آشنایی با کمپین بازی قبل بازی تخفیفان

معرفی مسابقه پیش بینی بازی‌های جام جهانی

در آستانه بزرگترین تورنمنت‌ فوتبال  در تمام دنیا هستیم و هیجان و اشتیاق در میان اهالی فوتبال به بالاترین حد خود رسیده است. تمامی طرفداران فوتبال در جای جای جهان در انتظار شروع رقابت‌های جام جهانی هستند و برای موفقیت تیم مورد علاقه شان هیجان زده اند. صد البته که حضور تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی هیجان و حساسیت‌ این رویداد مهم را برای ایرانیان دو چندان خواهد کرد. تخفیفان هم که همیشه  در هیجان انگیزتر کردن فرصت‌های بی‌نظیر پیش‌قدم بوده است این بار با برگزاری کمپین بازی قبل بازی ویژه جام جهانی فرصتی استثتنائی برای طرفداران فوتبال فراهم آورده است تا در جریان پیگیری مسابقات فوتبال در کمپین هیجان انگیز جام جهانی ۲۰۱۸ شرکت کنند و شانس خود را برای بردن جایزه‌های هیجان انگیز این مسابقه امتحان کنید.

کمپین جام جهانی ۲۰۱۸ تخفیفان فقط و فقط در آخرین ورژن اپلیکیشن تخفیفان قابل دسترسی است. پس اولین قدم برای شرکت در کمپین جام جهانی تخفیفان باید آخرین ورژن اپلیکیشن تخفیفان را دانلود کنید و در صورت داشتن اپلیکیشن باید آن را به آخرین نسخه به روز رسانی کنید.  در قدم بعدی شماباید از عضویت در سایت اطمینان حاصل کنید.اگر عضو سایت هستید وارد حساب کاربری خود شوید و در غیر این صورت با ورود ایمیل و اطلاعات خود یک حساب کاربری بسازید.

در صورت آپدیت بودن تخفیفان شما با گزینه ای مواجه خواهید شد که شما را به کمپین بازی قبل بازی تخفیفان هدایت می‌کند. پس از انتخاب گزینه ورود می بایست یک اسم مستعار برای  شرکت در مسابقه برای خود انتخاب کنید. این اسم می‌تواند در ارتباط با تیم مورد علاقه‌تان باشد و یا هر اسمی که دوست دارید به وسیله آن بازی قبل بازی را شروع کنید. قدم بعدی انتخاب تیمی است که هوادار آن هستید. با انتخاب طرح پرچم تیم مورد علاقه‌تان فرآیند عضویت شما در مسابقات تمام می‌شود و وارد بخش مسابقه خواهید شد.

در این بخش شما می‌توانید یکی از دو بخش مسابقه که بخش سوالات و پیش بینی است را انتخاب کنید. هر یک از تیم‌های حاضر در جام جهانی سه سوال مرتبط با خود دارند.بخش سوالات بازی قبل بازی به سه قسمت تقسیم می‌شود. سوال‌های مرتبط به تیم محبوب شما که با پاسخ هر یک از سوال ها ۲ امتیاز دریافت می‌کنید. سوال‌های مرتبط با سایر تیم‌ها که در ازای پاسخ درست به هر سوال ۱ امتیاز دریافت خواهید کرد. سوال‌های مرتبط با تخفیفان که با پاسخ به هر سوال ۳ امتیاز دریافت خواهید کرد.

پس از پاسخ دادن به سوالات بازی قبل یازی وارد مرحله پیش بینی نتایج مسابقات خواهید شد. در این مرحله شما می‌توانید با کلیک روی بازی ‌های همان روز از بین گزینه‌های برد، باخت و مساوی نتیجه بازی مورد نظر خود را انتخاب کنید. پیش بینی نتیجه هر بازی از از ساعت ۱۲:۰۰ هر شب تا ۱۵ دقیقه پس از شروع بازی امکان پذیر است. برای هر پیش بینی صحیح ۳ امتیاز دیگر دریافت خواهید کرد.

نکته مهم دیگری که به وسیله آن می‌توانید امتیاز بیشتری کسب کنید دعوت دوستان خود به این کمپین است. با انتخاب گزینه کد معرف تخفیفان به شما کدی ارائه خواهد داد که در صورتی که هر یک از دوستانتان به وسیله کد معرف شما وارد بازی قبل بازی شوند ۵ امتیاز دیگر به جمع امتیاز شما اضافه خواهد شد.

در پایان هر روز تخفیفان در بین شرکت‌کننده ‌های همان روز قرعه کشی کرده و به برنده همان روز یک دستگاه PS4 هدیه خواهد داد. نکته مهم این است که هر چه امتیاز شما بیتر باشد شانس برنده شدن مسابقه بیشتر خواهد شد. پس دست به کار شوید و تا می‌توانید امتیاز جمع کنید. اما اگر در بخش قرعه کشی‌ برنده نشدید نگران نباشید. برای شما هم خبرهای خوبی داریم. تمام امتیازات کسب شده شما در طول بازی در انتها تبدیل به اعتبار تخفیفان شما خواهد شد. در بازی قبل بازی ما به تمامی شرکت کنندگان فکر کرده ایم و برای ما همه برنده اند.

تخفیفان هم چنین برای تماشای بازی‌های جام جهانی در سینما پیشنهاد ویژه ای برای شما دارد. شما می‌توانید به همراه خانواده یا دوستان خود بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را در پردیس سینمایی کوروش تماشا کنید. در ایام تهیه بلیط تماشای مسابقات فوتبال جام جهانی ۲۰۱۸ در پردیس سینمایی کوروش فقط و فقط از طریق سایت تخفیفان امکان پذیر است. تجربه تماشای مسابقات فوتبال در سالن‌های ۳۴۰ نفری پردیس سینمایی کوروش به همراه جمعی از دوستانتان با قیمتی ویژه  این امکان را برای شما به وجود می‌آورد که بازی‌های جام جهانی را در دل جمعیت ببنید و هیجان بازی‌ها را دو چندان تجربه کنید.

امتیاز دهید
یک نظر برای "آشنایی با کمپین بازی قبل بازی تخفیفان" ارسال شده
  1. ایمان گفت:

    سلام من ایمانم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *