پرفروش‌ترین رستوران‌های تهران در تخفیفان، ویژه هفته سوم آبان ۹۷

رستوران ملل پل طبیعت

ما هر هفته رستوران‌هایی که فروش خوبی تجربه کرده‌اند را به شما معرفی‌ می‌کنیم تا شما هم با این رستوران‌ های خوب تهران بیشتر آشنا شوید. بنا به رسم چند هفته اخیرمان هم این هفته پرفروش‌ترین رستوران های تهران در هفته اول سوم آبان ۹۷ را به شما معرفی می‌کنیم. هتل پارسیان استقلال، رستوران همسفر و رستوران ملل پل طبیعت ۳ رستوران برتر و پرفروش این هفته است. با ما همراه باشید تا نگاهی بهتر و شفاف‌تر به این سه رستوران بیندازیم.

بوفه صبحانه هتل پارسیان استقلال

بوفه صبحانه هتل پارسیان استقلال

هتل‌ها معمولا بوفه صبحانه بسیار خوب و دلچسبی را ارائه می‌دهند. هتل پارسیان استقلال هم مستثنی نیست و با ارائه یک بوفه صبحانه مفصل باعث استقبال بسیاری از تخفیفانی‌ها شده. هتل پارسیان استقلال به خاطر داشتن مهمانان ویژه و خارجی کیفیت سرویس دهی خود را در بالاترین سطح ممکن در نظر گرفته. بوفه صبحانه هتل پارسیان استقلال با داشتن انواع صبحانه‌های ایرانی و فرنگی همه روز از ساعت ۷ تا ۱۰ صبح میزبان میهمانان خود است.

این بوفه با بیش از ۵۰ آیتم یکی از بهترین بوفه‌های صبحانه در تهران به شمار می‌رود. انواع پنیر، ماست‌های میوه‌ای، نان، کره، عسل، بادام زمینی، ژامبون، مربا و… از جمله آیتم‌های سرد این بوفه به شمار می‌رود. از صبحانه‌های گرم هم می‌توان به سبزیجات پخته، برنج سرخ شده، نیمرو، سوسیس، عدسی، فرنی، لوبیا و… اشاره کرد. علاوه بر این‌ها انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم را می‌توانید در بوفه این رستوران شمال تهران مشاهده کنید.

آدرس هتل پارسیان استقلال: اتوبان چمران، تقاطع پارک وی

باغ رستوران همسفر

باغ رستوران همسفر

باغ رستوران همسفر در فضایی رویایی در فشم

در پاییز هم که باشیم رفتن به فشم و لذت بردن بردن از هوای آنجا حس و حال خودش را دارد. آن هم جایی مثل باغ رستوران همسفر که با داشتن باغی زیبا، آلاچیق‌های گرم و راحت و البته کباب‌های بسیار خوشمزه، لحظاتی ناب را برایتان خواهد ساخت. کیفیت غذاهای رستوران همسفر یکی ویژگی‌های این رستوران است که با استقبال تخفیفانی‌ها هم همراه شده. باغ رستوران همسفر در کیلومتر ۵ جاده فشم واقع شده و در صفحه اینستاگرامش هم تخفیف‌های بسیار جذابی برای آفرودرها دارد. البته شما می‌توانید برای بهره بردن از تخفیف‌های بیشتر با خرید این تخفیفان از ۵۰ درصد تخفیف فوق العاده بهرمند شوید.

آدرس: کیلومتر ۵ جاده فشم

رستوران ملل پل طبیعت

رستوران ملل پل طبیعت

رستوران ملل پل طبیعت

رستوران ملل پل طبیعت بوفه صبحانه مجلل خود را قیمتی بسیار مطلوب برای تخفیفانی های عزیز عرضه کرده است. این بوفه صبحانه با تنوعی عالی یک صبح ایده آل را برای شما تداعی می کند. رستوران ملل پل طبیعت با چشم اندازی بی نظیر از تهران و فضای سبز اتوبان مدرس شما را به صرف یک صبحانه خوشمزه در دل تهران و در زیباترین پل ایران دعوت می کند. ویژگی بوفه صبحانه رستوران ملل پل طبیعت در این است که غذاهایش بسیار متنوع هستند. این بوفه صبحانه ترکیبی خوب از انواع غذاهای گیاهی و گوشتی از خوراک کدو گرفته تا میرزاقاسمی و از سوسیس کبابی گرفته تا خوراک اسفناج و بروکلی که هیچ سلیقه‌ای را دست خالی برنمی‌گرداند. تخفیف عالی بوفه صبحانه رستوران ملل پل طبیعت را از دست ندهید.

آدرس: پارک آب و آتش، ضلع غربی پل طبیعت

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *