پرفروش‌ترین رستوران‌های تهران در تخفیفان، ویژه هفته دوم آذر ۹۷

کافه رستوران سیتادو

ما هر هفته رستوران‌هایی که فروش خوبی تجربه کرده‌اند را به شما معرفی‌ می‌کنیم تا شما هم با این رستوران‌ های خوب تهران بیشتر آشنا شوید. بنا به رسم چند هفته اخیرمان هم این هفته پرفروش‌ترین رستوران های تهران در هفته دوم آذر ۹۷ را به شما معرفی می‌کنیم. رستوران بام مهتاب، رستوران سنتی خوان کرم و کافه رستوران سیتادو ۳ رستوران برتر و پرفروش این هفته است. با ما همراه باشید تا نگاهی بهتر و شفاف‌تر به این سه رستوران بیندازیم.

رستوران بام مهتاب

رستوران بام مهتاب

رستوران بام مهتاب بر فراز هتل بزرگ ارم با چشم اندازی زیبا از كوههای البرز شما را به صرف انواع غذاهای ایرانی و فرنگی ناهار وشام دعوت می‌نماید. این رستوران ۲۰۰ نفر ظرفیت دارد و فاصله میزها راحتی و آسایشی را برای همه به ارمغان می‌آورد. در رستوران بام مهتاب انواع کباب و غذاهای فرنگی مانند استیک را می‌توانید سفارش کنید. یکی از ویژگی‌های خوب این رستوران سرو سس‌های مخصوص با هر نوع غذا است که در نوع خود کم نظیر است. اگر هوس میل کردن غذاهای خوشمزه در یکی از رستوران‌های خوب تهران را کرده‌اید، سری به هتل ارم بزنید و در این رستوران شرق تهران از غذاهایی خوشمزه لذت ببرید.

آدرس: اتوبان شهید حقانی، بعد از کتابخانه ملی، هتل بزرگ ارم

رستوران سنتی خوان کرم

رستوران خوان کرم

رستوران خوان کرم

یک رستوران جذاب با غذاهای ایرانی خوشمزه که با برگزاری موسیقی زنده‌، طرفداران بسیاری را برای خود دست و پا کرده. رستوران خوان کرم به خاطر محیط زیبا و دیوارهایی که روی آن‌ها با اشعار زیبای فارسی و به خط نستعلیق نوشته شده، از جمله رستوران‌های سنتی و بسیار زیبای تهران محسوب می‌شود. در رستوران خوان کرم انواع کباب‌ها و غذاهای ایرانی به سبک ویژه‌ و با استفاده از مواد اولیه تازه و طبیعی طبخ می‌شوند و شما می‌توانید از یک غذای خوشمزه در کنار موسیقی زنده لذت ببرید.اگر به فکر برگزاری مراسم و جشن تولد هستید، یکی از بهترین گزینه‌های شما رستوران خوان کرم است. شما می‌توانید از تخفیف ۴۰ درصدی این رستوران غرب تهران نهایت استفاده را ببرید و شبی شاد را در کنار همراهانتان بگذرانید.

آدرس:انتهای همت غرب، شهرک گلستان، ميدان اتريش، بنفشه دهم شمالی، مجتمع تجاری باران

کافه رستوران سیتادو

کافه رستوران سیتادو

کافه رستوران سیتادو

کافه رستوران سیتادو از جمله کافه رستوران‌های خوب و زنجیره‌ای در تهران است که شعبه توچال آن با فضایی دلباز و آرام و از همه مهم‌تر مشرف به تهران، فضایی عالی را برای لذت بردن از انواع غذا و نوشیدنی برای شما وجود آورده است. این رستوران که در ابتدای مسیر سلامتی بام تهران قرار گفته، یکی از زیباترین رستوران‌های بام تهران به حساب می‌آید و انواع نوشیدنی و غذاهای فست فودی را با کیفیت فوق العاده در اختیاراتان قرار می‌دهد. اگر هوس رفتن به یک جای متفاوت را کرده‌اید حتما به این کافه رستوران شمال تهران مراجعه کنید تا هم پیاده روی در بام تهران لذت ببرید و هم از تماشای تهران از بالا و لذت بردن از یک غذا و نوشیدنی خوشمزه و جذاب.

آدرس: ولنجک،بام تهران،ابتدای جاده سلامت،رستوران و کافه سیتادو


۳ ویژگی اصلی که باید در یک رستوران ایتالیایی به آن توجه کنید

۴ پارک آبی هیجان انگیز در ایران که حتما باید تجربه کنید

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *