پرفروش‌ترین رستوران‌های تخفیفان در هفته اول خرداد ۹۸

رستوران اجاق باشی

وقتی پیشنهادی مورد استقبال کاربران تخفیفان قرار می‌گیرد، می‌توانید راحت‌تر به آن اعتماد کنید. به همین دلیل است که ما هر هفته رستوران‌های پرفروش در تخفیفان که امتیاز بالایی هم از کارابران تخفیفان دریافت کرده‌اند را به شما معرفی می‌کنیم تا انتخاب شما را راحت‌تر کنیم و تجربه بسیار بهتری را به شما هدیه دهیم. ۳ رستوران هتل پارسیان استقلال، رستوران پردیس هتل اوین و رستوران اجاق باشی در هفته اول خرداد ۹۸ فروش بسیار خوبی را تجربه کرده‌اند و با استقبال تخفیفانی‌ها مواجه شده‌اند. در این مطلب با ما همراه باشید تا به معرفی این رستوران های تهران بپردازیم.

هتل پارسیان استقلال

هتل پارسیان استقلال

هتل پارسیان استقلال

هتل‌ها معمولا بوفه‌های ایده‌ال و دلچسبی را ارائه می‌کنند. هتل پارسیان استقلال هم در ایام ماه مبارک رمضان با ارائه یک بوفه افطار مفصل و باعث استقبال بسیاری از تخفیفانی‌ها شده. هتل پارسیان استقلال به خاطر داشتن مهمانان ویژه و خارجی کیفیت سرویس دهی خود را در بالاترین سطح ممکن در نظر گرفته. بوفه افطار هتل پارسیان استقلال همه روزه و در ایام ماه مبارک رمضان از افطار تا ساعت ۲۳ میزبان میهمانان خود است. بوفه افطار هتل پارسیان استقلال با امکان انتخاب از یک غذای اصلی به همراه میز اردور با بیش از ۲۰ آیتم متنوع را می‌دهد. تخفیف عالی هتل پارسیان استقلال را از دست ندهید.

آدرس: خیابان ولیعصر، تقاطع بزرگراه شهید چمران

رستوران پردیس هتل اوین

رستوران پردیس هتل پارسیان اوین

رستوران پردیس هتل پارسیان اوین یکی از بی‌نظیرترین و لوکس‌ترین رستوران‌های تهران از نظر طراحی و ساخت به حساب می‌آید. استفاده از چوب به همراه رنگ‌های کرم و صندلی‌های بسیار راحت، محیطی گرم و صمیمی را در این رستوران به وجود آورده. شما در این رستوران دید بسیار خوبی به محوطه سرسبز هتل اوین خواهید داشت و حس در طبیعت بودن با شما خواهد بود. رستوران پردیس هتل اوین، پنجشنبه شب‌ها و ظهرهای جمعه بوفه مجللی را برای شما تدارک دیده. بیش از ۳۰ آیتم پیش غذا، غذای اصلی، دسر و نوشیدنی که زیر نظر مستقیم سرآشپز مجرب این رستوران طبخ می‌شود ظهر جمعه هر کسی را بسیار هیجان انگیز می‌کند. شما می‌توانید از تخفیف ۳۰ درصدی این رستوران نهایت بهره را ببرید و اوقاتی خوش را در کنار دوستان و خانواده سپری کنید.

آدرس: بزرگراه شهید چمران، تقاطع یادگار امام

رستوران اجاق باشی

رستوران اجاق باشی

رستوران اجاق باشی

چطور است که به رستوران برویم و خودمان هم در آن‌جا غذا را درست کنیم؟ البته نه به این معنی که از اول همه چیز را درست کنیم. فقط کباب کردن بر عهده شما خواهد بود. رستوران اجاق باشی روی میزهایش امکانات گریل و کباب کردن را در اختیار شما قرار داده تا شما هم از این تجربه لذت ببرید. رستوران اجاق باشی  به عنوان اولین رستوران سلف کباب یک تجربه خوب و تک در بین رستوران های تهران است.

رستوران اجاق باشی انواع مختلف کباب با طعم‌های متنوع را در اختیارتان قرار می‌دهد. علاوه بر سرویس های تک نفر و دو نفره، رستوران اجاق باشی منوعی بسیار متنوع از انواع کباب‌ها و غذاهای دریایی دارد. از جوجه عشایری گرفته تا کباب فرانسوی، تنوع کباب‌ها آنقدر هست که رضایت هر کسی را جلب کند. استفاده از گوشت مغان، برنج ایرانی و ارائه سالاد بار  از ویژگی‌های غذایی این رستوران است.

نگران دود و بوی غذاهای کباب شده هم نباشید. روی هر میز هواکش‌های قدرتمندی نصب شده که به سرعت دود و بو را به بیرون منتقل می‌کند. رستوران اجاق باشی بدون شک یکی از تجربه‌های خاص رستوران گردی شما خواهد شد. شما می‌توانید از تخفیف ۵۱ درصدی رستوران اجاق باشی استفاده و لذت ببرید.

آدرس: شهرک غرب، بلوار فرحزادی، بالاتر از پل نیایش، نبش گلستان یکم

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *