پرفروش‌ترین رستوران‌های تهران در تخفیفان، ویژه هفته دوم بهمن ۹۷

رستوران فلورانس

ما هر هفته رستوران‌هایی که فروش خوبی تجربه کرده‌اند را به شما معرفی‌ می‌کنیم تا شما هم با این رستوران‌ های خوب تهران بیشتر آشنا شوید. بنا به رسم چند هفته اخیرمان هم این هفته پرفروش‌ترین رستوران های تهران در هفته سوم دی ۹۷ را به شما معرفی می‌کنیم. رستوران قصر آریا، رستوران ایتالیایی بنو و کافه رستوران عربی هرمز ۳ رستوران برتر و پرفروش این هفته است. با ما همراه باشید تا نگاهی بهتر و شفاف‌تر به این سه رستوران بیندازیم.

رستوران ناریجه

“غذای اصیل ایرانی را با طعم ناریجه تجربه کنید.” این شعار رستوران ناریجه است که در محیطی لوکس و بسیار زیبا و با انواع غذاهای ایرانی و کباب میزبان شما خواهد بود. طبخ انواع غذاهای ایرانی با کیفت و طعمی فوق العاده از جمله بهترین ویژگی‌های رستوران ناریجه است. جایی که شما از طعم‌های خاص این رستوران شمال تهران سیر نخواهید شد. اگر هوس یک غذای خوشمزه ایرانی کرده‌اید و می‌خواهید کباب را با بهترین کیفیت میل کنید، حتما سری به رستوران لوکس ناریجه بزنید و از غذاهای خوشمزه این رستوران بیشتر استفاده را ببرید.

کافه رستوران فلوارنس

رستوران فلورانس

رستوران فلورانس

متفاوت مزه کردن، به یکی از دغدغه‌های رستوران فلوارنس تبدیل شده. دغدغه‌ای که برای همه‌مان دوست داشتنیست. کافه رستوران فلورانس زیبایی به خاطر دکوارسیون‌های مختلف داخلی‌اش در تهران بسیار معروف است. این رستوران از محیط کافه برخوردار است و از محیط رستوران‌ های لوکس در تهران و البته جایگاه VIP هم برای کسانی که می‌خواهند یک میهمانی درجه یک در این رستوران برپا کنند، دارد.

بوفه صبحانه رستوران فلوارنس بسیار محبوب و معروف است. بیش از ۳۰ آیتم صبحانه به همراه میز بار میوه و میز بار رژیمی پیشنهادی نیست که به همین راحتی بشود از آن گذشت. برای صرف ناهار هم می‌توانید از بوفه ناهار این رستوران با دو نوع پیتزا و پاستا، بوفه سالاد، سوپ و نوشیدنی استفاده کنید. علاوه بر این‌ها رستوران فلورانس یکی از معدود رستوران‌هایی است که بوفه عصرانه هم ارائه می‌دهد. در بوفه عصرانه رستوران فلوارنس هم غذاهای گرم مثل پاستا هست و هم انواع دسر، کیک و سالاد.

آدرس:خیابان خردمند جنوبی، نرسیده به کریم خان، پلاک ۶۳ رستوران هرمز

رستوران شهربانو

رستوران سنتی شهربانو

رستوران سنتی شهربانو

نمی‌شود از رستوران سنتی تهران حرف زد و نام رستوران سنتی شهربانو را به زبان نبرد! به جرات می‌توان گفت که رستوران سنتی شهربانو مدرن‌ترین و باشکوه‌ترین رستوران سنتی در غرب تهران دانست. استفاده از امکانات روز و تجهیزات مدرن در امر سفارش گیری، طبخ و سرو غذا، بکار گیری پرسنل آموزش دیده و مجرب یکی از دلایل مطرح بودن رستوران شهربانو است. این رستوران غرب تهران برای افرادی که فضای آرام را ترجیح می دهند و کسانی که به موزیک زنده علاقه دارند، دو قسمت مجزا (رستوران و سفره خانه) در نظر گرفته است. طبخ انواع کباب هاب ایرانی و دیزی سنگی سنتی به همراه نان داغ تنوری از جمله غذاهای ایرانی سرو شده در این رستوران است. شما می‌توانید یک شب شاد و به یاد ماندنی را در رستوران و سفره خانه سنتی و لوکس شهربانو تجربه کنید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *