پرفروش‌ترین رستوران‌های تهران در تخفیفان، ویژه هفته چهارم آبان ۹۷

رستوران سنتی ستاره بلوار

ما هر هفته رستوران‌هایی که فروش خوبی تجربه کرده‌اند را به شما معرفی‌ می‌کنیم تا شما هم با این رستوران‌ های خوب تهران بیشتر آشنا شوید. بنا به رسم چند هفته اخیرمان هم این هفته پرفروش‌ترین رستوران های تهران در هفته آخر آبان ۹۷ را به شما معرفی می‌کنیم. رستوران آسیایی جاده ابریشم، رستوران سنتی ایوان برج میلاد و رستوران سنتی ستاره بلوار ۳ رستوران برتر و پرفروش این هفته است. با ما همراه باشید تا نگاهی بهتر و شفاف‌تر به این سه رستوران بیندازیم.

رستوران آسیایی جاده ابریشم

رستوران آسیایی جاده ابریشم

رستوران آسیایی جاده ابریشم

دوست دارید صبح خود را با نمایی ۳۶۰ درجه از تهران و با صبحانه‌ای هیجان انگیز آغاز کنید؟ پس رستوران آسیایی جاده ابریشم بهترین انتخاب برای شماست. رستوران جاده ابریشم که در طبقه نهم مرکز خرید روشا قرار گرفته، تحت لیسانس رستوران آسیا آسیا در امارات، غذاهایی تخصصی و فوق العاده از ژاپن، کره، چین، هند و تایلند را برای شما سرو می‌کند. دکوارسیون رستوران جاده ابریشم آنقدر با وسواس و دقت ایجاده شده که هر کسی را تحت تاثیر قرار می‌‎دهد. درخت گیلاسی که وسط رستوران قرار گرفته و قفسه‌های طلایی از آن آویزان هستند، به همراه چترهای زیبایی که در سقف تعبیه شده، نمادهای شرق آسیا را به خوبی نشان می‌دهند. البته این تمام ماجرا نیست. این رستوران شمال تهران با داشتن سوشی بار و ظرفیت ۲۲۰ نفری محیطی بسیار گرم و بسیار صمیمی را برای علاقمندان به غذاهای شرق آسیا فراهم کرده است.

به سراغ بوفه صبحانه این رستوران برویم که صبحانه‌های هیجان انگیزی در انتظار شما هستند. در این بوفه شما می‌توانید یکی از بشقاب‌های صبحانه سرآشپز (وافل بلژیکی، کرپ نوتلا، پنکیک کوکونات، نیمرو سوسیس، بیف چیلی چیز املت و بیف بندیت)  را انتخاب کنید و به همراه نزدیک به ۲۰ قلم و بوفه سرد و گرم میل کنید.

آدرس: نیاوران، دزاشیب، بین عمار و لواسانی، مرکز خرید روشا، طبقه ۹

رستوران سنتی ایوان برج میلاد

رستوران سنتی ایوان برج میلاد

رستوران سنتی ایوان برج میلاد

رستوران ایوان برج میلاد شاید اولین رستورانی در ایران است که تعریف جدیدی از رستوران‌های سنتی را بنا نهاده. این رستوران با داشتن فضایی باز در کنار طراحی سنتی و مدرن آن‌هم در کنار برج میلاد یکی از بهترین رستوران‌های تهران به شمار می‌رود. چیدمان مجلل و زیبای میزها باعث می‌شود تا در بدو ورود به رستوران حس خاص بودن به شما القا شود.

وارد رستوران که شوید و به نوای موسیقی زنده آن که گوش دهید، هم از فضای صمیمی و نمایی که این رستوران از تهران و برج میلاد دارد لذت خواهید برد و هم اشتهای شما برای میل کردن غذا بیشتر می‌شود. رستوران سنتی ایوان برج میلاد تخصصی خاصی در طبخ غذاهای ایرانی، بخصوص کباب دارد. اگر اهل چشیدن طعم کباب‌های ناب هستید می‌خواهید تلفیقی خوش رنگ از غذاهای ایرانی را در کنار یک پذیرایی سنتی و بی‌نظیر تجربه کنید، حتما سری به این رستوران غرب تهران بزنید.

آدرس: برج میلاد تهران، جنب مهمان سرا، رستوران سنتی

رستوران سنتی ستاره بلوار

رستوران سنتی ستاره بلوار

رستوران سنتی ستاره بلوار

دنبال یک رستوران کاملا سنتی با تخت‌های راحت و موسیقی زنده هستید؟ رستوران ستاره بلوار، رستورانی است که می‌توانید روی آن حساب کنید. فضای کاملا سنتی این رستوران و حوضچه‌ای که در وسط آن قرار گرفته، رستوران سنتی ستاره بلوار را به یکی از جذاب‌ترین رستوران‌های تهران از نظر دکوراسیون سنتی تبدیل کرده. اگر این دکوراسیون زیبا را با موسیقی زنده و غذاهای لذیذ ایرانی ادغام کنید، یکی از بهترین خاطره‌های رستوران گردی شما تشکیل می‌شود. شما می‌توانید از انواع غذاهای ایرانی این رستوران با تخفیف‌های ویژه بهرمند شوید.

آدرس: بلوار کشاورز، روبروی پارک لاله، جنب سینما بلوار

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *