پرفروش‌ترین رستوران‌های تخفیفان در هفته دوم مرداد ۹۷

رستوران فلورانس

ما هر هفته سه رستوران پرفروش هفته را به شما معرفی می‌کنیم. در پست هفته قبل ۳ رستوران های تهران را به شما معرفی کردیم. این سه رستوران با ارائه خدمات متفاوت هر کدام پیشنهاد بسیار خوبی برای رستوران گردی هستند. در پست این هفته می‌خواهیم سه رستوران فلورانس شریعتی، اجاق باشی و رستوران ایتالیایی جرانیو را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید تا ۳ رستوران خوب این هفته که فروش خوبی را هم داشته‌اند را معرفی کنیم.

رستوران جرانیو

رستوران ایتالیایی جرانیو

رستوران ایتالیایی تهران آن قدر زیاد شده‌اند و آن قدر طعم‌های یکنواخت ارائه می‌کنند که دلسرد شده‌ایم. البته باید برای رستوران‌ های ایتالیایی خوب تفاوت قائل شد. رستوران ایتالیایی جرانیو یکی از آن رستوران‌های خاصی است که تمام المان‌های ایتالیایی را رعایت کرده. از طعم‌ گرفته تا دکوراسیون. همگی حس ایتالیا را به شما می‌دهند.

شاید برایتان جالب باشد که واژه جرانیو در ایتالیایی به معنی گل شمعدانی است. رستوران ایتالیایی جرانیو هم در کنار در ورودی‌اش و روی یک دوچرخه قدیمی صورتی زیبا، گل‌های شمعدانی گذاشته که ناخودآگاه با دیدن‌ آن‌ها لبخند به لبانتان می‌نشیند. داخل رستوران ایتالیایی جرانیو هم بسیار زیباست. دیوارهای آجری، گیاهان آپارتمانی، سقف زیبا و نورپردازی  زیبا محیط خانوادگی بسیار خوبی را برای شما می‌سازد.

غذاهای رستوران ایتالیایی جرانیو دلیل اصلی استقبال از این رستوران است. غذاهایی که با ظرافت و دقت تهیه می‌شوند تا طعمی درست و واقعی از ایتالیا را برای شما بیاورند. پاستاهای رستوران ایتالیایی جرانیو پیشنهاد ما به شما و علامندان به پاستاست. ایتالیایی‌ها در ترکیب مواد پاستا و سس پاستا بسیار دقیق‌ و حساس هستند. کسانی که دستی در تهیه غذا و پاستا دارند، متوجه این ظرافت در پاستاهای رستوران جرانیو هم می‌شوند. اگر می‌خواهید این پاستاهای خوشمزه را امتحان کنید، تخفیف رستوران ایتالیایی جرانیو را از دست ندهید.

آدرس: یوسف آباد، خیابان جهان آرا، بین ۱۶ و ۱۸

رستوران اجاق باشی

رستوران اجاق باشی

چطور است که به رستوران برویم و خودمان هم در آن‌جا غذا را درست کنیم؟ البته نه به این معنی که از اول همه چیز را درست کنیم. فقط کباب کردن بر عهده شما خواهد بود. رستوران اجاق باشی روی میزهایش امکانات گریل و کباب کردن را در اختیار شما قرار داده تا شما هم از این تجربه لذت ببرید. رستوران اجاق باشی  به عنوان اولین رستوران سلف کباب یک تجربه خوب و تک در بین رستوران های تهران است.

رستوران اجاق باشی انواع مختلف کباب با طعم‌های متنوع را در اختیارتان قرار می‌دهد. علاوه بر سرویس های تک نفر و دو نفره، رستوران اجاق باشی منوعی بسیار متنوع از انواع کباب‌ها و غذاهای دریایی دارد. از جوجه عشایری گرفته تا کباب فرانسوی، تنوع کباب‌ها آنقدر هست که رضایت هر کسی را جلب کند. استفاده از گوشت مغان، برنج ایرانی و ارائه سالاد بار  از ویژگی‌های غذایی این رستوران است.

نگران دود و بوی غذاهای کباب شده هم نباشید. روی هر میز هواکش‌های قدرتمندی نصب شده که به سرعت دود و بو را به بیرون منتقل می‌کند. رستوران اجاق باشی بدون شک یکی از تجربه‌های خاص رستوران گردی شما خواهد شد. شما می‌توانید از تخفیف ۵۱ درصدی به این رستوران غرب تهران استفاده و لذت ببرید.

آدرس: شهرک غرب، بلوار فرحزادی، بالاتر از پل نیایش، نبش گلستان یکم

رستوران فلورانس شریعتی

رستوران فلورانس

متفاوت مزه کردن، به یکی از دغدغه‌های رستوران فلوارنس تبدیل شده. دغدغه‌ای که برای همه‌مان دوست داشتنیست. کافه رستوران فلورانس زیبایی به خاطر دکوارسیون‌های مختلف داخلی‌اش در تهران بسیار معروف است. این رستوران از محیط کافه برخوردار است و از محیط رستوران‌ های لوکس در تهران و البته جایگاه VIP هم برای کسانی که می‌خواهند یک میهمانی درجه یک در این رستوران برپا کنند، دارد.

بوفه صبحانه رستوران فلوارنس بسیار محبوب و معروف است. بیش از ۳۰ آیتم صبحانه به همراه میز بار میوه و میز بار رژیمی پیشنهادی نیست که به همین راحتی بشود از آن گذشت. برای صرف ناهار هم می‌توانید از بوفه ناهار این رستوران با دو نوع پیتزا و پاستا، بوفه سالاد، سوپ و نوشیدنی استفاده کنید. علاوه بر این‌ها رستوران فلورانس یکی از معدود رستوران‌هایی است که بوفه عصرانه هم ارائه می‌دهد. در بوفه عصرانه رستوران فلوارنس هم غذاهای گرم مثل پاستا هست و هم انواع دسر، کیک و سالاد.

رستوران فلوارنس شریعتی تخفیف‌های متنوعی برای بوفه‌های صبحانه، ناهار و عصرانه دارد که شما این پیشنهادها را  از سایت تخفیفان می‌توانید تهیه کنید. علاوه بر این، با کد تخفیف اسنپ فود می‌توانید از منو متنوع غذاهای خوشمزه رستوران فلوارنس سفارش دهید.

آدرس: شریعتی، پایین تر از پل رومی

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *