پرفروش‌ترین رستوران‌های تخفیفان در هفته اول تیر ۹۸

رستوران نایب سعادت آباد

وقتی پیشنهادی مورد استقبال کاربران تخفیفان قرار می‌گیرد، می‌توانید راحت‌تر به آن اعتماد کنید. به همین دلیل است که ما هر هفته بهترین رستوران های تهران و پرفروش در تخفیفان که امتیاز بالایی هم از کارابران تخفیفان دریافت کرده‌اند را به شما معرفی می‌کنیم تا انتخاب شما را راحت‌تر کنیم و تجربه بسیار بهتری را به شما هدیه دهیم. ۳ رستوران همسفر، هتل بلوط ولنجک و رستوران نایب سعادت آباد در هفته اول تیر ماه ۹۸ فروش بسیار خوبی را تجربه کرده‌اند و با استقبال تخفیفانی‌ها مواجه شده‌اند. در این مطلب با ما همراه باشید تا به معرفی این ۳ رستوران بپردازیم.

رستوران همسفر

رستوران همسفر

رستوران همسفر

آب و هوای دوست داشتنی، آلاچیق‌های زیبا و کباب‌های خوشمزه. این‌ها اولین ویژگی‌هایی است که در هنگام رستوران‌گردی در فشم به یاد آن می‌افتیم. رستوران همسفر یک رستوران خوب در این منطقه زیباست که به خاطر علاقه بسیار زیاد صاحب آن به سفر کردن و طبیعت گردی، اسم «همسفر» را برای آن انتخاب کرده. در این باغ رستوران به آفرودر تخفیف‌های ویژه هم در نظر گرفته شده. اگر به دنبال لذت بردن از کباب در این منطقه زیبا و خاص هستید، می‌توانید از تخفیف رستوران همسفر استفاده کنید و در فضای پاک و جذاب فشم از کباب خوردن لذت ببرید. این رستوران ۲۰۰ نفر ظرفیت دارد و انواع کباب‌های ناب ایرانی را سرو می‌کند. شما می‌توانید از تخفیف ۳۹ درصدی این رستوران بهره ببرید.

آدرس: کیلومتر۵جاده فشم

صبحانه هتل بلوط ولنجک

بوفه صبحانه هتل بلوط ولنجک

بوفه صبحانه هتل بلوط ولنجک

هتل بلوط ولجنک در منطقه‌ای خوش و آب و هوا واقع شده. این هتل به خاطر فضای سبز و بسیار خاصی که دارد محبوب است. هتل بلوط ولنجک همه روز بوفه صبحانه خوشمزه خود را با کلی آیتم جذاب و هیجان‌انگیز برگزار می‌کند. این بوفه صبحانه در فضای باز هتل برگزار می‌شود و شما می‌توانید از خنکای فضای سبز هتل در این روزهای گرم تابستانی لذت ببرید. استفاده از مواد غذایی تازه و تهیه شده روز و بدون فرآوری یکی از جذابیت‌های صرف صبحانه در این هتل سه ستاره است. اگر به فکر صرف صبحانه در منطقه‌ای بسیار خوش و آب و هوا به همراه خانواده یا دوستان هستید، می‌توانید از پیشنهاد هتل بلوط ولنجک استفاده کنید. علاوه‌ بر این‌ها، می‌توانید با تهیه بلیط استخر هتل بلوط ولنجک تنی به آب بزنید، استراحت کنید و از شنا لذت ببرید.

آدرس: ولنجک، خیابان یمن، بالاتر از مقدس اردبیلی، سمت چپ باغ گیاه شناسی

رستوران نایب سعادت آباد

رستوران نایب سعادت آباد

رستوران نایب سعادت آباد

نایب غلامحسین در سال ۱۲۵۴ همراه خانواده به تهران مهاجرت كرد ،حمام ابتدای بازار صحاف ها را خرید و خزینه هایش را پر كرد ، سالن بزرگ حمام با فرش های زر بفت مفروش شد تا بازاری ها برای اولین بار تركیب برنج ،كره و كباب را تجربه كنند .غذای ابداعی نایب چنان اهمیتی یافت كه امروزه چلو كباب غذای ملی و نام نایب یك برند برتر در صنایع غذایی است. از سال ۱۲۵۴ تا كنون ۵ نسل یكی پس از دیگری مسئولیت اجرای طرحی ارزشمند در زمینه تهیه و عرضه غذای ملی ایران را در برترین سطح ممكن از هر نظر در خاندانی كهنسال به عهده می گیرد تا تحت عنوان چلوكبابی های نایب در حد استاندارد های غذایی زمان خود مطابق سلیقه و ذائقه ایرانیان فعالیت نماید. حالا شما می‌توانید از تخفیف ۲۵ درصدی رستوران نایب سعادت آباد استفاده کرده و از کباب‌های خوشمزه این رستوران لذت ببرید.

آدرس: سعادت آباد، میدان کاج، پاساژ ابریشم، آسانسور اختصاصی رستوران نایب

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *