پرفروش‌ترین رستوران‌های تهران در تخفیفان، ویژه هفته دوم دی ۹۷

رستوران ناریجه

ما هر هفته رستوران‌هایی که فروش خوبی تجربه کرده‌اند را به شما معرفی‌ می‌کنیم تا شما هم با این رستوران‌ های خوب تهران بیشتر آشنا شوید. بنا به رسم چند هفته اخیرمان هم این هفته پرفروش‌ترین رستوران‌های هفته دوم دی ۹۷ را به شما معرفی می‌کنیم. باغ رستوران قصر موج، رستوران ناریجه و سفره خانه سنتی آق بانو ۳ رستوران برتر و پرفروش این هفته است. با ما همراه باشید تا نگاهی بهتر و شفاف‌تر به این سه رستوران بیندازیم.

 

باغ رستوران قصر موج

خیابان میرداماد میزبان یکی از خاص‌ترین باغ رستوران‌های تهران است. باغ رستوران قصر موج در فضایی رویایی و با غذاهای خوشمزه‌ ایرانی آماده است تا شبی شاد را همراه با موسیقی زنده برایتان خلق کند. فضای داخلی زیبا و لوکس با چشم اندازی زیبا از باغ این رستوران همراه با موسیقی زنده فرصت‌های زیادی را برای شما خلق خواهد کرده که نباید آن را دست دهید. غذای بسیار خوب باغ رستوران قصر موج یکی از بهترین ویژگی‌های این رستوران است. شما می‌توانید انواع غذاهای ایرانی را در این رستوران سفارش دهید و از با هم بودن لذت ببرید.

آدرس: خیابان میرداماد ، خیابان شمس تبریزی جنوبی ، نبش کوچه مریم، پلاک ۲

مشاهده پیشنهاد باغ رستوران قصر موج

سفره خانه سنتی آق بانو

رستوران سنتی آق بانو

رستوران سنتی آق بانو

اگر به دنبال یک تجربه خوب سنتی در تهران هستید، سفره‌خانه سنتی آق بانو یکی از بهترین تجربه‌های شما خواهد بود که به سادگی نمی‌توان از آن گذشت. طرفداران غذاهای اصیل ایرانی در کنار لذت بردن از طعم‌های خاص غذاهای این سفره‌خانه، مجذوب محیط سنتی دنج آن می‌شوند. این سفره خانه که در خیابان انقلاب واقع شده توانایی پذیرایی از ۱۲۰ نفر را دارد. علاوه بر این موسیقی زنده این رستوران هر شب از ساعت ۲۰:۳۰ و در سه پارت پاپ و سنتی اجرا می‌شود. شما می‌توانید از تخفیف‌های بسیار جذاب این رستوران نهایت استفاده را ببرید و شبی خوش را در کنار همراهانتان داشته باشید.

آدرس: خیابان انقلاب، بعد از چهار راه ولیعصر، خیابان خارک، روبروی تالار وحدت، جنب قنادی آق بانو

مشاهده پیشنهاد سفره خانه سنتی آق بانو

 

رستوران ناریجه

رستوران ناریجه

رستوران ناریجه

“غذای اصیل ایرانی را با طعم ناریجه تجربه کنید.” این شعار رستوران ناریجه است که در محیطی لوکس و بسیار زیبا و با انواع غذاهای ایرانی و کباب میزبان شما خواهد بود. طبخ انواع غذاهای ایرانی با کیفت و طعمی فوق العاده از جمله بهترین ویژگی‌های رستوران ناریجه است. جایی که شما از طعم‌های خاص این رستوران سیر نخواهید شد. اگر هوس یک غذای خوشمزه ایرانی کرده‌اید و می‌خواهید کباب را با بهترین کیفیت میل کنید، حتما سری به رستوران لوکس ناریجه بزنید و از غذاهای خوشمزه این رستوران بیشتر استفاده را ببرید.

آدرس: هفت تیر، خیابان مفتح جنوبی،کوچه جار، طبقه سوم

مشاهده پیشنهاد رستوران ناریجه


۳ ویژگی اصلی که باید در یک رستوران ایتالیایی به آن توجه کنید

۴ پارک آبی هیجان انگیز در ایران که حتما باید تجربه کنید

 

 

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *