پرفروش‌ترین رستوران‌های تهران در تخفیفان، ویژه هفته سوم شهریور ۹۷

بوفه صبحانه رستوران شاین

این‌که بدانید هر هفته چه رستوران‌هایی و چه پیشنهادهایی در سایت تخفیفان بیشترین فروش را دارند به انتخاب شما بسیار کمک می‌کند. به همین دلیل تصمیم گرفته‌ایم تا هر هفته پرفروش‌ترین رستوران های تهران را به شما معرفی کنیم. این هفته هم به رسم چند هفته اخیر، سه رستوران پرفروش هفته را به شما معرفی می‌کنیم. سه رستوران شاندیز عیانی، رستوران رز هتل پارسیان استقلال و رستوران شاین در هفته اخیر با استقبال بسیار خوبی مواجه شده‌اند.

رستوران شاندیز اعیانی

رستوران اعیانی با انواع کباب های ایرانی

رستوران اعیانی با انواع کباب های ایرانی

از نظر شما یک رستوران خوب چه رستورانی است؟ رستورانی که فضای شیکی داشته باشد؟ یا رستورانی که فضای باز داشته باشد؟ یا اصلا فقط کیفیت غذا و خدمات برای شما مهم است؟ چند رستوران در تهران می‌شناسید که تمامی این موارد را با هم داشته باشد؟ رستوران شاندیز اعیانی یکی از این رستوران‌هاست. فضای داخلی لوکس و زیبای رستوران با شعر‌های خاص محیطی جذاب را پدید آورده است. فضای باز و سبز رستوران شاندیز اعیانی هم در سقف رستوران قرار دارد. هر میز دکوراسیون خاص خود را دارد. بعضی از میزها دارای سایه بان هستند، بعضی به صورت آلاچیق و بعضی از میزها هم با مبل‌های راحتی، حال و هوای خاص خود را دارند تا از هوای خوب دارآباد و آجودانیه لذت ببرید.

رستوران شاندیز اعیانی انواع غذاها و کباب‌های ایرانی را سرو می‌کند. استفاده از بهترین برنج ایرانی و گوشت گوسفندی از جمله ویژگی‌‎های این غذاها هستند.  اگر هوس یک غذاهی درجه یک ایرانی کرده‌اید حتما سری به این رستوران شمال تهران بزنید. این رستوران پیشنهادهای جذابی را برای شما دارد.

آدرس رستوران اعیانی: آجودانیه، ابتدای دارآباد، روبروی ورزشگاه دارآباد، انتهای کوچه نارنج

رستوران شاین

بوفه صبحانه رستوران شاین

بوفه صبحانه رستوران شاین

کیست که دیگر رستوران بین المللی شاین در سعادت آباد را نشناسد. رستوران شاین که به عنوان اولین رستوران بین المللی در سعادت آباد شناخته می‌شود، بوفه صبحانه خود را همراه با موسیقی زنده  و نوای جذاب پیانو ارائه می‌دهد. این بوفه صبحانه با انواع صبحانه‌های گرم و سرد با استقبال زیادی همراه شده است.

رستوران شاین با شعار “لذت غذای سالم” و مدیریتی که سابقه دو دهه فعالیت در این صنعت را دارد در سال ۱۳۹۴ افتتاح شد. این رستوران غرب تهران با فضا و آشپزخانه‌ای کاملا مدرن و زیبا، میزبان شما برای ثبت بهترین لحظه ها خواهد بود. یکی از ویژگی‌های خاص رستوران شاین امکان بازدید از آشپزخانه و نظارت بر روند طبخ غذا است که تقریبا در هیچ رستورانی در تهران پیدا نخواهید کرد.

آدرس رستوران شاین: سعادت آباد، چهار راه سرو، بلوار پیام، نرسیده به پارک پرواز، مجتمع تجاری پرواز

رستوران رز هتل پارسیان

بوفه ناهار رستوران رز هتل پارسیان استقلال

بوفه ناهار رستوران رز هتل پارسیان استقلال

رستوران رز هتل پارسیان استقلال با چشم اندازی بسیار زیبا از کوه‌های شمال تهران و ۷۸ نفر ظرفیت یکی از خاص‌ترین بوفه‌های ناهار در تهران را ارائه می‌دهد. هتل پارسیان استقلال یکی از خاص‌ترین هتل‌های ایران به حساب می‌آید و میزبان مقامات بلند پایه سیاسی و همایش‌های کشوری است.

رستوران رز هتل استقلال همه روزه بوفه سرد و گرم اردور را ارائه می‌کند ولی بوفه ناهار این رستوران فقط ویژه روزهای جمعه است. این بوفه ناهار مفصل مملو از خوراک‌ها و کباب‌های ایرانی است. ۱۵ نوع غذای اصلی به همراه میز اردور، بوفه سرد، انواع دسر و نوشیدنی‌های گرم و سرد این بوفه را تبدیل به یکی از بی‌نظیرترین بوفه‌های ناهار در تهران کرده است. شما می‌توانید برای سپری کردن یک ظهر جمعه خاص به محیط دنج رستوران رز هتل پارسیان مراجعه کنید و از غذاهای درجه یک این رستوران لذت ببرید.

آدرس رستوران رز هتل پارسیان: اتوبان چمران، تقاطع پارک وی

رستوران هندی در تهران کجا بریم؟

رستوران های اصفهان که باید امتحان کنیم

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *