پرفروش‌ترین رستوران‌های تهران در تخفیفان، ویژه هفته اول دی ۹۷

ما هر هفته رستوران‌هایی که فروش خوبی تجربه کرده‌اند را به شما معرفی‌ می‌کنیم تا شما هم با این رستوران‌ های خوب تهران بیشتر آشنا شوید. بنا به رسم چند هفته اخیرمان هم این هفته پرفروش‌ترین رستوران های تهران در هفته اول دی ۹۷ را به شما معرفی می‌کنیم. رستوران بین المللی دیدنی‌ها، رستوران پردیس هتل اوین و رستوران خاقان ۳ رستوران برتر و پرفروش این هفته است. با ما همراه باشید تا نگاهی بهتر و شفاف‌تر به این سه رستوران بیندازیم.

رستوران بین المللی دیدنیها

رستوران بین المللی دیدنیها

رستوران بین المللی دیدنیها

رستوران دیدنیها با قدمتی ۲۰ ساله و سابقه‌ای درخشان از جمله رستوران‌های خوب تهران است که شب موسیقی زنده دارد. شما هر شب از ساعت ۲۰:۴۵ تا ۲۳:۴۵ می‌توانید از موسیقی زنده شاداب و خاطره انگیز این رستوران شرق تهران با ادواتی مانند کیبورد، ویولن، گیتار، دف، پرکاشن و درام لذت ببرید. رستوران بین المللی دیدنیها رو به پارک ساعی است و شما می‌توانید از منظره زیبای سروهای همیشه سبز این پارک لذت لذت ببرید.

آدرس: خیابان ولیعصر، روبروی پارک ساعی

رستوران پردیس هتل اوین

رستوران پردیس هتل پارسیان اوین

رستوران پردیس هتل پارسیان اوین

رستوران پردیس هتل پارسیان اوین یکی از بی‌نظیرترین و لوکس‌ترین رستوران‌های تهران از نظر طراحی و ساخت به حساب می‌آید. استفاده از چوب به همراه رنگ‌های کرم و صندلی‌های بسیار راحت، محیطی گرم و صمیمی را در این رستوران به وجود آورده. شما در این رستوران دید بسیار خوبی به محوطه سرسبز هتل اوین خواهید داشت و حس در طبیعت بودن با شما خواهد بود. رستوران پردیس هتل اوین، پنجشنبه شب‌ها و ظهرهای جمعه بوفه مجللی را برای شما تدارک دیده. بیش از ۳۰ آیتم پیش غذا، غذای اصلی، دسر و نوشیدنی که زیر نظر مستقیم سرآشپز مجرب این رستوران طبخ می‌شود ظهر جمعه هر کسی را بسیار هیجان انگیز می‌کند. شما می‌توانید از تخفیف ۳۰ درصدی این رستوران شمال تهران نهایت بهره را ببرید و اوقاتی خوش را در کنار دوستان و خانواده سپری کنید.

آدرس:بزرگراه شهید چمران، تقاطع یادگار امام

رستوران خاقان

رستوران بین المللی خاقان

رستوران بین المللی خاقان

رستوران بین المللی خاقان با شعار “احترام به سنت ایرانی” یکی از رستوران‌های خوب تهران است که در سال ۱۳۸۲ افتتاح شد. این رستوران با محیطی شیک، کلاسیک و شاهانه با غذاهایی نمونه و سرویس دهی عالی از شما و مهمان‌هایتان میزبانی می‌کند. این رستوران با بهره بردن از بهترین سرآشپزها انواع غذاهای ایرانی، دریایی و فرنگی را برای شما سرو می‌کند. شما می‌توانید انواع کباب‌های ایرانی، پاستا، استیک، غذاهای دریایی و مکزیکی را در این رستوران فوق العاده سفارش دهید و لحظاتی خارق العاده را در کنار همدیگر داشته باشید.

آدرس: جردن، بلوار نلسون ماندلا، بلوار گلستان، بلوار گیتی،نبش کوچه علوی، پلاک ۲

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *