و فضای باز می‌شود.

آدرس: سعادت آباد، بلوار دریا، نرسیده به پاکنژاد، ضلع جنوب شرقی، پلاک ۱۷۲

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *