بهترین رستوران های اصفهان کدام هستند؟

رستوران های اصفهان

اصفهان است و نصف جهان! شهری که با تمام زیبایی‌ها و تاریخ طولانی‌اش رستوران‌های بسیار خوبی هم دارد. رستوران‌‌ها و فست‌ فودهای اصفهان نه تنها چیزی از رستوران‌های تهران کم ندارند، بلکه ویژگی‌های خاص و خوشمزه‌ خود را دارند. نمی‌شود به اصفهان رفت و از بریانی اصفهان یا فست فودهای ارمنی صرف نظر نکرد. در این پست قصد داریم تا بهترین رستوران‌ های اصفهان و همینطور رستوران‌هایی که با تخفیف می‌توانید به آن‌جا بروید را معرفی کنیم. ما این پست را به صورت مرتب به‌روز رسانی خواهیم کرد تا بهترین رستوران های اصفهان را به شما معرفی کنیم.

رستوران جارچی باشی

رستوران جارچی باشی

رستوران جارچی باشی

در بین رستوران های سنتی اصفهان، رستوران جارچی باشی یکی خاص‌ترین آن‌هاست. مگر می‌شود در یک حمام تاریخی که در زمان خودش بزرگترن حمام در اصفهان بود و متعلق به عصر صفوی هست، غذا خود و آن را فراموش کرد؟ جالب اینجاست که این رستوران تا سال ۱۳۸۲ هنوز یک حمام سنتی بود. در این عملیات بازسازی شروع شده و در سال ۱۳۹۰ این رستوران افتتاح شد. رستوران جارچی باشی طاق نماهای تو در توی بسیار زیبایی دارد که سقف آن را خیر کننده کرده است. حوضچه‌ها و فواره‌های آب نما با صدای دلنشین آب روان لذت صرف غذا را دوچندان کرده است.

رستوران جارچی باشی غذاهای خوشمزه‌ای دارد. استفاده از ظروف مسی برای سرو غذا، فضای VIP بسیار زیبا و کاملا سنتی و منوی متنوع از دیگر ویژگی‌های این رستوران است. کباب‌های رستوران جارچی باشی طرفداران زیادی دارد ولی اگر از تهران یا شهر دیگری به این رستوران می‌روید حتما بریانی را امتحان کنید.  رستوران جارچی باشی مکانی است که کیفیت و آرامش را باهم به ارمغان می‌آورد.

کافه رستوران هرمس

کافه رستوران هرمس

کافه رستوران هرمس

اگر هوس غذاهای ایتالیایی کرده اید، کافه رستوران هرمس یکی از بهترین رستوران‌های ایتالیایی اصفهان است. این رستوران در سال ۱۳۹۰ در منطقه جلفا در اصفهان افتتاح شد. جلفا یکی از قدیمی‌ترین محله‌های اصفهان است که به دستور شاه عباس و در حدود ۴۰۰ سال پیش ساخته شد. دلیل ساخته شدن این محله مهاجرت ارامنه به این شهر بود. جلفا به خاطر داشتن کلیساهای بسیار زیبا و خیابان‌های سنگ فرش مقصد اول توریست‌ها در هنگام سفر به اصفهان است.

در میان کافه رستوران های اصفهان، فضای کافه رستوران هرمس کاملا مناسب قرارهای اداری است. اگر به قصد تجارت به اصفهان سفر می‌کنید می‌توانید قرارهای رسمی و اداری‌تان را در این کافه رستوران برگزار کنید.  فضای کافه رستوران هرمس کاملا روشن است و البته نور شما را اذیت نخواهد کرد. در کافه رستوران هرمز به جز انواع نوشیدنی، می‌توانید صبحانه، ناهار و شام هم سفارش دهید. استفاده از قهوه مولیناری طعم قهوه‌های این کافه را بسیار عالی کرده است. اگر قصد کافه گردی در اصفهان دارید، در میان کافی شاپ های اصفهان، کافه رستوران هرمس می‌تواند یکی از پیشنهادهای خوب برای شما باشد. شما حتی می‌توانید از طریق اسنپ فود با استفاده از کد تخفیف اسنپ فود از این کافه رستوران سفارش دهید.

رستوران بریانی اعظم، خوشمزه‌ترین بریانی در بین رستوران های اصفهان

در مورد یک رستوران با بیش از ۱۰۰ سال قدمت چه می‌توان نوشت؟ رستورانی که از سال ۱۲۹۵ تا کنون میزان بسیاری از اصفهانی‌ها و گردشگران بوده نیازی به تعریف ندارد. بریانی به عنوان یک غذای سنتی اصفهانی از محبوبیت زیادی برخوردار است و رستوران بریانی اعظم بزرگ‌ترین مرکز طبخ بریانی در اصفهان است. بریانی‌ غذایی است که با گوشت بره یا گوسفند تهیه می‌شوند و با نان‌های سنتی مثل نان تافتون یا نان سنگک همراه با دارچین سرو می‌شود.اگر تا حالا بریانی نخورده‌اید یا از مزه تجربه‌های قدیمی خوشتان نیامده، رستوران بریانی اعظم جایی است که به راحتی نظر شما را عوض خواهد کرد. در حال حاضر رستوران بریانی اعظم با سه شعبه در اصفهان فعالیت می‌کند و از حیث کیفیت و نوع غذا یکی از بهترین رستوران‌های اصفهان محسوب می‌شود.

کافه رستوران بام هتل اسپادانا

هتل اسپادانا در کنار زاینده رود و سی و سه پل یکی از هتل‌های قدیمی و خوب اصفهان به حساب می‌آید. کافه رستوران بام هتل اسپادانا با بیش از ۱۰۰ نفر ظرفیت و حال و هوایی خوب یکی از رستوران های اصفهان است که با تخفیف می‌توانید از خدمات آن استفاده کنید. کافه رستوران هتل اسپادانا حال و هوای فوق العاده‌ای دارد. فضای باز، گیاهان سرسبز  و خوش‎‌بو، نورپردازی زیبا و صندلی‌های چوبی که حس خوب و شادابی را با خود به همراه می‌آورند.

از عالی‌ترین ویژگی‌های کافه رستوران بام هتل اسپادانا است. کافه رستوران بام هتل اسپادانه نمای خوبی از اصفهان، زاینده رود و سی و سه پل را نمایش می‌دهد و دنبال رستورانی در اصفهان هستید که از ساعاتی را بنشینید و از آب و هوا و محیط اطراف لذت ببرید، این کافه رستوران یکی از پیشنهادهای خوب برای شماست. کافه رستوران هتل اسپادانا لژ VIP هم دارد که اگر به دنبال برگزاری میهمانی با دوستان هستید یا یک قرار رسمی چند نفر دارید، می‌توانید روی لژ VIP این کافه استفاده کنید. اگر قصد دارید با تور چند روزه به اصفهان سفر کنید، حتما یکی از این رستوران‌های معرفی شده را تست کنید.

۳/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *