هر آنچه که درباره بوتاکس مو باید بدانید

بوتاکس مو

حتما تا کنون واژه بوتاکس به گوشتان خورده و می‌دانید که بوتاکس، روشی برای جوانسازی پوست است. هرچند که به احتمال زیاد با واژه بوتاکس مو آشنا نیستید و چنین واژه‌ای احتمالا برایتان عجیب است. بوتاکس مو برای کسانی که می‌خواهند موهای صاف، براق و زیبا داشته باشند، گزینه‌ای بسیار مناسب و درمانی عالی است. با ما همراه شوید تا هر چیزی که تا درباره این درمان، می‌خواهید بدانید را توضیح دهیم.

بوتاکس مو چیست؟

بسیاری از از چین و چروک و وز شدن موها رنج می‌برند. بوتاکس مو به همین منظور تجویز می‌شود تا چین چروک موها و وزهای مو را از بین ببرد. این روش قدرت زیادی در آبرسانی عمیق به موهای شما دارد. بوتاکس مو در حقیقت یک نوع نرم کننده عمیق مو است و کمک می‌کند تا موهای خود را بازسازی کنید. این مواد در حقیقت از انواع پروتئین، اسید، لیپید و ویتامین‌ها ساخته شده. این ماده کمک تا شکاف‌های موجود در الیاف مو پر شود تا موهایی براق‌تر و ابریشمی‌تر شکل بگیرند. در بهترین مارک‌های بوتاکس مو از موادی مانند روغن خاویار، بونت، ویتامین E و ویتامین بی ۵ استفاده می‌شود تا بهترین نتیجه ممکن به دست بیاید.

هر نوعی مویی می‌تواند از این روش خوب استفاده کنند. کسانی که از مو خوره، موهای وز یا آسیب دیده یا حتی موهای کم پشت و کدر رنج می‎برند، می‌توانند از این روش مطمئن استفاده کنند و موهایی صاف و براق‌تر داشته باشند. این روش برخلاف بسیاری از روش‌های نرم کننده مو، این قدرت را دارد تا را از نوک تا ریشه مو را مرطوب کند و موخورگی را به طور کامل از بین ببرد.

بوتاکس مو در منزل هم قابل استفاده است. کافیست تا آمپول‌های آن را در داروخانه تهیه کنید. موها را خوب شسته و خشک کنید، آمپول را با آب ترکیب کنید تا محلولی یکدست به دست آید و آن را مثل رنگ مو روی موهای خود بزنید. هرچند توصیه ما این است که قبل از انجام بوتاکس مو در منزل، حتما با پزشک خود مشورت کنید.

دوام بوتاکس مو

هر عملی که روی موهای خود انجام دهید، یک ماندگاری دارد. انجام این روش هم از این قاعده مستثنی نیست. هرچند این را در نظر داشته باشید که بهترین نتیجه را می‌توانید ۴ هفته پس از انجام آن مشاهده کنید. ماندگاری این روش بسته به ضخامت و صاف یا فر بودن موهای شما دارد. شما می‌توانید روی ماندگاری ۲ تا ۶ ماهه این روش حساب کنید. توصیه می‌شود در این مدت از شامپوهای ملایم یا شامپوهای بدون سولفات که حفظ تاثیر این روش کمک می‌کنند، استفاده کنید. استفاده از رنگ مو یا استفاه روزانه او اتو مو می‌تواند ماندگاری آن را کم‌تر کند.

عوارض بوتاکس موی سر

بوتاکس مو یکی از روش‌های بی دردسر با کمترین عوارض ممکن است. مشکلات زیاد یا خاصی درباره عوارض استفاده از این روش گزارش نشده. فقط در مواردی که مواد با پوست سر در تماس باشند، می‌تواند افزایش چربی سر شود. علاوه بر این بسته به حساسیت افراد، می‌توانید باعث ایجاد حساسیت‌هایی در پوست سر بشود. در ضمن انجام این عمل برای زنان باردار توصیه نمی‌شود.

بهترین مارک بوتاکس مو چیست؟

بوتاکس مو به خاطر نداشتن هیچگونه عوارض شمیایی و قابلیت صاف کردن هر نوع مو با هر شدت آسیب دیدگی، از محبوبیت بسیار زیادی در بین بانوان برخوردار است.  دلیل آن هم این است که این روش برای بازسازی عمیق موهای آسیب دیده کاربرد زیادی دارد. این روش در کنار خاصیت‌های درمانی که دارد می‌تواند به صاف بودن و درخشانی موهای شما کمک شایانی کند. حالا سوال اساسی این است که بهترین مارک بوتاکس مو چیست و چه برندهایی می‌تواند بهترین تاثیر را داشته باشد. برند‌هایی مانند کشمیر، مجستیک، اورآل و کراگرانیک از بهترین مارک های بوتاکس مو به شمار می‌روند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

قیمت بوتاکس مو

قیمت بوتاکس مو به عواملی مانند برند و مواد مصرفی در آن بستگی دارد. به همین دلیل است که نمی‌توان برای این روش قیمت مشخصی را تعیین کرد. برای مثال برند مجستیک ادعا دارد که از روغن خاویار و ویتامین بی ۵ و کلاژن‌ در بوتاکس خود استفاده می‌کند یا برند لورال می‌گوید که در محصولات خود از ماده‌ای به نام Intra-Cylane استفاده می ‌شود که باعث انعطاف پذیری و نرمی بسیار خوشایند موهای می‌شود و موهای شما را نرم‌تر و پرتر نشان می‌دهد.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *