پرفروش‌ترین رستوران‌های تهران در تخفیفان، ویژه هفته اول مهر ۹۷

رستوران نون و نمک فخر الملوک

ما هر هفته رستوران‌هایی که فروش خوبی تجربه کرده‌اند را به شما معرفی‌ می‌کنیم تا شما هم با این رستوران‌ های خوب تهران بیشتر آشنا شوید. بنا به رسم چند هفته اخیرمان هم این هفته پرفروش‌ترین رستوران‌های هفته اول مهر ۹۷ را به شما معرفی می‌کنیم. رستوران هتل پارسیان استقلال، رستوران نون و نمک فخر الملوک و رستوران قصر آریا ۳ رستوران برتر و پرفروش این هفته است. با ما همراه باشید تا نگاهی بهتر و شفاف‌تر به این رستوران های تهران یندازیم.

رستوران قصر آریا

رستوران قصر آریا در پنت هاوس برجی ۴ طبقه در تجریش قرار گرفته که چشم اندازی زیبا از تهران را به شما ارائه می‌دهد. اگر کمی دقت کنید شاید بتوانید حول و حوش خانه‌تان را از این رستوران پیدا کنید. ورودی رستوران تنها از طریق آسانسوری مهیا است که در طبقه همکف قرار گرفته. رستوران قصر آریا بوفه ناهار و شام خود را با تخفیفی بی‌نظیر ارائه کرده است. یکی از جذابیت‌های این رستوران به غیر چشم اندازش، موسیقی زنده آن است.  مویسقی زنده‌ای که با پیانو و گهگاه با ویلون همراه می‌شود و فقط در شب‌ها اجرا دارد.

از نمای تمام شیشه‌ای رستوران که دل بکنیم باید به سراغ بوفه‌ آن برویم. بوفه‌ای که مملو از غذاها و خورشت‌های خوشمزه ایرانیست. بیش از ۲۰ آیتم غذای اصلی به همراه بوفه سالاد و انواع دسر بوفه‌ای را ترتیب داده که طرفداران زیادی پیدا کرده. یکی از کارهای زیبایی که این رستوران شمال تهران جهت جلوگیری از اسراف کرده، ارائه ظرف‌های غذا برای جمع آوری غذاهای باقی مانده در بشقاب مهمانان است.

رستوران قصر آریا: میدان تجریش، خیابان جعفری، بین موسسه زبان کیش ومرکز خرید تندیس، پلاک ۸

رستوران نون و نمک فخر المولک

رستوران نون و نمک فخر الملوک که هم یک رستوران سنتی است و هم یه مقصد گردشگری

رستوران نون و نمک فخر الملوک که هم یک رستوران سنتی است و هم یه مقصد گردشگری

چقدر جذاب است که به یک رستوران سنتی با معماری قاجاری و ۲۲۰ ساله برویم و حس و حال آن زمان را از نزدیک تجربه کنیم؟ این رستوران در خانه فخر الملوک قرار دارد. این خانه متعلق به فخر الملوک و نیرالملوک از نوادگان میرزا عیسی وزیر از وزرای محمد شاه قاجار است. این خانه که از مدت‌های پیش خالی و متروکه شده بود در سال ۱۳۸۸ به ثبت آثار ملی رسید و مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت.

رستوران نون و نمک فخر الملوک فقط یک رستوران نیست. بلکه یک مکان تاریخی و مقصد گردشگری در تهران هم هست. رستوران نون نمک در بخشی از این بنای ۲۲۰ ساله قرار گرفته. استفاده از تخت‌های چوبی، میزهایی شبیه به کرسی و شاخصه‌هایی از زمان قاجار نمای خاصی را به رستوران نون و نمک داده است. از معماری و فضای دلباز رستوران که بگذریم به منو رستوران می‌رسیم. منویی که با انواع غذاهای ایرانی، سالاد، پیش غذا و سرویس چای و قلیان تزئین شده. با توجه به کیفیت غذاها این رستوران از منوی بسیار ارزانی بهر می‌برد و سرو غذا در ظروف مسی حس بسیار خوبی را هنگام میل کردن غذا به شما می‌دهد. شما همچنین می‌توانید از تخفیف‌های خوب رستوران نون و نمک فخر الملوک استفاده کنید.

آدرس رستوران نون و نمک فخر الملوک: میدان بهارستان، خیابان مصطفی خمینی، پایین تر از چهارراه سرچشمه، کوچه نصرالهی، کوچه جاویدی، پلاک ۱۱۴

بوفه صبحانه هتل پارسیان استقلال

بوفه صبحانه هتل پارسیان استقلال

هتل‌ها معمولا بوفه صبحانه بسیار خوب و دلچسبی را ارائه می‌دهند. هتل پارسیان استقلال هم مستثنی نیست و با ارائه یک بوفه صبحانه مفصل باعث استقبال بسیاری از تخفیفانی‌ها شده. هتل پارسیان استقلال به خاطر داشتن مهمانان ویژه و خارجی کیفیت سرویس دهی خود را در بالاترین سطح ممکن در نظر گرفته. بوفه صبحانه هتل پارسیان استقلال با داشتن انواع صبحانه‌های ایرانی و فرنگی همه روز از ساعت ۷ تا ۱۰ صبح میزبان میهمانان خود است.

این بوفه با بیش از ۵۰ آیتم یکی از بهترین بوفه‌های صبحانه در تهران به شمار می‌رود. انواع پنیر، ماست‌های میوه‌ای، نان، کره، عسل، بادام زمینی، ژامبون، مربا و… از جمله آیتم‌های سرد این بوفه به شمار می‌رود. از صبحانه‌های گرم هم می‌توان به سبزیجات پخته، برنج سرخ شده، نیمرو، سوسیس، عدسی، فرنی، لوبیا و… اشاره کرد. علاوه بر این‌ها انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم را می‌توانید در این بوفه مشاهده کنید.

آدرس هتل پارسیان استقلال: اتوبان چمران، تقاطع پارک وی

کدام مناطق تهران دارای بهترین رستوران های سنتی با موسیقی زنده هستند؟

۱۰ رستوران در تهران با چشم انداز فوق العاده

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *